1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee kan volgens mij niet altijd. vaak is het scripted en resulteert het tot het killen van de suspect. wat ik ook raar vond want politie moet toch meer punten krijgen voor het levend arresteren lijkt me..

    ook dat van die badge vond ik vreemd en ze gebruiken geen handschoenen enzo bij het vastpakken van evidence. maar ik weet niet zeker of ze in 1940 al met fingerprints enzo werkten
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    The Silk Stocking Murder is echt geniaal! Heerlijke quotes zitten daar in zeg. _O_

    [spoiler1]Cole die dat vrouwtje een old hag noemt, vervolgens pakt Cole zijn partner terug met zijn echte naam 'Finnbar' en dan die gast met een masker op die de deur open doet net als je serieus bezig bent. _O_[/spoiler1]
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat masker is geniaal ja, verder vond ik het niet de boeiendste missie
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    [SPOILER1]Ik schrok me echt serieus dood van die gast :p[/SPOILER1]
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb voor het eerst echt een case verneukt. :D
    Was die eerste van Arson. Damn ze waren niet blij met me en die 1 ster zecht ook genoeg. ;)
    Haalden steeds mensen door elkaar heen. Maar ja die moet ik dan een keer overdoen. ;)
     
  6. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zien dat je een case met vijf sterren hebt afgerond? Ik nam namelijk een case met 18/18 clues en 14/15 questions correct en iets van $25 schade aan mij auto en $96 aan de stad. Bij de report stond rechtsboven een stempel met vijfsterren, maar is dat niet altijd zo want ik hem alleen nog maar vijf sterren gehad.
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    nope ;)
    ik heb eigelijks alleen maar 3 en 4 sterren *Schaam*
     
  8. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm, hopen dat ik dan op het einde gewoon de achievement krijg.
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er 5 sterren staan dan heb je alles goed gedaan , je kan sowieso later nog de straatmissies en cases opnieuw doen :)

    Ik heb hem vannacht uitgespeeld :)
    Het was erg verslavend.. de black dalia missie duurde me wel wat te lang maar verder was het erg genieten :)
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    weet je zeker dat je die achieve dan niet hebt. of je telt verkeerd ofzo.. ik heb 1 op 5 sterren en kreeg gelijk achieve
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF @ de mental streetcase
    Op het einde springt de man gewoon van het gebouw af.

    E: Mijn rijgedrag gaat mijn cases echt verpesten, volgens mij. Ik rijd van trappen af, bots tegen auto's etc..
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  12. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik disc 1 verwijderen en dan disc 2 installeren? Gaat m'n savegame dan nog steeds? (anders is er niet genoeg geheugen, in afwachting van mijn nieuwe harde schijf).
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Moet zeggen, dit is echt een geweldige game.

    Enige minpuntje vind ik dat soms bij de ondervragingen naar mijn mening ik iets toch goed raad.

    Iemand vertelt iets en je weet dat hij liegt. Dan zijn er 2 of 3 bewijsstukken die het tegendeel bewijzen. De game wil dan specifiek dat je een bepaald bewijsstuk aanwijst en dan mislukt je ondervraging.

    In een echte ondervraging als je een verkeerd bewijsstuk inbrengt kun je andere bewijsstukken toch ook nog tonen?
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zo, uitgespeeld, wat een enorme vette game :+, ik ga nu met wat sidequests bezig!.
     
  15. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er twee. Een achievement voor 1 case met vijf sterren en een achievement met vijf sterren op elke case. Maar ik lees van Martijn NL dat je later de missies nog is kan overdoen, komt mooi uit :thumbs:.
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Yep, je savegames worden via je profiel opgeslagen en en game discs in een heel ander gedeelte, dus no worries :)
     
  17. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je bij het scherm cases dan :confused:?
    Back button of start knop?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    In het beginmenu. ;)
     
  19. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik heb nou al een paar keer al het bewijs, maar ga vervolgens hard op mijn bek omdat ik niet het juiste bewijs kies welke het spel wil hebben. Zo kan je het moordwapen hebben gelinkt aan de verdachte, maar daar over kan je dan weer geen vragen stellen, en het is ook geen bewijsstuk voor liegen (bijvoorbeeld als de verdachte tegen je zegt dat je geen bewijs hebt in een gesprek dat op dat moment niet over het wapen gaat). Ik vind de ondervragingen veel te star in de keuze mogelijkheden. Er zou ook meer tekst bij moeten staan dan alleen truth/lie/doubt, zoals bijvoorbeeld wel het geval is in games als Mass Effect en Dragon Age.

    Ook betekend opzij kijken van de verdachte de ene keer dat hij je vraag ontwijkt, en bij een andere verdachte betekend het gewoon dat ie alleen toevallig opzij kijkt. :confused:

    De achtervolgingen en de shooter actie vind ik dan weer belachelijk makkelijk. Wel is het irritant dat als er paniek ontstaat op straat de mensen het idee hebben dat het midden van de straat de veiligste plek is om heen te rennen. En kan je kan rechtdoor door groen licht rijden om vervolgens aangereden te worden door een tegenligger die afslaat. Ik kies er dan ook vaak voor het rijden te skippen door mijn partner te laten rijden.

    De enige goede punten van dit spel vind ik het acteerwerk, de graphics en het zoeken naar bewijsmateriaal. Deze game gaat snel naar een 2e hands game shop.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nou zo slecht vind ik het spel niet. Wat ik zei is eigenlijk mijn enige minpunt. Dit spel is uniek in zijn soort en de cases met de dialoog en personages zijn verder erg sterk uitgewerkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina