Welke game vind jij beste fighting game ? Doa Tekken Soul Calibur Virtua Fighter Tao Feng Mortal kombat Capcom vs SNK 2: EO en waarom.
d00d... het is Virtua Fighter, en niet virtual fighter zoals velen altijd zeggen. Hmm... op dit moment DOA3 sinds ik SC2 nog niet heb. Blessings Ahara
Nee hoor, als er stond what is nextE. maarja, ik vind Dead or alive het best, maar meteen ook het slechtst, omdat ik die anderen allemaal niet heb gespeeld.
ik vind nog altijd mortal combat 2 en killer instinct de wreedste fighters, maar als ik het heb aangehoord, en wat ik er van heb gezien, lijkt doa3 mij het best
DOA3 is de beste... Omdat ik er goed in ben Nee, DOA3 is gewoon een goed spel, mooie graphics... Vooral de characters in 't spel zijn geweldig. Ook de interactieve omgevingen zijn heel mooi gemaakt. Daarbij heeft 't nog eens een geweldig makelijke gameplay en een super lange replay waarde... DOA3 was m'n eerste Xbox spel en speel 't nog steeds super vaak.. Geweldig spel.
Persoonlijk vind ik doa3 de beste omdat het lekkere vlotte gameplay heeft en er ook nog eens heel mooi uitziet. Als ik nu een andere fight game ga spelen vind ik er niks meer aan en verlang ik weer naar doa3
Doa3 hands down met Tekken close second. Waarom? Omdat het gewoon heel lekker speelt vette moves, makkelijk te leren, mooie arena's, Ongelofelijke graphics, en de babes en natuurlijk Hayabusha, die is gewoon vet stoer. Tekken heb ik mooie herrineringen aan op de psx, maar de tegenwoordige versies vallen tegen op de ps2 bedoel ik dan, vergeleken met tekken 3.
ik denk eerst sc2 ( okal heb ik hem nog niet gespeeld heb ik er vele goede dingen over gehoord daarna tekken daarna tao feng en dan doa3 ) doa3 vond ik zeer snel vervelen en tekken meot naar xbox komen van mij
Street figther, omdat ik daar goed in ben, en omdat ik het nog steeds speel. en de snelheid van het spel.