1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja, splitscreen is ook voor pc. En als je DX11 hebt geniet je nog van wat extra effecten. Zoizo zou ik voor stuur gaan. Controller rijd niet lekker vind ik.
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al mensen met lvl 25 online :')
     
  3. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5

    Dirt 3 mooier..? Hij is juist grauwer, qau details hetzelfde als Dirt 2.
    In het begin heb je het gevoel dat er meer rally inzit maar als je verder komt gaat rally meer naar de achtergrond en krijgt gymkhana en dc missions meer de overhand. Net nog ff Dirt 2 gespeeld en nergens wordt het zo episch als in Maleisie dat spat gewoon van je scherm af. Ook de tracks in rallycross halen het nivo niet van Dirt 2 ( BV Japan London Utah en had ik Maleisie al gezegt)

    En dirt 3 meer voor rally rijders...?
    What the hell hebben gymkhaha en dc missions met rally te maken geef mij liever gatecrasher die reed je teminste nog op dezelfde tracks als rally.

    Ik hoef alleen nog H2H en Rallycross in World Tour te doen dan ben ik klaar met de Dirt Tour maar heb gewoon geen zin meer. Dit is de eerste keer dat ik Colin Mcrea vind tegenvallen en ik speel al sinds Colin Mcrea Rally 1 op de PSX
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  4. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry dubbelpost
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. dat is vrij haaks aan mijn ervaring en wat de (p)reviews zeggen..

    Ten eerste de details: Deze zijn toch duidelijk meer aanwezig.. weerspiegelingen op autodelen, met name de hoodcam.. velgen zijn veel mooier uitgewerkt, reflecties zijn mooier, mooier licht, geluiden van buiten de auto zijn mooier en rijker (lees: meer aanwezig).
    En de gravel/asfalt zien er ook veel realistischer uit.. niet te vergeten dat het kan sneeuwen, regenen, regendruppels die blijven liggen op de autos.. ik snap niet dat je dit kunt missen?

    Toegegeven, ik heb de career er nog lang niet opzitten maar ik heb eigenlijk naast een enkele rally cross race en de gymkhana discipline niks anders gedaan dan echt rally rijden.

    En niet alleen de banen zijn meer rally (Ik bedoel komop: finland, kenya, engeland, noorwegen, michigan, etc) maar ook de autos schreeuwen rally.
    Met auto's van de jaren 60 tot 2000 en zelfs de befaamde B-klasse.. als dat geen rally is, weet ik het ook niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  6. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    De tracks in Dirt 3 zijn juist mooier vind ik persoonlijk. Meer sfeer, opener, leukere bochten werk.
     
  7. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5

    Ieder zijn mening maar ik vind het verschil maar minimaal om eerlijk te zijn waren mijn verwachtingen torenhoog gespannen omdat ik een preview las ergens op een website daar stond in: Weet je het verschil nog qau grahpics van deel 1 naar deel 2 Dirt 3 gaat daar nog 3 keer overheen dit wordt de mooiste rally game ooit gemaakt. Als dirt 3 echt 3 keer zo mooi is heb ik echt contact lezen nodig ... De career zou ook 2 keer zo groot wat het zeker niet is, ongeveer gelijk en er zitten meer rally auto in, in het laatste hebben ze gelijk.


    Maar qau details had ik meer verwacht, sneeuwlevels zaten ook al in Colin Mcrea Rally dus niks nieuws en het biedt ook maar weinig uitdaging om te zeggen dat ik mega veel verschil merk qua besturing in sneeuw of zonder ..=(
    Ben vanochtend pas voor de eerste keer geslipt in de sneeuw. En regen is de heletijd dezelfde animatie die je ziet zonder weinig merkbaar verschil in besturing. Hier had zo veel meer uitgehaald kunnen worden. Alleen nachtraces doen iets nieuws.

    En ja Gymkhana en dc missions hadden ze niet in career moeten doen maar een een aparte mode voor moeten maken. Niet iedereen houdt van stunten ik haat het ...

    Dan hebben ze ook nog de officiele WRC licentie en het enigste wat ik daarvan merk zijn de auto's en de namen van coureurs op die auto's
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar.. wat betreft die WRC licentie konden ze wat meer gaan doen.. maar dan zou het ook niet echt meer DIRT zijn denk ik.

    En qua graphics is het zeker niet 3 keer beter.. mee eens, het is meer dat ze veel meer details erin hebben gestopt en het hier en daar mooier hebben gemaakt.

    Gymkhana.. ik ben er wel fan van! :thumbs: Ik draag ook DC schoenen en drink af en toe monster energy drankjes.. haha, maar als discipline kan ik dit zeker wel waarderen, vooral als je die grotere ruimtes ontgrendeld en je op je dooie gemaak kunt driften en springen terwijl je challenges moet doen.

    Overigens.. die banen in japan die in deel 2 (rallycross) waren komen toch in DLC vorm? Die mis ik ook wel een beetje.
     
  9. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Energy Drinks ben er verslaafd aan ..:b:

    Ik hoop het echt die waren echt goed nu vind ik rallycross zwaar tegenvallen
    alleen een variant van L.A. ...nog.... wat... komt een beetjuh in de buurt van Dirt 2.
    Begrijp me niet verkeerd Rally Trailblazers en H2H zijn vet en treu meer rally auto . Alleen er blijft de alleen de heletijd knagen Maleisie is toch echt epischer.
    Ze hebben ook de stijl van graphics veranderd wat voor mij eigenlijk niet hoefde. Toen dirt 2 uitkwam had ik zoiets van WTF hebben ze gedaan met me favo game maar ik ben die sfeer gaan diggen en mis het nu ... maar ja ieder zijn mening
    Het is bij mij allen zo ze hadden met licentie, weeromstandigheden en gamemodes nog meer uit kunnen halen ..
    Dan ben ik ook fan van Gatecrasher Domination en Last Man Standing en die zijn er gewoon niet wat krijg ik ervoor terug gumkhaha grrrr
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  10. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    In Dirt 2 vind ik Maleisiƫ altijd zo'n klote land vanwege de modder.
    Ik gleed in de bochten namelijk altijd weg, erg vervelend.

    Is dit in Dirt 3 ook het geval?
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Komt er nog een demo van deze of helemaal niet? Hij doet me best aan Rallisport denken en dat is een heel goed teken, ik mis Rallisport challenge echt heel erg en het is zwaar zonde dat er nooit een deel 3 is geweest voor 360.
     
  12. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game kopen lijkt mij nooit verkeerd eerlijk gezegt.
    Heb hem +/- een uurtje geleden ook al gekocht. O-)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik ken mezelf, als ik een racegame koop dan ligt ie na een of twee keer spelen alweer stof te happen. Tenzij het echt op een Rallisport lijkt, en tot nu toe lijkt geen enkele racer op 360 op RS, maar Dirt 3 nu echt wel vind ik. Ik zou graag eerst een demo spelen om te kijken hoe ie aanvoelt qua racen enzo.
     
  14. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net dirt 3 gekocht. Ik kom thuis, wil de online vip pass invoeren. Krijg ik hele tijd melding dat deze not valid is :confused:. Heb hem ondertussen al 4x opnieuw ingevoerd maar telkens zelfde melding. Dit haat ik zo erg, kan iemand mij misschien verder helpen??
     
  15. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Teruggaan naar de winkel lijkt me de enige oplossing.
     
  16. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik jou was zou ik ff die winkel bellen waarvan je hem hebt kijken wat hun voor je kunnen doen .. Heb zelf ook is een pc game gekocht blijkt thuis die key niet te werken kon hem zonder probleem omruilen tegen een nieuw .. Ook wel is een dikke kras op dvd gehad terwijl doos onbeschadigd was die kon ik ook omruilen.. Waar heb je hem gekocht toch geen MM he..?
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  17. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het zelfde probleem! vreemd...
     
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb deel een met plezier gespeeld maar deel twee heb ik laten liggen (prioriteiten, je kent het wel). Wat zouden jullie me adviseren? Deel 2 uit de budgetbak halen of voor deel drie gaan? Ik ben zelf fan van de rally ritjes tegen de klok en niet van al die nieuwe kekke shit. Deel drie heeft echter weer splitscreen modus alleen ik vraag me af in hoeverre ik dat uberhaupt ga gebruiken.
     
  19. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook een keer gehad met een game, kom je terug in de gameshop, ja sorry daar kunnen wij ook niks aan doen, Kun je 800 (P) uitgeven voor een online pass......:confused:
     
  20. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet direct contact opnemen met de uitgever.. Zij zijn immers de enige die je een nieuwe (werkende) code kunnen geven. De winkelier niet. Aankoopbewijs voor uitgever is vaak genoeg, en de uitgevers weten zelf ook wel dat er codes gekraakt worden enzo.
     

Deel Deze Pagina