Gunvalkyrie is uit!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pre-Doxium, 11 mei 2002.

  1. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    hij's uit het staat in het officiele bartsmit boekje (zelf nog niet wezen kijken) maar hij moet dus uit zijn:D
     
  2. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay, dat wordt vanmiddag naar de FRS of Bart Smit fietsen :D
     
  3. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaat hem kopen? Vertel ff wat je ervan vind!!!
     
  4. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Release 17 mei 2002


    Dit staat op Dimensionplus.nl ennnuhh bij Bart Smit zeggen ze altijd zoveel en zetten ze alles altijd heel snel in hun boekjes terwijl de spellen dan nog helemaal niet verkrijgbaar zijn.
     
  5. Flood

    Flood Guest

    ja das lomp...dat is mij nou al zo vaak overkomen met die pc spellen bij de bart smit...dan staan ze in het blaadje dat ze te koop zijn, dan ga je het halen en dan zeggen ze: ja over 2 weken pas ofzo.echt lomp!
     
  6. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar dat is bartsmit zoetermeer dat zijn een stel ps2fanboys:mad:
     
  7. MrPolka

    MrPolka Trotse XBox bezitter

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje domme vraag...

    Maar wat is dat voor soort spel? Ik heb er eigenlijk niets over gehoord en ik kijk toch dagelijks op xboxworld ;)
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Is een Arcade schietspel van SEGA

    check de demo bij de nieuwe Official Xbox Magazine, heel erg cool spel met moeilijke maar uitdagende controls.
     
  9. landwijn

    landwijn grrr in swinger

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen de Bart Smit in Zoetermeer heeft er last van. Ook de Dixons kan er wat van. Die lopen daar echt met de games vreselijk achter en maken al reclame lang voordat het spel uit is. Raar eigenlijk dat ze al reclame maken zonder dat iets uit is. Lijkt mij toch geen juiste zaak! Of zet er op zijn minst bij 'binnenkort verwacht'.
     
  10. lenntheman

    lenntheman a

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel dan voortaan eerst ff :+
    Ennuh de Bart Smit in Zoetermeer zuigt inderdaad........
    Maar is dat spel vet of niet????
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    'heb de Demo gespeeld en die ruled!!
     
  12. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    jep, heb vandaag ook de nieuwe OXM gekocht en die demo van gunvalkyrie ruled echt... is volgens mij de eerste level, wel jammer maar ik deed er toch nog wel een kwatiertje over...

    Die demo van doa3 is ook wel kikke, en cel damage met 2 spelers is ook wel leuk.
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn jongen!! op een gegeven moment vloog ik HEEL het level door met die boosts!!!! ik was echt goed, ik hoor mensen zeiken over de controls maar die zijn echt meesterlijk makkelijk onder de knie te krijgen!!!! en geweldig cool ook nog eens!
    damn deze ben ik aant importeren voor mijn ntsc box!

    Crash wil ik ook die lijkt me ook bruut!
     
  14. Elite_Force

    Elite_Force ...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Gunvalkyrie is (nog) NIET uit... Die blaadjes zeggen maar wat, zoals hierboven nog is betoogd... Ik ben bijna elke dag tot en met vandaag alle winkels afgeweest in mijn spellenstrooptocht, maar Gunvalkyrie is nog nergens te bekennen, zeker niet bij die gare Bart Smit, die toch al bijna altijd alle spellen veel later heeft dan andere winkels... Ik ben expres alert geweest en alles afgestroopt, omdat in diverse gamereleaselijsten Gunvalkyrie in eerste instantie stond gepland met een release van 10-05-2002... Maar dat klopt dus niet... Nee mannen, dat wordt nog een paar daagjes kniezen, want als het goed is komt Gunvalkyrie inderdaad op 17-05-2002... Let's keep our fingers crossed... Ik ga het spel zeker halen... :)
     
  15. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik demo gespeeld, spel is zwaar tof. Geen problemen met de besturing, vind het logisch in mekaar gezet. 17 mei istie van mij.:9
     
  16. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Besturing deed me denken aan Nights op de Saturn, ook een "aparte" besturing wanneer je de eerste maal speelt, maar na enkele malen spelen gewoon ongelooflijk logisch en bijna briljant in elkaar gezet.....
     
  17. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook niet wat nou precies het probleem van de meesten is over die besturing hoor, na al die reviews die ik had gelezen had ik me op een ware instapdrempel from hell ingesteld...
    toen ik gister de demo speelde bounche-de ik binnen 5 minuten als een tierelier door dat eerste level, en het smaakt zeer zeker naar meer......
     

Deel Deze Pagina