[Centraal] Ghost Recon & Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals mijn waarde pim al zei. Vrienden maken!! Ik speel alleen opti-match als er echt niemand online is en ik toch even wil killen. Maar dat is zelden. ZOek gewoon wat aussies of amerikanen die een stevige verbinding hebben, zorg dat je ze in je lijst hebt staan, dan ben je altijd verzekerd van een strak spelletje met veel people-tjes
     
  2. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp het hele probleem niet zo.
    Heb je misschien weinig tijd ofzo. als ik een game zie, die al bezig is, dan wacht ik gewoon tot ze klaar zijn. Zet je headset op en kijk wat TV. Je hoort vanzelf aan de stemmen of de game is afgelopen. Soms moet je op die manier 5 minuutjes wachten, maar ben je daarna wel uren aan het reconnen.

    Ik heb hier nooit problemen mee. En anders start je toch zelf een game en nodig je je friends uit. Ik heb een upload van 128 en kan vloeiend minimaal 6 personen ondersteunen.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Simpel,logisch en duidelijk!!
     
  4. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan schaam ik me dat ik velen van jullie niet in mijn lijst heb staan, maar ok, jullie vinden me wel als het moet :)
     
  5. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een nieuw vraagje:

    Weet iemand al een site waar alle "glitches" staan die er in de verschillende levels zijn?

    Het lijkt mij handig om te weten wat deze zijn zodat mensen die niet eerlijk willen spelen, direct te spotten en te melden zijn.

    Of nog beter, weet je een "glitch"? meld het dan hier, maak ik er wel een site voor:)

    P.S.: voor diegene die niet weten wat een "glitch" is:
    Een "glitch" is een foutje in de software waardoor je vals kunt spelen. Ik ben er even niet zeker van of het de bedoeling was van de programmeurs, maar vaak is dit niet het geval.
     
  6. p1m

    p1m Guest

    aaa vinny ik wist niet dat je hier ook lid was maar ach ja zorg gewoon dat je een beetje amerikaan in je lijst en zorg dat je die veel kan joinen die hebbne meestal goede verbindingen

    en anders add me en join me:D
     
  7. p1m

    p1m Guest

    ooh aj op vinny je vraag training in the courtyard achter het laatst betonnen ding gaan liggen en je kan er door kijken maar deze kende je dacht ik al..
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jah ik weet er een, alleen het is niet in een solo/teambattle multyplayer lvl, in lvl 11 Pow kamp, als je bij dat ene gedeelte komt waar je van die huisjes op palen hebt, en je kruipt er onder, dan ken je terwijl je er onder ligt gewoon opstaan, en zo ken jij alle vijanden zien en Beschieten, en zij kennen jouw niet zien, en ook niet op je schieten.

    als dit niet is wat je bedoelt moet t je het maar ff zeggen.
     
  9. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oké maar het ik wil wel eens gewoon lekker snel een potje GR spelen maar met GR ben ik meestal dus een kwartien bezig met het zoeken van een game. en ik wil niet jan en alleman in mijn Vrienden lijst hebben. ben ik een beetje zuinig mee.
    maar ze zijn dus niet zo slim geweest bij Ubi Soft om ff die stomme foutjes eruit te halen maar ja.

    dus gewoon aantal minuten wachten voordat je kan spelen. oké.
     
  10. p1m

    p1m Guest

    zet mij in je lijst ik ben vaak online of doe gewoon een opti match man.. en zoek een joining uit sjonge is toch niet zo moeilijk
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zo was je er, en zo was je weg??


    Kortom waar ging je heen?? Ik heb daar nog wel gelachen. Was weer een heerlijk avondje GR. :)
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    yo bidle ik heb volges mij gister ook met jouw ff gespeeld, maAR ik moest ook vrij snel weg, en volges mij praatte jij ook alleen maar engels:cool: dus k wist niet dat je nederlands was, maar misschien zie k je nog wel een keer.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zou goed kunnen. Ik zie je ongetwijfeld nog wel een keer.

    Moet echt gaan minderen. Damn, het is echt verslavend.
     
  14. p1m

    p1m Guest

    tja je reageerde niet op em Bidle.. dus ik ging weg om even te Reconnnen./
     
  15. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren, heren... waar blijven de 'glitches'?
     
  16. p1m

    p1m Guest

    zit er ook een in Red square voor een bunker ik ken hem niet wel gehoord
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb er al een gepost, maar ik weet niet zeker of dit is wat je bedoelt.?
     
  18. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is wat ik bedoel.
    Ik weet dat er 2 zijn in minidocks: met een verrekijker omhoog kijken, naar voren in een krat duiken links van de blauwe auto (in het midden van de loods) of buiten de containers geraken (Al weet ik niet hoe dat moet).


    /Mod Wil je, je signature ff inkorten
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    met een verrekijker omhoog kijken,

    Deze ken ik niet. Vertel??
     
  20. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem een ventje met een verrekijker. In de map Docks (minimap) en ga liggen voor een kist naast de blauwe auto(de kisten die naast de ruimte tussen de 2 gebouwen staan (de kist die alleen staat) ga er kruipend naartoe. net voordat je je kop ertegen stoot, ga over op de verrekijker, kijk omhoog en ga dan verder naar voren. kniel en pak je wapen, niemand die je meer kan raken.
     

Deel Deze Pagina