Starcraft ghost release estimate.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ahara, 20 apr 2003.

  1. Ahara

    Ahara Guest

    Greetings

    Starcraft ghost is een van de games waar ik echt vooruit naar kijk. Beetje snipen en sneaken in het SC universum.... lijkt me geweldig om midden tussen een horde zerglings te staan die zich opeens unburrowen.

    Anyway... Blizzard heeft nu de release date van eind 2003... Ik denk dat eind 2004 de release date wordt.
    Gezien hun geschiedenis van games releasen lijkt me dit redelijk.

    Opzich niet erg want van blizzard kan je ervan uitgaan dat het spel af is... en niet zoals velen game companies van nu die gewoon shit op de markt brengen. Zouden meer games bedrijven moeten doen.


    Blessings

    Ahara
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2003
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    verw8 deze game maar gewoon wanneer zij het zeggen en dan 2 maanden erbij.

    Kijk dat zij met die rts'en er zo lang over doen zullen ze dat hier niet doen denk ik.
     
  3. mischa

    mischa Guest

    komt denk ik gewoon op de release want blizzard maakt d game ook niet alleeen en doet het met ervaren game developers dus ik denk iets van december 2003
     
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof release-dates pas als het spel al bijna klaar is. in dit stadium wil ik nog niet veel aannemen wat releasedates betreft. daarbij komt ook nog eens kijken dat blizzard em maakt. en ze zijn niet echt bepaald punctueel.
     
  5. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    eind 2004, denk eens na man, tuurlijk niet.
    eind 2003 komt ie gewoon net als alle andere toppers.
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Warcraft 3 was ook een dik jaar overtijd (volgens mij), dus verwacht het spel maar niet te vroeg.
     
  7. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Warcraft 3 heeft heel lang op zich laten wachten, maar zou het niet zo zijn dat Blizzard daar ondertussen wel een beetje van heeft geleerd en nu dus niet meer overhaast een release date aankondigen die ze naar wat later blijkt toch niet kunnen halen?
     
  8. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL eind 2004? i dont think so! Blizzard is koning in uitstellen! D2 kwam 2 1/2 jaar later dan de eerste release date!
     
  9. Ahara

    Ahara Guest

    :D

    Hehehe, niet dus.


    Blessings

    Ahara
     
  10. jjk

    jjk Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    net gevonden bij blizzard

    May 23, 2003
    StarCraft: Ghost - Update
    In order to meet our goals and deliver the outstanding gameplay experience our customers have come to expect from Blizzard products, we have decided to extend our StarCraft: Ghost development schedule through the end of 2003. That said, the Ghost development team remains hard at work, and we look forward to bringing you an outstanding tactical-action console game in 2004.
     
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja staat ook op de main page...was ook wel te verwachten.

    maar WAAR ga ik al dat geld vandaan halen lente 2004??
     
  12. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet op het Eind van 2003 uitkomen, maar Blizzard brengt games alleen uit als ze echt klaar zijn, en alle dingen die ze erin/eruit willen hebben er ook daadwerkelijk in/uit zitten/zijn. Dus het zou goed kunnen dat het nog eens uitgesteld word!
     

Deel Deze Pagina