[Xbox 360] djpj's grote uitverkoop (consoles, games, controllers, limited editions)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door djpj, 27 mei 2011.

1. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er de vorige keer niet veel animo was om alles in 1 keer te verkopen, maar nog wel een game aan Dr. V geslijt :9 dan maar weer opnieuw, alles wordt los verkocht, ongeveer alles wat in deze doos zit:

[SPOILER1][​IMG][/SPOILER1]

[SPOILER1][​IMG]
    [/SPOILER1]
    Hardware:
    • -120gb hdd 60 euro

Games:

• [*]-Forza 3 (sealed) & Halo ODST (sealed) (zitten samen in 1 case) 15 euro

[*]-Gears of war 2 limited edition 20 euro volledig compleet inclusief Dom en zijn chick foto...

[*]-Battlefield Bad Company 1 limited edition 10 euro

[*]-Halo 3 5 euro

[*]-Assassin's Creed 2 (II) 10 euro

[*]-Ghost Recon Advanced Warfighter 5 euro

[*]-Left 4 Dead 15 euro

[*]-Xbox Live arcade unplugged volume 1 (schijf met 5 arcade games) 5 euro

Inclusief alle boekjes/handleidingen
    Aantal games/toebehoren zijn nieuw vanwege koop van Xbox S en daarin waren deze toebehoren/games gebundeld. (Forza en Halo ODST zitten in 1 doosje)

Stel gerust een vraag over het product dat u wilt kopen om teleurstelling te voorkomen.

Regels:
    -De verzendkosten zijn voor de koper en in principe zelf te bepalen.
    Limited editions kunnen in principe via briefpost en worden goed verpakt. Tenzij anders gewenst.
    Controllers wordt pakketpost a 6,75
    Xbox console zelfde verhaal
    Harde schijf wordt ook een pakket
    Games kunnen via briefpost tenzij anders gewenst.

-Ik probeer hier zo veel mogelijk te kijken voor nieuws, dus als iemand mij iets PMt om artikel A te kopen, en iemand PMt later op de dag die artikel A en B wilt kopen, krijgt deze voorrang.

-Alle producten worden getest alvorens op te sturen. Als ze dan werken wordt hij uiteraard opgestuurd, werkt deze niet dan wordt u daar over geïnformeerd. Ik geef je de garantie dat alles werkend de deur uit gaat... Als het product volgens u niet werkt krijgt u geen geld terug en is ook niet om te ruilen voor wat anders. U krijgt uiteraard ook geen geld terug als het product na een onbepaalde tijd stuk gaat.:emo:

-Alle producten worden "zo snel mogelijk" verstuurd. (laten we zeggen 2 werkdagen max.)

-Vergeet niet bij het overmaken de mededeling erbij te zetten welke user je bent, tenminste als het druk is dan haal ik geen mensen door elkaar :p
    Game on\o/

update: sommige dingen uit lijst verwijderd (verkocht)

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  2. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij RDR en GTA IV maar! 25 euro incl!

3. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verkocht maar nog onbetaald aan PM'er gta 4,mafia 2, crackdown 2 en red dead redemption

Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  4. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hou je me even op de hoogte dan aub?

5. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja...

6. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld binnen en bijna verstuurd, sorry.

7. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bump

8. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Prototype 7,50 euro

-Need for Speed Hot Pursuit Limited edition 15 euro

-Racedriver GRID 5 euro

-Assassin's Creed 5 euro

deze games tegen mijn NIEUWE en ONGEBRUIKTE zwarte controller, welke te gebruiken is met de pc?
    wat wel handig is om te weten, niet iedere pc-game ondersteund de xbox controller, dus je moet voor sommige games zelf de knoppen instellen met een apart programma.

Kassabon en originele verpakking heb ik trouwens bij de controller zitten.

9. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit het nog in de verpakking dan? En wat meer info graag... is het de controller 'for windows' en dan 'for windows' wireless of wired?

of gewoon een controller met draad?

10. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

ik heb ff gekeken op de verpakking, maar volgens mij is het gewoon een normale controller (met draad overigens), Echter zit er geen verschil tussen de normale bedrade controllers voor de xbox en de controller's voor windows (als ik de verkoper moet geloven :) ) Enige is dat je nu zelf ff driver moet downloaden van de microsoft website, en anders zit deze bijgeleverd bij de controller :)

Ik heb de controller 1x uit de verpakking gehaald voor call of duty op de pc, maar dat beviel me toch niet zo goed. Nu zit alles gewoon in de verpakking, met originele kassabon als ik me niet vergis.

editje; evt. wil ik ook nog wel wat bij betalen.

Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  11. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik toch liever geld wil voor die games als dat kan:b:

En anders wil ik wel dat je wat bijbetaalt (10 euro), aangezien al die games niet gaan passen in 1 enveloppe (gister achtergekomen bij iemand :+)

12. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Bij 't postkantoor kun je evt. grote bubbelenveloppen halen, daar passen 4 games in (in de breedte, 2 op elkaar)

anyway, Ik stel voor dat ik 5 euro bij betaal; Dan is't Controller + 6,75 verzendkosten + 5,- extra om de verzendkosten van jou grotendeels te dekken :) (of je moet 2x per reguliere post 2 games in 1 bubbelenvelop posten, dan dekt die 5 euro de kosten wel )

13. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heb ik gedaan, past gvd niet:F:

maar ik keur je voorstel goed_O_

wacht ik snap de zin voor geen zak. wie betaalt nou wie welke verzendkosten dan?

14. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha top;

Ik had 't zo bedacht;

Ik betaal gewoon mijn eigen verzendkosten voor de controller (6,75) Daarnaast maak ik nog 5 euro'tjes per bank over naar jou om de verzendkosten voor de games (grotendeels) te dekken :) en ik heb nog even gecheckt; Bon zit gewoon bij de controller ;)!

15. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok is goed. PM'en? en ik weet niet wat de normale gang van zaken is hier maar ik stuur niet eerst:+

oja en ik ga ervan uit dat het een Microsoft controller is zoals deze : http://www.bol.com/nl/p/games/wired-controller-zwart/1004004010595047/index.html

16. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet 't is 't een gewone Xbox360 wired controller, staat op de verpakking dat 't door microsoft is geproduceerd dus, neem aan dat 't dan goed is :)!

Wat betreft verzending, ik wil best eerst, maar ik wil wel graag een aantal gegevens van je ;)

zal zo ff een pm sturen

17. DennisM

DennisM Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik bied € 5,- voor Grid. PM me maar.

18. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is bijna verkocht aan iemand anders...

19. djpj