1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Racing Driver, hoe bevalt ie???

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 28 mrt 2003.

  1. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu weet ik nog niks :mad: :)
     
  2. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde zeggen dat DTM niet zo lekker rijd met een stuurtje. Die berichten komen wel van de PC fora, maar dat maakt niet zoveel uit denk ik.
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  4. Lzzrd

    Lzzrd Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    [weer ontopic] Ik heb in de 2e tier alles gereden, maar kom 13 punten tekort :mad: om naar de Lola te gaan.. moet ik nu die stomme ovals (of een ander kampioenschap) nog een keer rijden in de hoop daar mijn 13 punten vandaan te halen (maw. het kampioenschap met een hoger puntenaantal afsluiten dan de eerste keer)?
     
  5. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep dat moet je dan...

    Ik heb 8 miljoen bij elkaar gereden....eindelijk en nu mag je idd in een nieuw tournament meedoen, met een eerder gewonnen auto die je krijgt bij die challenges tegen die gozers die bellen...
     
  6. hirzo

    hirzo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    world championship uitgespeeld!
    'k had nog 60000 te weinig voor lola, dus heb ik eerst
    nog ff een cup-tournament gereden met saab 95, best wel
    lache dat cup-racen. toen kreeg 'k 100000 erbij.(moest minimaal
    4 v/d 6 races winnen)
    nu lola, net ff geprobeerd met zo'n marcos ofzo. shit man, als
    je de vleugels op die auto andersom zou zetten heb je gewoon
    een vliegtuig!;)
     
  7. hirzo

    hirzo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff een vraagje. heeft iemand het laatste championship,
    die voor lola, met een andere auto gereden als de toyota supra.
    'k had namelijk dit kampioenschap de eerste keer met deze
    auto gereden en 'k was net tweede geworden in het championship, 4 puntjes minder als die irritante nick landers ofzo.
    daarna kreeg ik weer een aanbieding en dat was dus weer van
    toyota. ditmaal wel het championship gewonnen, maar de line-up
    van dit kampioenschap bestaat uit meerdere merken, dus anyone?
     
  8. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Al de grafische dingen zoals pop-up, slowdowns en de graphics zelf zijn flink verbeterd. De rest is hetzelfde.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    idd..

    Verhaal is nou niet echt bijzonder, van mij hadden ze dat eruit mogen laten en kwalificeren erin mogen gooien..
    Dat ergert me wel nogal.. Geen kwalificatie.... Ik heb nog nooit tot op heden op de eerste start rij gestaan.. terwijl ik op sommige banen ronde tijden rijdt die 1 of meer seconden sneller zijn als de tegenstanders.. wat ik ook irritant vind is dat die nick landers altijd beter kwalificeert.. Dat het kwalificeren scripted is hadden ze nooit moeten doen.. Vind het een gaaf spel maar ik heb niet het "raceweekend" gevoel ermee.
     
  11. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zit er ook nog aan te denken om het spel te halen, je kunt de moeilijkheidsgraad toch per procent omhoog stellen? dat lijkt me echt helemaal top, heb nu nog te vaak dat ik de tegenstanders er bij easy/normal helemaal uit rij en dat ik bij hard alleen maar de achterkant van auto's zie

    en de minpunten van kwalificatie en zwak verhaal moeten we dan maar op de koop toenemen, ik kijken of ik deze nog ergens voor een mooi prijsje op de kop kan tikken
     
  12. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is precies zoals je zegt, de scripted kwalificatie klopt gewoon niet, je rijdt gewoon wel eens rondes die ruim een seconde sneller zijn dan de tegenstander, en dan nog mag hij voor je starten!! Echt vreemd!!
     
  13. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar heeft niemand van julie nou nog die allerlaatste kampioenschap gehaald waarbij je eerst 8 miljoen moet hebben???
     
  14. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt de laatste twee kampioenschappen. Een soort privateer cup is dat. En je hebt A & B. (tenminste op de ps2 en ik neem aan dat dat niet veranderd is.

    Nee op de xbox niet. Ik ben de laatste tijd te veel op live bezig. Wel jammer van zo'n goed spel maar dat komt wel (van de winter ofzo)
     
  15. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw... Ik heb nu DTM ook op de xbox.. En ik moet zeggen de verschil tussen de xbox versie en ps2 is zo groot dammzz(kwa graphics)... Trouwens vind ik die mercedes uitvoering van vodafone wel HARDD!!!! :9 Zeker een race game om aanteraden.. Alleen heb ik best wel vaak moeite om mij bots intestellen als ik multiplayer doe... soms stel ik ze allemaal in en bleikbaar druk ik dan iets fout zodat ik alleen met me vriend rij en zonder die bots... Kan iemand even precies uitleggen hoe het moet... *)
     
  16. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Goeie start maken en dat doe je doormiddel in de 2e versnelling weg terijden (Maximaal toeren).
    Zo heb je geen wheelspin+je bent sneller weg+je wint toeren tov dah vrouwke.
    Maar je moet achter d'r blijven en dan in een bocht keihard rammen! (liefst met de rem want dan glijd je moelijker door.)
    In de 2e versnelling weg rijden geld btw alleen voor echt snelle auto's zoals die le mans wagens etc.
    Als het goed is werkt die ook bij die Cobra (Cabrio ding)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2003

Deel Deze Pagina