Buffy the vampire slayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door sander_kok, 7 apr 2003.

  1. sander_kok

    sander_kok Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    [CENTRAAL] Buffy the vampire slayer

    Ik heb het spel net aangeschaft. Zit nu op m'n werk dus kan nog niet spelen. Maareh wat zijn jullie meningen over het spel.
    Of als je gewoon iets over het spel kwijt wil kan je het ook posten.
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Een centraal topic laat je aan een mod over...

    Deze worden alleen geopend als er genoeg animo voor is, ik verander de titel ff

    :)
     
  3. sander_kok

    sander_kok Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry

    Oh sorry dat wist ik niet. Bedankt.
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben een groot Buffy fan en volg de Amerikaanse afleveringen op de voet. Het is dan ook niet zo gek dat ik dit spel heb aangeschaft.

    Het spel speelt heerlijk en ik zou me bijna Buffy voelen. Het is erg leuk om een vampier flink in elkaar te trappen en er vervolgens een Stake doorheen te staken. :cool: Daarnaast zijn er enkele bekende omgevingen in het spel opgenomen en het meest leuke vind ik nog wel de originele stemmen. Giles, Spike, Xander, Willow, Cordelia, Angel... je hoort ze allemaal zoals je ze ook hoort in de serie. Alleen Buffy zelf is door iemand anders gedaan al doet die het bijna net zo goed.

    Wat mij betreft heb je een goede keuze gemaakt in de aanschaf van dit spel!
     
  5. Z3R0

    Z3R0 Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is zeker de moeite waard. Je komt veel bekende dingen tegen uit de serie (personen en lokaties). Het spel speelt heel fijn. De vampieren zijn wel steeds hetzelfde. Maar je stoort je er niet aan, alleen als je er op let. Maar verder een top game.
     
  6. sander_kok

    sander_kok Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    oke

    oke dan ben ik er tenminste zeker van dat ik een goede aankoop hbe gedaan. Zelf ben ik namelijk ook een Buffy fan.
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeer goede game. Ook in ben grote fan van de serie en moest deze game hebben. Een verassing was dat deze game erg goed uitpakte! En series naar game gaat meestal niet goed.

    De game is een feest van herkenning gewonnen. De fans van de serie zullen van alles terug vinden van de serie. De personages met de stemmen (jammer dat SMG niet wou) en alle plekken (zoals The Bronze en de High School). De game ziet er ook nog is goed uit, en speelt heerlijk! Buffy kickt, slaat en schiet er oplos (pijltjes ;)). Door de game door ontvang je van Giles steeds meer verschillende combo's zodat het vechten niet gaat vervelen. Ook de muziek is goed geregeld!

    Je hebt een goede keuze gemaakt, iedere fan van de serie is eigenlijk verplicht om de game te kopen. Voor al de andere is die ook zeer aan te raden. Buffy the Vampire Slayer is in mijn ogen een ondergewaardeerde game.

    Ennuh.. DL: Als je de game zo geweldig vind, speel em dan is uit! 8)
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    :'-( :'-(

    Ik moet aan XBW werken, in de tussentijd ook nog school, werken, eten en slapen. Als ik tijd heb speel ik vaak Live MotoGP, want dat is mijn verslaving op dit moment. Daarnaast heb ik hier ook nog Steel Batillion staan waar ik ook echt eens aan moet beginnen. Dus geef me wat extra tijd... :'-(
     
  9. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics die zijn ok en je kan heel veel moves leren met The Buff.Levels zitten ook goed in elkaar al zijn de bazen wel iets te gemakkelijk.Veel speel plezier.
     
  10. sander_kok

    sander_kok Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Buffy

    Ik ben hem nu aan het spelen en hij is veel mooier dan ik gedacht had. De muziek voegt ect een sfeer toe aan het spel en de personages lijken echt op de echte. Heel mooi. Ben net begonnen dus weet alleen het begin van het spel.
     
  11. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, personages leken redelijk maar Willow valt buiten de boot. Wat is die lelijk in het spel! :eek:
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is best in pittig spel. De eerste levels speel je zo doorheen, maar later zit je toch met frustraties te spelen. Het is best wel vervelend dat het spel in checkpoints is verdeeld. En die checkpoints liggen best ver van elkaar af. ik ben nu in het havenlevel en ben nog niet bij de 2e checkpoint kunnen komen.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja stoephoertje is het :{
     
  14. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie keus, mooie graphics, stemmen van de "echte" acteurs. Ik vind het een toppertje! en nu helemaal nu die een classic status gekeregen heeft (€29.95 is geen geld)
     
  15. henryvanrooij

    henryvanrooij henryvanrooij

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook een echte Buffy fan , we hebben onze dochter ( Willow ) ook naar de serie vernoemd , wat betreft het spel een echte topper zondermeer.
     
  16. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat lief, ik neem aan dat uw avatar uw dochter is? Er zullen maar weinig mensen in Nederland die naam dragen dus het is ook gelijk uniek en een mooie naam!
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    liev! Kijk maar uit dat ze niet evil wordt he! :D
     
  18. henryvanrooij

    henryvanrooij henryvanrooij

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    soms is ze de evil Willow lol
     

Deel Deze Pagina