1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    @geert die schakel animaties zijn misschien mooier van gt5 als van forza3, maar gt5 is ook een aantal lichtjaren langer in productie geweest én er was maar een handje vol auto's waarbij je cockpit view had. Bij forza3 had je bij ALLE auto's, ook de cheap f'jes, een cockpit, die bovenal ook veranderde als je die cockpit upgrade's doorvoerde. Bij forza3 kon je elke auto voorzien van een leuke keuze aan bodykit materiaal(1 wat meer als de ander) én elke auto kon je élke velg geven die je wilde. Uitzonderingen zijn dan de echte race wagens.

    Bij gt5 had je dat allemaal niet, en dat voor een game die langer in productie was, en meer disc ruimte had(bluray).

    En eerlijk gezegd vind ik het leuk om te zien dat t poppetje schakelt, maar als ik aan t racen ben let ik toch niet echt op of ie m echt wel in de 4e stopt...


    @martijnn
    nee dit zou errug fout zijn. Dit is een racing sim, geen pimpmyride/ibiza game waarbij je op straat gaat racen.

    @all, ik hoop echt dat turn10 het repareren van je bodykit tijdens een race gaat toepassen. Als je toch een foutje maakt en je mist je achtervleugel dan kan je soms net zo goed quit to lobby doen...
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    dit zou aan de ene kant erg cool zijn, maar sommige hebben miljoenen in hun forza3 account staan.. dan krijg je wel een behoorlijk headstart in deel 4.

    Het meenemen van je paints/vynils DAT zou ik wel erg waarderen...
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik doel ook niet echt op straatracen. Desnoods een stuk afgesloten autobahn zou fantastisch zijn. Waar anders kunnen we volledig de topsnelheid testen in Forza? De benchmark ring doet het ook niet want op hoge snelheden zijn de bochten te stijl.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zou wel nice zijn idd. Of dat ene afgesloten ovale testcircuit ergens in Duitsland met een rechtstuk van ~8km waar ze ook altijd met Veyron's overheen blazen.
    Gewoon sowieso een paar van die fantasy ouwehoer tracks waar je wat kunt testen bijvoorbeeld. Dat Gymkana gebied bij Dirt 3 is ook erg leuk om wat te spelen.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ach, met de meeste race games kom ik op het rechte stuk van de Nürburgring al een heel eind hoor :+.

    Maar het zou inderdaad fijn zijn als er zo'n baan bij zou zitten!
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    In de benchmark haal je de bochten prima het een hoge snelheid, zo lang je maar dicht bij de kant blijft en lichtjes bij blijft sturen, is er niks aan de hand. :confused:
    Je kan ook de snelheid testen met behulp van een simulator systeem.. :)
    Laat men maar lekker een race game van maken, niet dat je vrijrond kan rijden dit heeft in mijn ogen geen enkel nut! =(
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Al die zaken boeien me dus verdomd weinig.

    Ik wil gewoon VEEL MEER nieuwe originele leuke banen om op te rijden, ipv WEER al die oude saaie meuk die we nu al tig keer tegen zijn gekomen in de Forza reeks en ook in andere games...
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Japan zeker.. :+
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nee, die zit er sowieso al wel in, maar bij die rally-games gaat het me meer om de natuurgebieden waar je doorheen scheurt, en dan is Japan geweldig. In een game als Forza waar het meer om circuits gaat, dan maakt dat dus niet zo heel veel uit, alhoewel ik liever zou zien dat ze gewoon zelf tracks ontwerpen met toffe dips en omgevingen enzo.

    Forza is toch vaak een beetje 'kaal' en steriel, vooral wanneer je het vergelijkt met bijvoorbeeld een GRID.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Klopt maar daarom wordt het spel ook zo snel saai.. nouja ik wacht gewoon de filmpjes af. Maar de kans dat ik hem koop voor de 100% prijs is vrij klein. Dan wacht ik wel gewoon even
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan dus echt niet wachten op Forza Motorsport 4, eerst even TDU en DiRT 3 spelen en dan lekker FM4!
    Wanneer kan ik eigenlijk deze game in de winkels verwachten?
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In de herfst dit jaar geloof ik, ik heb er ook superveel zin in!
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik haal hem ook zeer zeker niet voor de volle prijs. Forza 1 op de 1ste Xbox vond ik geweldig.

    Forza 2 was meer van hetzelfde en eigenlijk gewoon een Forza 1.5 of Forza HD. Heb die game gewonnen en niet gekocht.

    En een paar maanden geleden Forza 3 Ultimate Edition gehaald voor 9 euro ofzo, en het ziet er leuk uit en het speelt ook weer prima, maar het is WEER meer van hetzelfde, en dan met een idioot aantal auto's die allen een biljoen polygoontjes ofzo hebben of dat soort onzin wat me niets kan schelen... en als je je auto's gewoon upgrade dan zijn die races ooktotaal niet spannen, dus het kon me niet zo heel lang meer boeien.

    De banen heb ik nu allemaal wel gezien, de auto's kunnen me niet zo ontzettend veel schelen, en als ik lees dat Forza 4 ook niet echt veel nieuwe dingen gaat doen waar ik op zit te wachten (en nee, die Kinect-onzin zit ik dus niet op te wachten), dan is dit verre van een 'must-have' voor mij.
     
  14. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel tof zou vinden is echte race klassen in de game. WTCC, DTM, V8 supercars, etc.

    Allemaal vergelijkbare auto's die aan elkaar gewaagd zijn. Ik vond die races met stock auto's ook verreweg het leukst om te doen in Forza.

    Maar volgens mij heb ik dat wel eens eerder hier gepost.
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gevonden via een ander forum


    Indianapolis lijkt me ook wel bevestigd na het zien van de baan in dat gelekte filmpje en op de boxart:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat headtracking is wel lachen. Maar je kunt dus niet gewoon racen met je handen? Zoals Joyride? Kan me trouwens ook niet voorstellen dat dat fijn rijden is.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Lijkt me helemaal niet fijn op zo'n klein scherm. Dan moet je er al snel drie naast elkaar zetten, wil ik dat fijn gaan vinden. Als je naast je kijkt, zie je al niets meer. Je ziet die baan ook steeds scheef kijken.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Misschien een reden voor mij om zo'n kinect te kopen \o/\o/

    Hier nog een filmpje die al sinds Maart op youtube staat, maar die ik hier nog niet voorbij heb zien komen. Eerst blabla... dan 16 man (online??) bevestigd \o/\o/

    [yt]WxuX7Pj3F2U[/yt]

    E3 gaat heeeeel slecht zijn voor mijn tentamens 8)
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Omg8) Looks nice!
    Met een iets meer uitdagende carriere en vernieuwende circuits gaat Forza 4 alles overtreffen:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina