1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Implants kopen bij een doctor. Google maar ff. :+ Die dingen zijn erg handig, maar prijzig.

    En ik ging gewoon guns blazing The Strip in. :thumbs: Was achteraf niet super handig aangezien die robots de hele tijd moordneigingen hadden, maar toen opeens kon ik die robot ook hacken.
     
  2. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Implants zijn inderdaad een goede manier om zeer snel je bottle caps kwijt te raken :thumbs:

    Ik ben trouwens op de strip geraakt met een vals paspoort dat ik gekregen had van die leider van de Kings (ik dacht tot dat hij het me gegeven had)
     
  3. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kon ik de Strip op na de creditcheck van ik 2000 caps ofzo. Geen hack of paspoort aan te pas gekomen
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb gisteren eindelijk de game weer opgepakt en kreeg een update, zijn de meeste bugs enzo er nu uit?

    Ik heb een vraagje...dit is iets wat niet in F3 zat. Je hebt nu Damage en Damage per second, wat is nou het belangrijkst?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    DPS altijd.

    100 dmg met een delay van een minuut is dus stukken minder dan 5 dmg met een delay van een seconde.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok thanks man, en ik maakte net een wolf af en er stond ineens linksbovenin 'Shoot em up' en iets met 'I can kill.....' en getalletjes erbij, wat houden deze in? Soort challenges?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, bij een bepaald aantal kills krijg je extra XP. ;)
     
  8. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game wat? Kan hem namelijk voor 21 euro inclusief kopen op gamesshoppen.nl Moet je F3 hiervoor gespeeld hebben?
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Doen! En nee, Fallout 3 hoef je niet gespeeld te hebben.

    Geweldige game.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Ik zou als je Fallout 3 niet hebt gespeeld die dan spelen, veel toffer en beter imo. Voor die prijs heb je dan de GOTY van 3 inclusief alle DLC.
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb fallout 3 wel een deel gespeeld, tot 50% ofzo. Maar vond er daarna niet veel meer aan. Ik heb hem trouwens gewoon besteld, zie er wel wat ik er van vind.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Fallout 3 was awesome! Heb New Vegas een tijd geleden ook al voor een prikkie gekocht (ja, goedkoper dan die 21 euro, Luukie :p), maar ga daar lekker m'n zomeravonden aan spenderen, net zoals bij F3. :)
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nieuw of tweedehands :+ En waar en hoeveel dan?
    Ik laat mijn order lekker hier staan, is nog steeds weinig ;)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nieuw voor 15 euro bij Zavvi tijdens de Mega Mondays.

    Ga hem wel lekker spelen als ik er zin in heb. Scheelt dat er afgelopen maand nog een grote patch is uitgekomen. :)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    iemand die nieuwe DLC al gespeeld?
     
  16. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fallout 3 helemaal uitgespeeld , toffe game, vind new vegas beter omdat je ook kan aimen door je wapens enzo,vind ik toffe shit,maar beide zijn geweldige games,als je van deze style games houdt,beleef je heel veel toffe uurtjes:thumbs:
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fucking hell wat is dit spel saai en het lukt me maar steeds niet om hooked te raken. Alleen al omdat er geen assault rifle in zit vind ik het bagger. :{

    Verhaal is stront vervelend en saai en je hebt geen leuke locaties om te ontdekken. Iemand tips zodat ik het spel toch leuk ga vinden?
     
  18. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Integendeel, V.A.T.S. speelt nu ook niet meer fijn...
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het een geweldig spel. :) Had eigenlijk wel beter moeten zijn dan Fallout 3, maar helaas.

    Misschien binnenkort maar die 2de dlc checken.
     

Deel Deze Pagina