1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Paypal account toevoegen aan XBL?

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 3 jun 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeer nu aan mijn XBL account mijn Paypal toe te voegen, maar dat lukt niet echt. Ik ben naar Xbox.com/paypal gegaan en alles gedaan zoals het moet. Wanneer ik uiteindelijk aankoop bevestigen klik krijg ik een error :


    Deze transactie valt onder de Xbox LIVE-gebruiksrechtovereenkomst.
    Geen teruggaven.
    Deze actie kan momenteel niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw. Ga voor meer informatie naar http://www.xbox.com/support.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Staat de paypal account wel bij je betalingsopties (xbox.com/accounts > Betalingsopties beheren)? En wat als je het via billing.microsoft.com doet? Ik heb er namelijk ook even mee lopen kutten. In mijn geval kreeg ik mijn oude (en inmiddels al lang verlopen) CC er niet uit. Via xbox.com werkte het niet maar via de site van Microsoft wel.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Paypal account staat er nu wel bij. Het idiote is alleen als ik punten wil kopen zowel op Xbox.com als op Live zelf gaat het gewoon niet. Op Xbox.com krijg ik die error die ik in mijn eerste post had gezet. En op Live als ik 'add points,purchase item' kies krijg ik


    This item can't be purchased with a credit card. You can buy it with MS points or try again later


    Slaat echt werkelijk alles. Het is geen creditcard, hij heeft mijn paypal account ook echt herkent...maar ik blijf gekut krijgen :confused:
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toevallig gisteren mijn Paypal gekoppeld aan mijn live account. Moest via xbox.com en daar dan mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Ging een beetje omslachtig, maar totaal geen problemen. Heb mijn eerst aankopen er al mee gedaan!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan het ermee te maken hebben dat ik op deze pas een heel klein beetje rood sta? Dat ie het daarom niet pakt? (al kan ik wel gewoon normale aankopen op ebay doen via paypal enzo).

    Ik probeer het net weer op live...add MS points, confirm purchase en dan de error

    This item can't be purchased with a credit card. You can buy it with MS points or try again later.


    Het is gvd niet eens een credit card...waar slaat dit nou toch op? Ook op de Xbox site lukt het niet.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat denk ik wel ja.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan niet eens een Paypal rekening toevoegen? Staat bij mij echt nergens..
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hmmm, dan ligt dat dus aan MS, want via ebay heb ik onlangs nog een artikel kunnen kopen. Het is niet anders, ik koop de punten maar gewoon via webshops.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waarom zou je uberhaupt PayPal aan XBL willen koppelen, alles is duurder plus het staat weer in een extra database.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    1000 punten kosten bijvoorbeeld op Live 12 euro, op Xbox360gold.nl heb je voor 12 euro maar 800 punten. Als ik even snel 1000 punten ofzo wil hebben is dit dus erg handig.

    Maar goed..nu sta ik volop in de plus op deze bankpas en nog steeds lukt het niet, fuck maar op met die crap dan.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja maar Xbox360gold.nl is dan wel 1 van de duurste sites die er is 8).
    1000 punten kun je ook makkelijk voor 10 euro scoren ipv 12.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Where? :) want de sites die ik gevonden had, boden niet eens 1000 punten aan.


    Net nog geprobeerd op de Xbox site om de punten toe te voegen maar nee hoor



    Deze actie kan momenteel niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw. Ga voor meer informatie naar http://www.xbox.com/support.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb je de punten ook gelijk binnen op je mail of krijg je dat in de brievenbus?
     
  15. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat het mogelijk was om een paypal account aan je xbox live account toe te voegen.. maarum ik heb het ook geprobeerd, maar blijkbaar is dat (als het mogelijk is) alleen beschikbaar voor xbox live gold leden.. (ik krijg een error 'kan het verzoek niet uitvoeren' o.i.d. als ik op de paypal knop klik)..

    als het werkt, scheelt het me wel steeds zo'n code invoeren (en kopen in een winkel)..
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je kan toch gewoon een code kopen op Ebay, snel en stukken goedkoper.

    @Kabuto, je krijgt meestal binnen 10 minuten een mailtje met de code.
     

Deel Deze Pagina