[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    dus als je die gast dood waar je dat pakje moet brengen krijg je dat

2. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik heb dus nu die mensen van de comonna tong gedood zoals laius varro wilde van het moonforth legion maar als ik met hem praat dan kan ik niet zeggen dat ik het gedaan heb en hij zegt nog steeds dat ik wat dingetjes voor hem moet doen als ik werk van hem wil. met dingetjes doen bedoeld hij dus de comonna tong killen. hoe krijg ik het nou voor elkaar dan dat hij weet dat ik ze gedood hebt?

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Waarschijnlijk kies je het verkeerde gespreksonderwerp. Ga dat hele lijstje met onderwerpen anders eens na, en dat iets van 3 keer, aangezien er soms nieuwe onderwerpen bijkomen.

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee ik weet al wat het was. dr stond nog een dief beneden die niet op het lijstje stond die dood moesten. die heb ik ook maar gekilled en toen was het wel goed. maarre hij heeft mij een ring gegeven maar kan ik verder geen orders meer van hem krijgen?

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat waren de enige opdrachten die je daar krijgt.

6. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    okdan. nog een vraagje... ik had gelezen dat je in de soldiers barracks in ebonheart de lord's mail kon vinden. maar ik kan geen soldiers barracks vinden of zijn dat de legion garrisons?

7. p1m

p1m Guest

volgens mij noord west daar in de buurt..

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je vind de lord's mail in de kelder van Ebonheart. Je komt daar door een verborgen deur in het water te zoeken. De gast met de Lord's mail loopt in de grot waar je dan uitkomt.

9. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja hij zit in een grot ten noorden van ebonheart maar iemand zei ook dat ie in de soldiers barracks zit:

De Lord's mail kan je ook vinden als je naar de soldier's barracks gaat en dan vraagt wie er dan plotseling verdwenen is en dan vind je een sleutel onder een kussen bij de barracks en bij de kamer waar de lord mail lag is een geheime deur en daar ligt de Lord's Mail ook

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is dezelfde kamer. Er zijn twee manieren om daar te komen. ik heb je de makkelijke manier gegeven, jij gaat via de moeilijke manier.

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Sjonkanon's manier toch handiger hoor :)

12. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bezig met een opdracht voor de "Spy master " l,, en ik moet een 1 of andere Hassour Zainsu..nog wat vinden waar kan ik dat ventje vinde ??

13. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0

in Ald ruhn dus

14. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    niet allemaal tegelijk,,,,haha...laat maar ik heb m al :)

15. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    ja die ja.

16. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ik kon die skull ook niet vinden maar dat komt omdat er een fire atronach op was gevallen die ik dood had gemaakt. misschien heb jij hetzelfde. die skull zit in 1 van de 1e kamers links waar dus een fire atronach bij zit. hij ligt voor zo'n badje met bloed en botten.

17. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sorry het was geen fire atronach maar een bonewalker volgens mij

18. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nog ff een vraagje..... wat is de leukste house om te joinen? ik ben een fighter.....zit te twijfelen tussen redoran en hlaalu.....

19. RobNobels

RobNobels zoef!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet van Jim Stacey 2 leden van de camonnatong vermoorden. hij zei dat ik ze kon vinden in de Dren Plantation.
    Ik heb overal gezocht, maar ik kan ze niet vinden. Kan iemand mij a.u.b. helpen

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind Telvanni het leukst (al heb ik Hlaalu), op den duur krijg je bij de houses namelijk een eigen dorp. En bij de Telvanni is dat dus zo'n championtoren. Er schijnt trouwens een trucje te zijn, om alsnog bij Hlaalu t joinen. Ik weet alleen niet hoe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina