1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn de awesome splitscreen spellen? Portal 2 oid?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jah, en LEGO games. Gears of War, Halo. Army of Two vind ik zelf ook altijd leuk. Splosion man op XBLA ook (geen splitscreen, maar wel 2 man op 1 console.)
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Resident Evil 5(gold edition)
     
  4. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell Conviction, Rainbow Six Vegas 2
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem Portal 2 als co-op/splitscreen spel. Enig idee of die valt te ruilen voor Crysis 2? Daarnaast vroeg ik me af hoe snel ''Dynasty Warrior'' spellen worden verlaagd in prijs. DW7 lijkt me erg leuk, maar LA noire is ook pas uit. LA Noire is hoogstwaarschijnlijke de betere van de 2, maar ik kan ook weer erg genieten van DW..
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    crysis 2 of la noire?
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    LA Noire vind ik de betere van de 2. Ik mag hopen dat je wel weet dat LA Noire niet zoals GTA is?
     
  8. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke game is het best voor een RPG lover?

    Risen
    Dragon Knight Saga
    Arcania:Gothic 4
    Two Worlds 2
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pfoe... heb je Dragon Age: Origins nog niet? Als je daar de Game of the Year Edition van koopt, zal je erg lang zoet zijn!

    Uit dit rijtje is Dragon Knight Saga wel het beste spel. Risen en Arcania spelen voor geen meter op de console en Two Worlds II is een beetje suf. Dragon Knight Saga is wel vrij moeilijk, en je moet alles zelf uitzoeken, maar het is wel een compleet en goed spel!
     
  10. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Two Worlds 2 is erg vermakelijk, je moet er alleen niet al te hoge verwachtingen van hebben zoals bijvoorbeeld een Oblivion
     
  11. niebels

    niebels Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen,

    Ik ben op zoek naar een game met een degelijke singleplayer maar vooral een goede multiplayer. Alle genres zijn geoorloofd, behalve sport, ik heb namelijk al fifa 11.
    Reeds heb ik mijn bezit als goede multiplayers: RDR, AC:B, en CoD BO.

    Suggesties?

    PS: Ik heb maar een budget van 25 euro!
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Halo Reach, Gears of War?
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Persoonlijk zou ik voor Gears of War gaan. Grotere impact (neem aan dat je Halo wel kent :p ) op mij gehad en fantastisch om met een buddy op de bank co-op te doen. Brute actie, prachtige graphics, flutverhaal , vette wapens en sfeer en op de moeilijke stand lekker uitdagend.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  14. niebels

    niebels Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik heb niet gemeld dat ik maar een budget heb van 25 euro.
    Maardat maakt met GoW 1 en 2 en Halo Reach niet uit.
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Reach, betere SP(subjectief?), een erg goede co-op mode en goede MP. Goede support van Bungie(hele site erbij) en bied gewoonweg meer content. Vraag is, wil je een TPS of FPS, sci-fi of iets realistischer, cover systeem, ofniet.

    Persoonlijk zou ik voor Reach gaan omdat je dingen hebt zoals Forge, Theater, Fileshare, maar misschien is het eindeloos blijven schieten op een tegenstander voordat die neergaat niet iets wat je aantrekt. Overigens is Gears 1 niet echt relevant meer en zou je eerder kiezen tussen GeOW2 of Reach.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Portal 2 of AC Brotherhood?

    Portal 1 vond ik heel erg cool, maar werd wat saai op den duur. Portal 2 heeft, zo heb ik gelezen en gehoord, een sublieme (online) co-op. Is dat 55 euro waard? Wordt het veel online gespeeld?

    AC ben ik altijd een fan van geweest. Alleen Brotherhood heeft me nog niet overtuigd. Is de MP leuk?

    Verder ben ik nog op zoek naar een online shooter. Geen BC2 of COD series, want die heb ik allemaal al. Is left 4 dead leuk?
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Portal 2 vind ik een op zich een sterke game met een leuke co-op. Wel is het zo dat communicatie handig is en het dus belangrijk is dat je online iemand vindt, die het spel een beetje begrijpt. Met vrienden of splitscreen heeft daarom de voorkeur.

    Ook kan jij jezelf afvragen of het spel wel op dit moment voor je weg gelegd is en je niet beter kunt wachten totdat het in de budgetbakken ligt. Zoals je zelf al aangaf, ging Portal 1 je vervelen na een tijdje. Nou was dat natuurlijk een arcade game van een paar uur. Portal 2 is een full game, ook al is ie iets aan de korte kant.

    Met AC brotherhood heb ik (nog) geen ervaring. Left for Dead is overigens een leuke game waar imo het zwaartepunt ligt op de online co op campaign en niet met een normale shooter dus te vergelijken alls COD of BF. Ook hier geldt, denk ik, met vrienden is het leuker maar doordat het toch iets minder tactisch is (:+), is het met vreemden ook erg goed te doen.
     
  18. niebels

    niebels Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb HALO Reach en GoW even mogen proberen vandaag(koopzondag).
    Maar ze bevielen me allebei niet echt, ook de multiplayer heb ik gespeeld en vond ik niet zo leuk. Ik denk dat Sci-Fi gewoon niet echt mijn genre is.
    Heeft iemand nog andere suggesties behalve HALO, GoW, CoD en BFBC?
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik noem nu wat op en moet je maar kijken of er iets leuks tussen zit: Resident Evil 5, Dead or Alive 4, Super Street Fighter IV, Soul Calibur IV, Grand Theft Auto IV, Skate 3, Red Faction: Guerillia, Blur, Bioshock 2, Borderlands, Lost Planet 1/2, Naruto: The Broken Bond. En als je geld hebt Mortal Kombat, Portal 2, Dirt 3, Crysis 2.

    Er zullen zeker meer titels zijn met een redelijke SP en MP maar kan er even niet op komen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2011
  20. niebels

    niebels Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het multiplayer begeuren laten vallen, heb wat verder gezocht.
    En ik kwam op 2 games uit van dezelfde serie namelijk Fallout 3 en Fallout New Vegas.
    Ik heb beide nog nooit gespeeld, welke denken jullie welke ik het best kan nemen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina