[XOne] Xbox Live langzaam op super snelle verbinding direct aangesloten

Discussie in 'Games' gestart door Zerol, 17 jun 2009.

1. Zerol

Zerol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op dit moment via mijn studentenflat aangesloten op een 100Mbit lijntje waarmee ik super snel download e.d.

Maar wanneer ik mijn xbox hier m.b.v. een ethernet kabel direct aansluit op de aansluiting blijft xbox live traag en lagg ik soms zelfs nog. Dit terwijl ik daar juist helemaal geen last van zou moeten hebben..

Het internet komt van surfnet via de RuG hier binnen..

Iemand?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lag kan natuurlijk aan 2 kanten liggen en een langzaam dashboard kan ook aan de grootte van je profiel liggen.

Heb je een eigen router? Misschien is het een routing probleempje. Zijn de juiste poorten geforward?

3. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je Nat Strict is, kun je makkelijk testen, door de internet verbinding test te doen, en dan geeft hij dat zelf aan.

4. Zerol

Zerol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Ik heb er juist geen router tussen zitten. En 4.7 gig is zo binnen gehaald via de laptop bijvoorbeeld..

Ik blijf zeer vaak lagg houden ook tegen vrienden die een goede internet verbinding hebben met bijvoorbeeld FIFA. Met Halo ben ik vaak iemand met een slechte verbinding in de game..

Nog een andere mogelijkheid?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    probeer jepzel's suggestie eens, kijken of je Nat niet strict of moderate is

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er zit altijd iets tussen .. een modem of een router doe eens een netwerk test

7. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het niet gewoon komen doordat er nu problemen zijn met xbox live? De servers werken niet goed sinds het onderhoud. Ze werken aan een oplossing. Hoe lang heb je de problemen al?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kan maar ik heb eerder het vermoeden dat dit wordt veroorzaakt door "de router/switch/server" in de studentenflat

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1

10. Zerol

Zerol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover bij ons bekend is staan alle poorten gewoon open van de router/switch/whatevah van de studentenflat.

Heb de Xbox Live test gedaan en geen waarschuwing of wat dan ook gekregen nadat hij prima verbonden was met xbox live. Mijn NAT is gewoon Open..

Hierbij nog de uitslag van de test mocht dat iemand wat zeggen.
    W: 0000 – 000B
    X: 0000 - 000D
    Y: 20A8 – 4800
    Z: 0000- 0000
    ID: FFFF - FFFF

Iemand andere suggesties?

11. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Die code betekend dat er niks aan de hand is.
    Hoelang heb je dit probleem al?

12. Zerol

Zerol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik hier woon ( paar maanden ). Ik verwachtte nu juist eindelijk is een paar keer de host te worden maar niets was minder waar. Het werd juist het tegenover gestelde..

Echt zo vreemd.. verdomme!

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is zowiezo niet waar. Geen enkele router of switch heeft zijn poorten open staan. Soms geeft xbox live aan dat NAT open is terwijl dit niet zo is. Ik zou zowiezo de poorten 88 en 3074 helemaal opengooien en forwarden naar de xbox (zowel udp als tcp).

Ten tweede. Welkom bij xbox live waarbij je 99% van de keren een amerikaanse server krijgt dus het lagged altijd.

14. Zerol

Zerol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zo bedoelde ik het ook niet helemaal maar ik denk niet dat ik in de router van de flat kan komen.. Zou niet weten hoe ook via mijn macbookje.

Ik denk dat ik het er dan dus maar zo bij moet laten..

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Truestrike. Al heb je een 10 meter dikke glasvezelkabel. Je informatie van en naar de USA host moet nog steeds door die $1 K-Mart verbidingen van hun ><

16. bruceeje

bruceeje Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen waar ik kan zien welke welke NAT poorten er open staan ?

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In je router...

Verder voor XBL gewoon DMZ host gebruiken. Beter kan gewoon niet.

18. bruceeje

bruceeje Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe kom ik in mijn router ?
    aangezien ik de gebruikersnaam en het wachtwoord niet weet.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je ze ooit aangepast? Anders moet je de standaard uit de handleiding gebruiken. Je kunt ook een hard reset doen.

Deel Deze Pagina