[XOne] Xbox live update probleem

Discussie in 'Games' gestart door Rebis, 25 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebis

    Rebis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik heb dus dringend hulp nodig, want ik wil spelen!;)

    Als ik mijn Ghost Recon online wil spelen dan staat er dat er een nieuwe versie is van xbox live en dat ik die moet downloaden voordat ik verder kan.

    Ik druk op ok, maar dan staat er Xbox live not responding!!! Dit heb ik nu dus al 3 dagen:'-(

    Ik kan wel de demo's spelen van mechassault en motor Gp van de demo disc. Ook staat er in mijn dashboard dat ik connected ben met xbox live.

    Ik heb mijn xbox aangesloten op mijn netwerk, via een pc die als server dient.

    Nogmaals, het dashboard zegt dat ik verbinding heb en de demo's doen het ook prima.

    Weet iemand wat hier aan de hand is?

    Wais hier het probleem? Ghost Recon (omdat me demo's het wel doen)?

    Xbox live? aarrgh!! ik word gek!
    8)
     
  2. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet als je een firewall hebt hem heel ff uit zetten op je pc anders kan je zoals bij norton internet security het laten gaan dus niet blokken maar dan moet je ff vragen weet neit of je iets hebt van firewalls op je pc zoja zeg welke en ik kan misschien helpen
     
  3. Rebis

    Rebis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen firewalls op mijn pc
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    daar ga ik weer ... post dit even in de centrale thread van je provider .. daar ligt namelijk je probleem ... we hebben meer info nodig .. anders kan ik of iemand anders ... niet helpen

    Xbox Live en Providers
    Providers met werkende abonnementen
    multikabel (quicknet)
    XS4ALL
    Kabelfoon
    @Home
    Chello
    Belgacom
    KPN ADSL (Mxstream)
    Planet Internet
    UPC
    Zonnet (Versatel)
    Wanadoo
    HCC Net
    Zeelandnet

    zo blijft de kennis ook op een plek en hoeven we niet elke keer het wiel uit te vinden.

    Wat ik wil weten is het volgende:

    *Heb je een directe connectie geprobeerd ... kan aan de server liggen
    * Wat is je adsl/kabel snelheid? Met een te trage connectie werkt het downloaden van nieuwe content niet.
    * Wat voor modem heb je? Kan een mtu probleem zijn (dit is opgelost volgens MS ... maar is provider afhankelijk)
     
  5. Rebis

    Rebis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als provider planet

    768/128 kbs

    Alcatel ethernet adsl modem

    Alles gaat via een pc met windows xp home edition, internet delen staat aan.

    Demo's werken prima, (mech assault etc.)

    Dashboard geeft connected met xbox live

    Ghost Recon wil xbox live updaten. geeft dan xboxlive niet responding

    Ik wil best dat onder mijn provider plaatsen, maar daar kan je doro de bomen het bos niet meer zien.
     
  6. Rebis

    Rebis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    fixed

    Ik heb de firmware van mijn Alcatel ge-upgrade en heeft nu een router functie.

    Maar belangrijker, heeft nu ook een NAT functie...Xbox live wrkt nu zonder probleem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina