[XOne] Constante disconnect

Discussie in 'Games' gestart door persian spacer, 8 jun 2011.

1. persian spacer

persian spacer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste xboxworld leden,

Ik heb vorig week een nieuwe xbox 360 gehaald en ik heb er tot nu toe alleen maar problemen mee gehad. Ten eerste is mijn gears of war 2 disc helemaal bekrast en niet meer te spelen omdat mijn vader de xbox zonodig op de kop moest doen voor een of andere reden toen hij de zolder in kwam.. precies de xbox was aan en de game draaide nog. Maar goed dat is eigen fout.

Nu het echte ongelofelijk irritante probleem. Wanneer ik de game call of duty black ops aan het spelen ben online is er niks aan de hand! Maar wanneer ik helemaal niks doe en de xbox staat gewoon aan of is aan het downloaden dan logt hij vanzelf weer uit.

Kortom wanneer ik niet online aan het gamen ben heb ik een major probleem en dit is niet cool!! Ik heb hiervoor twee keer een xbox 360 gehad en nooit problemen mee gehad maar dit heb ik al vanaf dag een van de aankoop! :mad:
    Alle hulp is welkom.

Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  2. Grizzel NL

Grizzel NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt een beetje als een setting. Dat ie disconnect bij een x aantal minuten inactivity. Iemand die toevallig weet of dit in de system settings staat?

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2011
  3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb ook een vermoeden dat t een soort setting is, maar ik kan dat nergens terug vinden. heb namelijk een soortegelijke issue spontaan...

4. persian spacer

persian spacer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heeft volgens mij niks met de settings te maken. Dit weet ik omdat de live connection ook wordt verbroken wanneer ik gewoon aan het doorbladeren ben bij game demo's "bijvoorbeeld". Alleen tijdens het spelen van een game heb ik dit probleem niet.

Ik word er wel gruwelijk misselijk van. Vandaag weer wanneer ik de demo van Fable III wilde downloaden.

Zou ik een nieuwe xbox krijgen als ik hem nu terug breng naar bart-smith?
    Ik heb hem net een week. Niet dat ik straks een maand zonder xbox zit.. het is niet dat ik er niet zonder kan maar meer om het feit dat ik dat ding nog maar net in huis heb. :mad:

Ok ik geef toe .. ben een beetje verslaafd aan black ops.. ookal suck ik HEEL hard. :9

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe is de Xbox360 verbonden met de router ?
    Netwerkkabel of Wifi.

6. persian spacer

persian spacer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netwerkkabel.

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het probleem echt aan je xbox zelf ligt zou je meteen een nieuwe moeten meekrijgen.

8. persian spacer

persian spacer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem dan morgen (vandaag eigenlijk) terug brengen. Misschien dat ik ook een nieuwe gears of war 2 mee krijg aangezien deze het niet meer doet.

Wie niet waagt die niet wint .. iets in die trand in ieder geval. :p

Í'll keep you guys updated. Nu eerst naruto en bleach manga kijken... ^^

9. Grizzel NL

Grizzel NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij de hele serie Naruto en Bleach hebt dan kan je je xbox best een maandje missen voor reparatie zonder je te vervelen :p

Deel Deze Pagina