Ik heb constant vastlopers bij RTCW zodra er een match gesloten word door de owner, loop ie vast en keert ie niet terug naar t menu als ik door mij friends list scroll loopt ie ook regel matig vast. ik krijg geen berichten over slechte connectie maar pure vastlopers. het gaat hier om een unmodified xbox, en de rtcw cd is schoon en zonder krassen. hebben mensen er nog meer last van of moet ik terug en een nwe halen ?
Ik heb het spel nog niet en ik twijfel best of ik het moet kopen of niet. Wel lees ik altijd veel info over een game waar ik intresse in heb,en dus heb ik dat bij rtcw ook gedaan. Op de forums van xbox.com staan ook MASSA verhalen over het vastlopen van rtcw. Ze hebben het er voornamelijk over dat als: -Een host je eruit flikkert -Een host stopt met spelen en dus de server sluit. -bij het joinen van een spel. Het spel gewoon vaak en regelmatig vastloopt Tja hier houdt ik niet zo van en vandaar mijn twijfel he Anyway,ik heb dit alles alleen maar gelezen en is dus niet gebaseerd op mijn eigen ervaringen met rtcw. Edit:waarschijnlijk ga ik hem morgen toch halen haha
Ik heb dat ook, ja. Vooral als ik terugkom in het menu vanuit een Live game. Het lijkt steeds of hij niet vastzit maar aan het laden is ofzo... de muziek gaat gewoon door. Maar ja,na 1 minuut ofzo dan reset ik hem maar. (lade open en weer dicht) Waarom zit er trouwens geen reset knop op de XBox ???? Ik heb het niet zo vaak... ik ga ook niet terug nar de winkel ofzo.
zelfde gedaan als jij, overal info gezocht, voor en nadelen vergeleken, en nu tog maar eerst uc als live game besteld (ik kijrg namelijk volgende week live, mits het werkt), maar de laatste paar dagen hoor ik tog over veel punten waar ik waarde aan hecht nadelen.. dusja tog maar eerst uc gekozen en nog ff de kat uit de boom kijken, ik w8 liever op een nieuwe live titel dan
Dat heb ik ook vaak, normaal wacht ik dan ongeveer 10 seconden en dan gaat 'ie opeens wel weer terug naar het menu . Nu 't hier toch over problemen gaat . Ik kan m'n Friend-stats niet zien . Ik krijg elke keer als ik Friends en Total selecteer een fotmelding .