1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

  1. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die in-game shit zie wil ik hem nu al spelen erg vermakelijke game wordt dit!
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    _O_
     
  3. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt geweldig!!!!!!!
     
  4. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch wel jammer dat er weinig van deel 1 terugkomt. Die hele sfeer werd al omgegooid in deel 2, maar zo te zien gaat deel 3 verder en die word het uiterste van maffe shit. Ook tof, maar hij lijkt absoluut niet meer op mijn geliefde deeltje 1 :'-(.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vind ik ook.
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er wel blij mee. Deel 1 probeerde te veel GTA ze zijn, maar was gewoon niet goed genoeg. Deel 2 hebben ze een eigen richting ingeslagen, veel leuker om te spelen, meer fun, goede co-op. Dus kan alleen maar blij zijn dat ze hiermee verder gaan :)
     
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Coop met meer dan 2 mensen zou echt geweldig zijn :)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Vier player coop online en twee player coop offline, please.
     
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Uhu,

    SR2 was met twee mensen wel leuk als je missies deed, free roam werd echter snel saai. Met 4 mensen zou dat geweldig zijn _O_
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En graag een HEEEL stuk meer polished dan Saints 2 plz. De coop campaign van SR2 zat onder de bugs en glitches, een van die sidemissies konden we gewoon niet uitspelen omdat de auto die we moesten stelen steeds in een huis spawnde waar je niet in hoort te kunnen :emo:
     
  11. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Sowieso die achievements in co-op waren raar, doordat ie het steeds maar bij 1 persoon registreerde ofzo... Na hel wat pogingen gewoon de campaign 2 keer in 1 ruk uitgespeeld 8)
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
  14. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die laatste screen! _O_

    Ik heb hier echt zo'n zin in! Eigenlijk nog meer dan Battlefield 3 en Skyrim!
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eigenlijk ook :p Je weet gewoon dat je zo ontzettend kan lachen met deze game. must buy voor mij.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja absoluut , heb ook erg zin in deze game !

    al ga ik hem wel voor de PC halen .. nog even afwachten hoe hij gaat draaien aangezien SR 2 echt een aanfluiting was op de PC.

    Maar de filmpies die ik van deze game heb gezien waren echt episch en echt hilarisch !
    Moet ook zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van de hele style en graphics.
     
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeven minuten aan GE-WEL-DIGE gameplay: http://www.insidegamer.nl/pc/saints-row-the-third/videos/20523

    Ik heb hier eigenlijk het meest zin in van alle games die ik dit jaar wil! Gewoon heerlijk lopen klooien, gangs en ander gespuis even afmaken met een airstrike etc.! Tank mayhem, die moves om iemand K.O. te slaan! En die supersonische jet! _O_ _O_ _O_
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat gruwlijk. Deze gaat er sowieso komen.
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy shit, daarom is Saints Row beter dan GTA een fun game is veel beter dan een realistic game vind ik!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat leken de andere SR games ook, en al vrij gauw liet ik ze liggen. Toegegeven, deze ziet er duidelijk beter uit en meer fun, maar er komt gewoonweg teveel tegen die tijd en daarvoor ook al. Echt geen day one koopje voor mij, maar misschien later ergens volgend jaar wel voor een leuk prijsje. Het is ongetwijfeld in co-op(is dat er nog?) erg lachen. Maar gewoonweg niet waard om te kopen terwijl er games als Skyrim staan aan te komen.
     

Deel Deze Pagina