Dat had ik ook in het begin Maar dat is gewoon dat je nieuwe auto's kan kiezen en nieuwe liveries hebt gekregen , deze zie je vanzelf als je een auto gaat kiezen voor de race
Ik twijfel om deze te gaan halen door zijn lengte van de races. Zijn ze zoals Collin Mcrae rally 2005 of GRID? (Is ook van Codemasters). Zo ja dan zit het voor mij goed
Ik zoek altijd op Rally met damage op full. Dan zijn er zo'n 10 sessies met allemaal minimaal 4 spelers. Soms zitten ze wat voller, soms wat minder vol. Het voordeel is dat je gewoon kan joinen als alles al begonnen is. Als je dan 5 rounds speelt, dan doe je gewoon de eerst volgende round mee. spelers komen en gaan, dus sessies zitten altijd wel vol genoeg.
Heb er een middagje mee gespeeld en vind het grwuelijk wreed eruit zien. Alleen is het veel te hardcore moeilijk voor mij... dus hij staat op de bazar!
Tja. Maar ik zou het wel enorm zonde vinden als je een game hiervoor wegdoet, hoe slecht je misschien ook bent in racegames. Gewoon even doorzetten, en oefening baart kunst, dus van de bazar af met die game!
Ik ben gewoon niet zo van de racegames, maar deze wilde ik toch ff spelen. Ik vind het alleen niet leuk genoeg en ben er te slecht in ... vandaar En op easy is er geen drol aan natuurlijk. Heb op intermediate gespeeld en de eerste deel van de tour gecomplete ...