[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Mmmm... heb het spel gister gekocht, en heb pas een half uur ermee gespeelt, ben nu op 't postkantoor.
    Maar het kan me nog niet echt overtuigen, het rennen ziet er gewoon shit uit, en nog vervelender: ik heb nooit het gevoel dat ik Ghost controleer, dat ik precies in de hand heb wat hij doet.
    Bijvoorbeeld als ik iemand sla, pakt ghost hem vast en gooit hem op de grond.... ziet er heel vet uit, hoor, maar dat had ik liever zelf willen doen.
    De graphics overtuigen me ook niet echt, alles ziet er nogal eentonig, grauw en saai uit, en iedereen beweegt enorm houterig. Ik hoop echt dat het in latere levels wel koel wordt, anders wordt 'ie vandaag geruild voor NBA street vol. 2...
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    BTW, respect voor die koele avatar van fallout!
     
  3. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ,ik heb em gister gehaald en ik moet zeggen dat ik het een retegaaf spel vind.Ok de Graphics zijn niet super maar het is absoluut niet zo dat ze zuigen.Ik geef een 8,5:)
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    thnx dude :), k heb em niet zelf gemaakt hoor, maar dat had je wel door denk ik O-)
     
  5. Deimos

    Deimos GodOfTheGreenRealm

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Superspel

    Ik heb em nu paar dagen en hij is echt Mega Vet!!!! Als je Max Payne cool vond ( ik von em wel gaan) dan vin je dees SUPER. Je kan dus Niobe en Ghost kiezen en dat is allebei zelfde verhaallijn, maar andere opdrachten. De moves zijn echt fantastisch en er zitten zowel herkenbare dingen van deel 1 als 2 in. Must-have voor fans van Matrix,en voor iedereen die een xbox heeft.....
     
  6. nielzo

    nielzo Guest

    Ik zit even met een vraag:

    Achter op het doosje staat ergens dat er maarliefst 4000 moves inzitten die je kan uitvoeren. Nou vind ik dat een beetje vreemd want ik speel met niobe en ik ben al behoorlijk ver, in elkgeval op 2/3. Maar het gekke is dat ik bij haar tot nu toe iets van 10 soorten moves heb gezien, ik probeer alle combinaties en alles uit, dus ook dat je met de analogue stick bijv. naar links wijst en dan een move maar dan verranderd er niets aan de standard moves???
    behalve als ik in focus een throw, disarm of zo een "spring op tafel en dan kick de vijand kick" doe, die zijn namelijk de enige die verschillen van mijn standard moves.

    kan iemand me even helpen hiermee, of een tip geven ofzo???
    alvast heel erg bedankt_O_ _O_ _O_ _O_
     
  7. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zie dat een paar mensen dat rennen lelijk vinden maar als je naar de film kijkt zie je ze ook zo apart rennen daarom is het helemaal niet zo leijk
     
  8. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis, kan je al die andere moves gewoon unlocken met hacken:)
     
  9. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    nee idd,

    dat rennetje van hun vind ik echt meesterlijk. echt matrix idd.
    en hoe niobe focus jump doet vind ik ook vet. (met haar armen zo weetjewel:))
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe unlock je die moves dan met hacken?
     
  11. nielzo

    nielzo Guest

    ja dat vraag ik me ook af....
     
  12. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar je moet gewoon ff een aantal drives hacken, en volgens mij kom je ze dan vanzelf ergens tegen!
     
  13. nielzo

    nielzo Guest

    Nee ik heb nu al het mogenlijke gahackt, daar heb ik nog over gepraat op hacking centraal maar meer dan die ram is er niet.....
     
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nou ik heb het hacken volgens mij inmiddels helemaal uitgespeeld en ik ben niks tegen gekomen
     
  15. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    nee moves kom je idd NIET tegen in hacken. wat (volgens mij) wel is, is dat je moves beter en vetter worden naarmate je verder komt.





    btw je moet eens voordat je zo'n wurg-sthealth kill doet focus inhouden. dus je moet em met focus doen, je character ramt het slachtoffer op de grond en breekt zijn nek door hard te duwen:)

    best grappig ik kwam er vorige week achter.
     
  16. rachid

    rachid Now I See Everything

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    HAI ALLEMAAL ..IK HEB OP EEN SITE GEZIEN DAT JE BIJ ENTER THE MATRIX ...NEO/TRINITY EN MORPHEUS KUNT KIEZEN...

    OOK WEET IK GEWOON DAT TRINITY 100% WEL IN DE GAME VOORKOMT..OMDAT IK DE TRAIL HEB GEZIEN VAN ENTER THE MATRIX..EN DAN ZIE JE OPEENS TRINITY IN BEELD,AAN HET VECHTEN MET EEN POLICE..
    KAN IEMAND ME HIERMEE HELPEN...
    -IK HEB HET SPEL AL UITGESPEELD TROUWENS....

    HEEFT IEMAND HIER MEER VERSTAND VAN? ?
    PLEAZZZZZZE HELP ME !!!!!!!!
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    jonge...praat gewoon!

    Je kan haar wel kiezen in de multiplayer die je kan vrij maken door middel van het Hacken. Maar je kan er niet mee spelen
     
  18. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    mag iets minder hoofdletters volgende keer. Maar hoe kan je dit nu zeggen als je het spel hebt uitgespeeld :confused: dan weet je toch dat je alleen met ghost en niobe kan spelen... met die figuren die jij noemt kan je idd wel de multiplayer spelen die je moet unlocken dmv. hacken
     
  19. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net een boekje gekocht (PU) en daar zat een aanbieding in van als je lid word dan kun je de matrix krijgen voor 26 eurotjes + een jaar abbo dat ook nog iets van 34 eurotjes kost.
    Zal ik dit doen?... lijkt me wel stoer zo'n spel en het blad is ook wel goed maar dadelijk heb ik zo'n flutspel (al ben ik wel een matrix-fan) terwijl ik dan veel beter voor Wolfenstein kan kiezen.
     
  20. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    matrix is geen flut spel hoor, dus wees niet bang en als je de PU leuk vind moet je het gewoon doen lijkt me
     

Deel Deze Pagina