[OPGELOST] Externe Harddisc word niet herkent door xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sammie, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: probleem is opgelost door dit videotje te bekijken:
    http://www.youtube.com/watch?v=CrNZgVIkDg0&feature=related

Uiteindelijk moest het dus toch naar FAT32. Met een aantal verschillende programma's geprobeerd maar dit werkte.
    Eerder vannochtend heb ik het ook werkend gekregen met de tool van Windows maar daar ging het maar tot 32GB

Ik hoop dat anderen hier nog wat aan hebben, bedankt voor het meehelpen/denken!

Laatst bewerkt: 12 jun 2011
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dus je wilt een 1 tb hdd aansluiten op je xbox360 die straks vol met .Avi en .mp3 files zit?

Gast , volgens mij kan dit niet. Een fat32 geformateerde hdd/usb-stick gaat volgens mij maar tot 32gb wat een xbox360 accepteert.

Je kan beter de 1 tb hdd aansluiten op je computer en streamen naar je xbox.

Ik weet niet zeker of het ik aan de juiste eind heb, maar dit is hoe ik denk dat het zit.

3. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoveel verstand heb ik er dus niet van. Maar je hebt gelijk ik wil hem volzetten met .avi of .mp4 bestanden e.d. Het is niet alleen voor mij maar ook voor anderen. Het is dus handiger om het op een harddisc te zetten zodat ik hem ook mee kan nemen naar huisgenoten en vrienden.

Streamen heb ik ook geprobeerd maar kreeg ik niet voor elkaar. Is er een threat die dit stap voor stap uitlegd?

4. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98610&page=62

Als ik het zo lees, had je beter een mediaspeler kunnen kopen met een ingebouwde hdd.

Dan is het overal ''Plug and Play''

5. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke van de 62 pagina's moet ik kijken?

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Hey wacht eens, ik heb ook een EHD van 250GB en deze wordt gewoon herkend door de Xbox. :eek:

7. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je daar iets voor moeten doen of kon je hem gewoon aansluiten en gebuiken?

8. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    -Formateer schijf FAT32
    -zorg ervoor dat je geen bestanden erop zet die groter zijn dan 4gb, doe je dit wel, dan is volgens mij de hdd niet meer benaderbaar.

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Het werkt ook als je je xbox eerst uit zet, dan de schijf erin plugt om uiteindelijk dan pas je Xbox aan te zetten. Andersom werkt het niet bij mij. Dus Xbox opstarten met je EHD erin.

10. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat formatteren heb ik geprobeerd. Hij is nu FAT32 en ik heb er een videotje van 1.28GB op gezet om te testen maar hij doet het nog steeds niet.
    Is er misschien een ander programma om te formatteren? De PC doet het niet die formateerd alleen naar NTFS of exFAT. Ik heb het gedaan met Seagate Disc Wizzard. Bij eigenschappen geeft hij ook aan dat het FAT 32 is

11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Welke bestandstype is de 1.28 gb file?

Google is gewoon op hdd formateren, vast wel dat je een programma tegenkomt. Ben het vergeten hoe je dat doet op een windows pc

12. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem opgelost, zie begin post als je hetzelfde probleem hebt

Laatst bewerkt: 12 jun 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina