1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Pride, 7 jun 2011.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oke, de titel zegt het denk ik al wel een beetje maar hierbij toch de uitleg:

    Beschrijving

    Aliens vallen de aarde aan in een poging alle babes te ontvoeren en de rest van de mensheid te vernietigen. Allemaal leuk en aardig, maar er zijn mannen waar niet mee te sollen valt. Maak kennis met Duke Nukem. Hij is terug van weggeweest en heeft besloten om al dat alientuig een lesje te leren. Hail to the king, baby!

    Duke Nukem moet de mensheid redden

    Duke Nukem Forever is een schietspel pur sang. De actieheld Duke Nukem is een typische macho Amerikaan met grote spieren en nog grotere wapens. Hij geniet aanzien onder de vrouwtjes en laat aliens de onderkant van zijn schoenen zijn. Duke is de macho die iedere man hoopt te zijn. Zijn grappige oneliners en gigantische wapenarsenaal moeten de mensheid redden.

    Duke Nukem Forever is langverwacht

    Duke Nukem Forever is de lang verwachte opvolger van Duke Nukem 3D uit 1996. Duke Nukem Forever heeft een lang ontwikkelingsproces achter zich waarbij de game verschillende malen bijna in de koelkast geplaatst werd. Met de komst van Duke Nukem Forever komt er een einde aan het legendarische productieproces dat deze game achter de rug heeft.

    Bevat multiplayer-spelmogelijkheden

    In Duke Nukem Forever staat een verhaal over de redding van de aarde centraal. Daarnaast brengt de game de traditionele Duke Match met zich mee waarin spelers het tegen elkaar op kunnen nemen. Hierbij wordt natuurlijk gebruikgemaakt van bekende wapens als de Devestator en de Shrink Ray waarmee vijanden verkleind kunnen worden om ze vervolgens plat te stampen.

    It's time to kick ass or chew bubble gum. I am all out of gum!

    [​IMG]

    Dus, wie gaat hem halen? vertel je mening.

    Release date: 10 Juni 2011
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan net zogoed in het xbox thread besproken worden.
    Maargoed, ik heb de demo gespeeld op de pc en ookal had ik er al erg lage verwachtingen van, vrees ik dat ik de game halverwege gillend gek in een hoekje pleur.
    Gameplay uit de demo is echt belabberd...
     
  3. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Kick ass AND chew bubble gum . Ik weet het, mierenneukerij, maar het is één van de meest epic quotes aller tijden :cool:
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja maarja wanneer zijn Demo's goed? Fifa 11, Black Ops, NFS, noem maar op... elke demo moet aan gesleuteld worden... en ze zijn er nu 14 jaar mee bezig, de game moet gewoon awesome worden:p
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Daikutana, nuff said. :cool:
     
  6. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe

    Nee het is:

    "Its time to kick ass and chew bubblegum.....And i'm all out of bubblegum!"

    Toch denk ik dat dit vergane glorie is. Vroegah was de Duke echt een unicum in het FPS genre. Moet je nu eens om je heen kijken....
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja heb je gelijk in, toch hoop ik dat het spel super awesome word, ik verwacht er naar zo'n lange tijd iig veel van. Ik hoop dat ze het waar kunnen maken...
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Iemand gekocht / gespeeld? is het iets, wat zijn ups en downs?
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij word nu 'verzonden':+
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb hem nog niet binnen maar de demo was genoeg om hem ook maar voor de PC te bestellen. Ben benieuwd.


    Heiligschennis.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Over een uurtje weet ik meer, schijnt grafisch niet helemaal geweldig zijn.
    Maat van me is al volop aan het quoten uit het oude spel, hij zit er weer helemaal in.

    Ach, als het maar vermakelijk is :)
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer je niets met Duke Nukem hebt gehad in het verlecen is dit spel echt een NO GO.

    Zelf heb ik veel Duke 3D gespeeld waardoor er voor mij nog wel enige waarde in het spel zit.

    Nadelen:
    -€60 niet waard
    -grafisch heel outdated
    -lineair als de pest
    -saai


    Voordelen:
    -tis duke nukem?
    -toch wel een klein beetje duke gevoel
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Helemaal mee eens, wat een slecht spel.
    Saaaaai. :mad:
     
  14. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit mezelf voor de gek te houden door het spel te blijven spelen in de hoop dat het beter wordt...... Alleen gebeurd het niet.

    Ik kan me er steeds toe zetten om 1 level te spelen maar daarna zet ik me xbox ook weer uit. Erg jammer dit voor 12 jaar ontwikkeling (afraffeling)
     
  15. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    gepost in xbox360 sectie van forum
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Het is niet alleen XBOX360 dus alle recht om in het PC topique te staan.

    na het lezen van dit alles toch maar besloten hem zelf niet te halen. misschien als hij straks wat goedkoper is.... Heb het ook bij een maat van mij gezien, ofcourse the 1 liners blijven vet en alles er rondomheen ook ik bedoel het is toch duke nukem....

    Maar 60 euro's heb ik er niet voor over. Dus word wachten tot hij afgeprijst word ben ik toch bang:p
     
  17. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    MIJN reactie ging over xbox360 versie. Vandaar dat ik t gepost heb in ander sectie van forum :thumbs:
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dan had ik het verkeerd gelezen :thumbs:
     

Deel Deze Pagina