1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik had ook zoiets een tijd geleden.
    na een stop van een half jaar begon ik weer met WoW.
    Toen ik online kwam was mining ineens 525 en had ik mijn hele bank vol staan met ores. En ik was al bijna 81. Die hacker heeft dus gewoon 2k gold voor mij verdient en me bijna een heel lvl gegeven:thumbs:
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    toch blijf ik dit raar vinden... als ik zoiets zou hacken zou ik alle overzetten... ik zou de mail veranderen, de geheime vraag, het wachtwoord zodat het gewoon echt niet meer van die andere is. maar dit kan aan mij liggen:p?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan moet je wel het antwoord op de geheime vraag weten ;)
     
  4. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een manier om mijn gold terug te krijgen?
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Waarschijnlijk krijg je het niet meer terug. Maar je kan proberen om een ticket aan te maken, misschien heb je geluk met een aardige GM. ;)
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ticket maken, die helpt je direct of verwijst je door naar de juiste procedure.

    Guildy vorige week gehacked, had 2 uur late account terug, gear terug en een extra BoE trinket (die ik nu heb op mijn paladin :+), andere verkocht voor 19k :p
    Op hetzelfde moment had ik ook een ticket gemaakt dat er wat verdwenen was uit mijn guildbank, en kreeg een extra stack maelstrom terug.

    Al met al leuke winst gemaakt op een gehackte account :)
     
  7. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt alles terug hoor incl. al je gold. Ze hadden dus al mijn epic items gedisenchant maar alle shards zaten nog in mijn bag (ze dachten mijn te fucken of zo). Nadat ik een GM had gesproken kreeg ik alle items en gold terug en zaten alle shards dus nog in mijn bag. Opzich geluk bij een ongeluk want bij het verkopen van de shards heb ik weer 3k verdient. :emo:
     
  8. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik was gehackt had de hacker dus blijkbaar alle gold en items die ik nog had, verzonden naar een andere char. Ik kreeg dus alles netjes terug en enkele weken later kreeg ik opeens al mijn oude items in mails terug. Was ook wel fijn haha!
     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus zou wel nice zijn. 60k gold opeens in je mail. :p
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb bij mijn hackervaringen, 1 was mijn eigen schuld in beginperiode, nooit extra gehad door mazzel ofzo. Wel alles netjes hersteld naar originele waarde van 3 chars. Gek genoeg had die gozer alleen de gear van mijn alts verkocht en niet die van mijn main, wat toen volledig 264 items waren en helemaal gedissed. Vond later in mijn kluis nog wel wat items, maar die waren ook geen extra en zijn pas later teruggeestort. Heb bij mijn main alleen mijn goldteruggekregen, was toen maar 7 K ofzo.

    Had trouwens vlak voor mijn vakantie, kom zondag terug, wel bijna Anzu gekregen van een GM. Zat met hem te lullen over een bug bij engineering prof. Toen was ik net bezig te runnen. Engineering bug was trouwens een recipe dat verdwenen was en ik kon dus mooi opnieuw 320 G betalen.

    Niet meer gehackt in de afgelopen 1.5 jaar. Het gebeurt iedereen wel een keer. :mad:
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo Anzu bijna gekregen? Ze gaan echt niet zomaar items uitdelen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zat alleen even wat te lullen met hem over de dropkans. Toen zei hij dat hij ook wel wilde dat het anders werd, dat die hem wel wou geven, maar niet kon geven.

    Het was allemaal tussen de discussie over een engineering bug door. Uiteindelijk zei hij dat hij alleen de mount kon verwijderen en toen hield ik mijn mond maar. :+

    Ik mocht Anzu alleen niet doodschieten of in laten slapen. Dikke lol met die GM gehad. :+
     
  13. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb een maand game time gekocht met een credit card, maar er staat dat hij automatisch vernieuwd. Er is een optie, cancel supscription, maar dat houd toch niet in dat die maand dan weg is. Dus als je dat doet vernieuwd hij gewoon niet meer automatisch?
     
  14. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, maar je moet opletten. Als je een maand koopt dan verlengt hij automatisch. Je moet dus in die maand cancel subscription doen anders zit je er weer een maand aan vast.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Weer thuis en zo meteen nog dik gold incasseren door openstaande transacties. Geen puf vandaag om wat te doen, morgen ga ik misschien even online om Anzu te doen. Kreta was echt slopend warm. 8)
     
  17. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn account is gehackt geweest. Toen ik bij mijn achievements keek zag ik tot mijn verbazing dat ik de achievement heb waarbij je een profession tot 525 moet levelen. Dit is mijn main en ik heb (dom genoeg) bijna niks aan professions gedaan. Het probleem is, dat als ik bij mijn professions kijk, ik mijn oude zie, herbalismn en nog iets. maar geen van beide iis 525. Hoe kan ik zien welke dit was en als ik hem weer neem, is hij dan weer 525?

    Alvast bedankt
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Nee, dan begint die weer bij 1 ;).
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt wel veel gehackt de laatste tijd zeg.
    Ik kreeg een paar weken terug ook een email dat mijn account geblokkeerd was omdat er 'suspicious actions' waren. Terwijl ik toch dik een jaar niet meer speel.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien is dat omdat er in China mensen tegen marteling worden gedwongen dit te doen. Kreeg laatste een bericht dat er mensen in China worden geslagen etc als ze geen gold farmde in spellen als WoW. 8)
     

Deel Deze Pagina