1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik krijg berichten over mijn account in bepaalde games die ik helemaal nooit gespeeld heb ;)

    Zijn gewoon phising berichten. Je moet dan naar een site gaan en daar inloggen. Vervolgens hebben ze je account en dan wordt je gehacked.
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verwachtte ik in eerste instantie ook. Bleek toch niet zo te zijn.
    Ik keek eerst naar de bron van het bericht en kon er geen rare emailadressen uithalen. Enkel dat van blizzard.
    Dus voor de gein ingelogd op blizzard.net en hij is toch echt door hun geblokkeerd.
    Blizzard beweert achteraf ook nog dat iemand mijn account probeerde te verkopen. vandaar dat ze het ''suspicious actions" noemden.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ze beweren ook wel vaker dat het met een virussysteem te maken heeft dat hun product bedreigt. Als er een computer goed beveiligd is tegen die dingen is het de mijne wel. Heb dat een keertje gehad en kreeg toen ook een block. Helaas compenseren ze voor die geintjes je gametime niet. Er bleek helemaal niks aan de hand te zijn van hun kant, behalve dat ik toendertijd zelf een raid heb gemist. Ja, toen deed ik dat nog. :cool:
     
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik kreeg laatst een mail dat mijn account zou worden verwijderd omdat ik mijn account probeerde te verkopen ofzo. Om dit te voorkomen moest ik naar zo´n site gaan. Zag er wel redelijk professioneel uit, maar ik heb er toch maar niks op uit gedaan en gelukkig heb ik mijn account nog:)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is echt treurig dat dit soort dingen gebeuren. Waar hebben we het over; een fucking account van een fucking game. 8)
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Accounts waar enorm veel geld mee verdiend kan worden, zeker als je er een stuk of 1000 weet te bemachtigen. ;)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan nog. 8)
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    gewoon altijd naar de link kijken in je browser dan zie je het verschil wel
     
  9. Seh

    Seh Guest

    :emo:
    Dat is de reden voor het stelen van accounts.;)
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    jezus wat leveld een Warlock lekker :eek: echt veel fijner als mijn Priest.... ik ben vorige week dinsdag begonnen met levelen, heb niet meer als anders gespeeld en ben nu al level 43 :D en heb zaterdag en gistere helemaal niet gespeeld. Ik ben er blij mee:p nog paar weekjes en dan zit ik weer aan de 85 :D
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor sommige is het hun leven...
     
  12. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat deed ik ook, maar zoiets had ik nog nooit eerder gezien. Ik kon geen verschillen zien met een echte blizzard mail. Ik twijfel nog steeds of het nou wel of niet echt was. Maar ik ga er niet op reageren, want ik wil toch niet mijn account per ongeluk kwijtraken :+
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Blizzard gebruikt vaak de omgeving van WoW in een mail. iig als plaatjes zijnde, dit doet Spam mail niet. en pas op want die spam mails zijn idd niet te onderscheiden dmv je browser.... In het begin wel nu steeds moeilijker... er hoeft maar iets tussen te staan wat niet klopt en je zit al verkeerd.

    Ik zou zulke mails nooit openen, als je echt twijfeld bel blizzard en vraag wanneer hun je de laatste mail hebben gestuurd... verschild het met de datum van de mail dan weet je al genoeg.

    Dus mijn advies: niks mee doen en bij twijfel gewoon een keer bellen...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik weet het, dat vind ik juist zo zorgelijk. Ook al gaat het om belachelijk veel geld voor accounts van een game. ;)
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Tsjah, waarom telen mensen wiet? verkopen pillen of snuif? Easy money zolang je niet gepakt word.... waar veel geld is te vinden, zijn er ook mensen die het doen....
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helaas wel, zolang het je eigen maar niet is zullen we maar denken.

    Ikzelf verander bijna elke week mijn password wel een keertje en ik heb echt al in een eeuwigheid geen serieuze problemen meer gehad. Blij toe!
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik moet zeggen dat ik nu pas weer mijn 2de gamecard heb gekocht van 60 dagen. Speel nu weer 2 maandjes. van te voren 2 jaar niet gespeeld en daarvoor een half jaartje wel. In die 2 jaar tijd niks mee gedaan, geen password change, nog nieteens ingelogd geweest.

    Toen ik weer wou gaan spelen Blizzard gebeld, hun hebben mijn account overgezet en ik had nog precies wat ik toen had er is dus niks gebeurd in 2 jaar tijd...
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je wordt ook meestal gehacked doordat je een phisingbericht volgt of als je op pagina's komt waar keyloggers te vinden zijn.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad. Moet zeggen Keyloggers doen er een hele tijd over voor ze erin kunnen. Ligt natuurlijk aan je wachtwoord maar met minimaal 1 hoofdletter en een cijfer en een bepaald teken.( bijv !@#$% oid ) doen ze er minimaal 2 a 3 maanden over... het is dus echt belangrijk je wachtwoord wat langer en moeilijker te maken.... wachtwoorden zonder hoofdletter, cijfers en tekens hebben ze binnen no time, misschien wel binnen 2 a 3 dagen als ze geluk hebben....
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wil mijn WW nog wel uit mijn hoofd kunnen onthouden en intikken.

    Je tip voor een goede WW ken ik en is erg goed, maar atm voor mij niet echt nodig. Zoals ik het nu doe gaat het prima.

    Mocht het ooit weer mis gaan, doe ik gelijk wat je hierboven beschrijft. ;)
     

Deel Deze Pagina