[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    huh? ik vond dit 1 van de vetste episodes! alleen het einde was idd wat minder dan de vorige afleveringen.

trouwens:

[SPOILER1]Hoe zou het met die Dance/blade master ofzo zijn? is die dood? want zag volgens mij die sicke gast in armor weer bij de troonzaal staan later in de aflevering? zou wel jammer zijn vond hem namelijk echt een held! was wel vet geweest als hij de army van de starks zou joinen hij owned hard namelijk:p[/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.494
    Inderdaad geen cliffhangers na aflevering acht, maar dit was wel een heel belangrijke aflevering. Er hebben veel grote en kleine plotwendingen plaatsgevonden.

1)
    De Starks trekken ten oorlog tegen de Lannisters.

2)
    Whitewalkers (ondoden) scouts worden gevonden bij de Muur. En waar scouts zijn...

3 )
    Drogo en zijn paardeheren trekken plunderend rond in het oosten, om geld en goederen te verzamelen em eindelijk de overtocht te maken.

Dit waren de grote plotwendingen, maar niets vindt zonder betekenis plaats en de serie staat wat dat betreft bekend om zijn verrassende plotwendingen.

Ben erg benieuwd naar de laatste twee afleveringen. Krijg de indruk dat de tv serie al iets verder is als het eerste boek, maar misschien haal ik gebeurtenissen door elkaar...

Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  3. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ze volgen nog steeds braaf het eerste boek hoor. Sterker nog, ze lopen een ietsiepietsie achter; ik denk dat ze alle heftige shit uit het laatste kwart van het boek bewaren voor de laatste 2 afleveringen.

(oftewel: you ain't seen nothing yet, hahaaaa)

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nog maar anderhalve dag w8en!:+

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ben maar begonnen met het lezen van de boeken, ik wil meer over het verhaal weten. Meer details leren kennen van deze serie.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk weer eens een serie waar je ook echt een schurfthekel aan bepaalde personages kan hebben, na het zien van episode 9 zijn dat er heel wat..

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
  8. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    I KNOW!!!

Toen ik bij dit deel van het boek was aangekomen was dat min of meer mijn eerste reactie. Heftig he? Nu snap je gelijk waarom spoilers zo nodig zijn ;)
    Ik was ontzettend benieuwd hoe dit verfilmd zou worden en ik moet zeggen: petje af! Vooral Arya en Sansa's reacties, erg goed. En potdorie wat word er goed gecast. Lord Frey (die ouwe in het kasteel bij de rivier, the Twins) en Shae (Tyrion's nieuwste overwinning) zien er nagenoeg precies uit zoals ik me had voorgesteld.

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Haha, hij krijgt een 10! van IGN, dus ben freaking benieuwd :eek: Vanavond met het standaard cluppie kijken :p

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het boek (of de boeken) ook in het Nederlands te verkrijgen? Lijkt me een ideaal vaderdag kado!

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
  12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, epic filmpje, haha dat er mensen zijn die het zo serieus nemen :)

Vond het weer een beetje vreemde aflevering hoor. Wist niet echt wat er gebeurde, en snapte ook pas later wat er was gebeurd. Ook is alles niet zo expliciet, had wel een soort Alexander achtige veldslagen verwacht.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waar zijn deze afleveringen het best binnen te halen (behalve nieuwsgroepen)? Ga er maar eens aan beginnen.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.820
    Ik kan deel II en III van deze serie niet vinden als boek, in het Nederlands. Deel IV wel, maar wil hebben wat er tussen zit. Heten die misschien anders ofzo?

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil graag 1 ding weten=(SPOILER1]Zijn er in het vierde boek eigenlijk nog personages uit het begin in leven? Alleen ja of nee graagO-)[/SPOILER1]

Haha, wat een grapjas, helemaal loco8) 'If they .... i'm dropping the show':p

16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Iets met piraten enzo.

@Dragonmaster:
    Ik ben idd benieuwd hoe het nou met Drogo afloopt. Als die neer gaat drop ik de show ook hoor 8)

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  17. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Ja! :)

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    gast spoilertags

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de eerste aflevering gezien, maar vond het niet zo heel bijzonder. Ik erger me aan een groot deel van de cast, wat een ballen! Ook vind ik het niet heel erg boeiend op het moment. Vinden meer mensen dit van de eerste aflevering? En wordt het nog beter? De setting spreekt me erg aan.

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk wordt die kleine dochter (Arya?) in de serie iemand die iedereen in het rijk op ze donder geeft in het volgende seizoen, als er in de boeken natuurlijk een paar jaar pauze zit :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina