ik zoek een clan van minimum KD ratio van 0.50 en minstens 3leden gamertag samkil7 stuur maar invite ofzo ik heb een mic speel vooral COD black ops
Misschien handig om tevermelden welke games je speelt en/of je ervaren bent etc.. En btw die clan heet DuwV
We spelen meestal CoD MW2 & Black Ops. Halo 3 spelen we ook best vaak. Naam moet veranderd worden in iets met DuwV ervoor, bijvoorbeeld DuwV SamKil. Dit kost 800 Microsoft Points om naam te veranderen. Meer informatie vind je hier http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=156539 of hier www.duwv.webs.com
clan joinen hallo gamers. we zijn een clan gevormt met 7 leden als je erbij wilt dan kan je me een bericht sturen want dan kan ik een gesprek met je gaan voeren en dan krijg je 1 week trail dat houd in om te kijken hoe goed je bent als we denken dat je al heel goed bent dan is het maar 2 of 3 dagen dat je trail hebt groeten star shooter x (clan leader)
samkil 7. je mag wel bij ons in de clan. voeg me maar toe db Rudezz. gaan we dan wel kijken of je goed genoeg bent. andere mensen die decibel gaming wilt joinen kan me een message sturen. we spelen gamebattles en decerto
verkeerd gegokt. ben db Rudezz, geen vital maar we willen best xtje scrimmen, moeten we eerst een paar goede spelers erbij vinden. Iedereen die wil joinen zijn bad. 2v2 kan sws wel. heb jij niet een paar mensen in je vriendenlijst die onze clan willen joinen? grtz, Ruud