1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ohmygowsh twee streepjes bereik, maar wel 3G :+. Mijn probleem is inderdaad dat ik nooit ergens bereik heb in dorpen etc met Ben NL. Misschien heb ik dan wel gewoon internet, en dat lost ook al een hoop op natuurlijk ;).
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    Dat heb ik ook wel eens als ik 'm op de speakers aansluit in de woonkamer, of op m'n sounddock. Maar jij had hem dus nergens op aangesloten?
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nope, ik had hem 's morgens in de Sena case geschoven en hem er tot in de middag niet meer uitgehaald omdat hij er zo stroef als iets uitging.

    Maar sindsdien (dus vandaag en gisteravond) de melding geen enkele keer meer gezien, dus ik zou het anders ook niet weten dan dat het toch misschien aan de vochtige 'omgeving' lag.
     
  4. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had daar best vaak last van op pinkpop maar daarna heb ik er geen last meer van gehad, weird!
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    1337!

    Een vriend van mij kreeg die melding ook nadat hij z'n iPhon eens had laten vallen.


    Ik heb zojuist een mail van Solid Vision gehad. iPhone is gerepareerd. Morgenochtend maar eens bellen of hij voor me klaar ligt. Vorige keer lag hij nog in een kluis waardoor ik later terug moest komen.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij zo'n melding moet je ff een kwastje door je oplaad gedeelte halen. Zit dan een vuiltje in. Had dat ook bij een concert, heel m'n iPhone flipte. Toen uiteindelijk thuis maar even schoongemaakt aan de onderkant en was weer keurig in orde.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Da's een goede, dat oplaad gedeelte ziet er sowieso niet zo fris uit. :9



    Beginnen bij jullie ook je handen te jeuken als een app soms een beetje schokkerig opstart/afsluit? :9 Echt hatelijk vind ik dat, komt soms wel eens voor bij een 'zware' app zoals een game of camera.
    Of dat als je hem afsluit hij eventjes blijft hangen en hij dan íneens afgesloten is.
    Het moet gewoon mooi en stabiel verlopen. :+
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep heb ik ook,is erg vervelend.
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Oké hier ook maar de vraag dan.
    Ik wil binnenkort een iPhone halen want zit op het moment zonder mobiel (ook wel fijn maarja, ik moet mijn netwerk ook gaan onderhouden :9)
    Nu zie ik door de bomen het bos niet meer, want de aanbieders zijn redelijk gevarieerd.
    Ik wil rond de 40 euro euro uit geven in de maand (liefst nog iets minder) en dan hebben de grote providers allemaal wel leuke aanbiedingen en t-mobile komt daar het beste in uit maar hoor vaak negatieve verhalen over T-mobile.
    Wat raden jullie aan of zijn er nog andere mogelijkheden?
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Niks mis met service van T-Mobile en ze zijn inderdaad redelijk goedkoop naar verhouding. Enige probleem bij T-Mobile is dat ze niet overal geweldig bereik/snel internet hebben.
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar is dit acceptabel of het echt heel erg?
    Ik vind het wel interessant, want de eerste 4 maanden is daar ook gratis dus tja.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een slechte telefoonverbinding (spraak+sms) heb ik nog nooit gehad bij T-Mobile , alleen het 3G ontvangst laat me vaak in de steek.
    Merk dat als ik onderweg ben HDtrafic (TomTom) krijg regelmatig de melding dat ik geen data ontvangst heb.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag een witte iPad 32GB Wifi gehaald :) Gelijk een hoesje erbij gekocht voor de achterkant, hebben jullie het scherm ook nog beschermd met een screenprotector of iets dergelijks?
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Netjes hoor.
    Wil ik ook nog wel een keer, maar eerst een Iphone!
    Ik ga waarschijnlijk voor Vodafone, i-275 abbo is goed voor mij :)
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb voor mijn bedrijf 3 aansluitingen en alle drie ervaren hetzelfde: gemiste oproepen terwijl gsm volle ontvangst heeft, 3G data verkeer dat niet werkt of heel traag, gesprekken die wegvallen...

    Wij ontbinden ons contract want het is echt heel slecht. Tmobile geeft het ook ronduit toe: in randstad op bepaalde plaatsen te weinig capaciteit.

    Het ligt waarschijnlijk aan je regio: Rotterdam is zover ik ervaren heb gewoon dramatisch meestal.

    Beste kan je dus in jouw regio rondkijken of mensen tmobile hebben en hoe dat bevalt.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waar gehaald? Hebben ze nu overal een beetje fatsoenlijke voorraad? Of had je besteld (zo ja, hoelang gewacht?)? Wil namelijk anders morgen ook ff een iPad 2 32GB halen (uiteraard zwart, wit is voor de Rutgers ;))! En welk hoesje? Ik wil deze, maar is nog niet in NL te bestellen, maar binnenkort wel bij Appelhoes.nl vertelde ze mij.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hier in de buurt, en wat ik begrijp in veel steden in NL, is de voorraad nog steeds karig. Ik ben gisteren langs een aantal winkels geweest en allemaal verkochten ze de zwarte/witte 16/32 GB WiFi versies op reservering. Later op de avond nog langs de MM in A'dam Noord geweest omdat zij op Twitter beweerde een flinke voorraad voor de vrije verkoop te hebben. Alleen bleek die bij aankomst ook alweer ruim op te zijn.

    Vanmiddag ging ik weer langs bij Saturn, ze hadden 1 witte 32GB WiFi in 't schap staan, de rest was allemaal zwart/wit met 3G. Aangezien ik nogal ongeduldig van aard ben maar een witte meegenomen, functioneel gezien hetzelfde als de zwarte (duh) en past prima tussen m'n andere Apple spullen.

    Op m'n werk bestellen we de laatste tijd ook met regelmaat iPads, vaak via KPN. Levertijd lag volgens hun voor de WiFi modellen rond de 6/7 weken. Gisteren wel drie zwarte ontvangen, geen idee wanneer die besteld waren maar volgens mij zijn ze wel een tijdje onderweg geweest :p
     
  19. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de Tapatalk-app gedownload voor mijn iTouch. Erg chill om zo het forum te bekijken. Jammer dat hij geld kost, maar met mijn jailbreak heb ik hem gratis gekregen.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Met een beetje geluk heb ik morgen een iPhone (ik noem het meestal iPony, maar ik zal het professioneel houden hier. 8)) en ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten. Tuurlijk heb ik er weleens mee lopen spelen bij anderen, maar het was nooit echt mijn ding. Maar goed, zeker met al die apps etc. ben ik wel benieuwd en als ik er niet uitkom weet ik waar ik moet zijn! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina