1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    IGN geeft Child of Eden een 8,5 :p

    Wellicht die eens testen Dulle als de game/muziek je ligt. Meeste reviewers geven aan dat dit wel beter werkt met Kinect als controller. Morgen even kijken of ik hem ergens kan scoren want wilde hem al halen maar ben nu helemaal overtuigd. Enigste minpunt is dat de game erg kort schijnt te zijn maar replay waarde maakt dat voor mij wel weer goed.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mwoah

    en verder dus gewoon on rails, ik wacht nog steeds op een spel waar dat niet geval gaat zijn.

    ik vind het spel overigens veel te duur :)
     
  4. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf geen groep maar lijkt mij ook wel leuk om eens met een groep te trainen
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vreemd want elke andere review is juist te spreken over de besturing met Kinect:

    Joystiq:

    En:

    IGN:

    Ga straks even de stad in om te zien of hij al ergens te krijgen is en dan post ik ook wel mijn eigen bevindingen. Maar als ik wat meerdere reviews lees dan ziet het er positief uit.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat klinkt idd goed! Ben benieuwd :)
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik zei toch al dat Child of Eden een goede game zou worden. Waarom reageerde toen niemand? Dit is toch echt Tetsuya Mizuguchi's werk. Denk er zelf over na om dit te kopen, ook al heb ik geen Kinect. Gewoon voor de experience...

    Geef CoE zijn eigen topic, deze game meer dan in de schaduw van een Kinect topic te blijven staan.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je kan zelf topics maken of niet dan :+
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik wacht nog steeds op jouw goede voorbeeld Jorrie. :+
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb geen Kinect en ken het hele spel niet, wordt wat lastig dan :+
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit was voor mij ook al een hele tijd de meest veelbelovende titel voor Kinect. Maar ja, om voor 1 game Kinect te kopen. Er moeten meer leuke games komen waarbij Kinect echt werkt...
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zoals gezegd: wat let je ;)

    Yup de game ziet er goed uit, voor 15 a 20 euro zou ik hem zeker overwegen!

    Maar eigenlijk ben ik vooral benieuwd of dit echt lekker speelt met Kinect. Maar daar is het me echt te duur voor.

    Je schijnt de sp in 1,5 uur te kunnen uitspelen. Zelfs bij REZ was ik er al snel klaar mee. Superspel, maar imo is de herspeelbaarheid lang niet zo groot als iedereen beweert.
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    We vragen dezelfde vraag over een week. Is Child of Eden nog steeds een goede game?
     
  15. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg ik hem vandaag! Ben benieuwd naar deze game. Hoop dat Child of Eden zijn verwachtingen kan waarmaken ondanks dat de game vrij kort is.
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou je het kunnen laten weten aan ons hoe je het vind? :thumbs:
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gisteren de game kunnen oppikken en inmiddels heb ik hem een tijdje gespeeld. Ik heb nog niet echt met de controller gespeeld omdat ik hem voornamelijk als Kinect game zie en dus ook als zodanig speel. De besturing op de Kinect werkt iig erg goed. Hij reageert goed en speelt erg lekker weg. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dit met een controller beter werkt. Ik heb de menu's wel even getest met een controller maar ben met de Kinect besturing veel sneller. Met de controller moet je je cursor via de analoge stick over het scherm bewegen. Met de Kinect volgt de cursor uiteraard gewoon je hand. Denk dat je het het best kan vergelijken met een shooter, met een muis werkt een shooter toch net even iets fijner en sneller. Dat je met de Kinectbesturing niet precies genoeg bent tov een controller is ook niet echt van toepassing op deze game. Het vizier dat je bestuurt is een vrij grote cirkel en wanneer je over een doel "glijdt" met je hand dan locked die je target, dit werkt gewoon erg goed.

    De game zelf ziet er erg mooi uit en zeker wanneer je in het donker speelt en het geluid beetje opvoerd, dan wordt je helemaal in de game gezogen. Tenminste zo ervaarde ik mijn eerste speelsessies met Child of Eden. Ik kan uiteraard niet aangeven of ik over 3 weken er nog zo over denk, maar gezien de korte levels denk ik dat ik deze game wel een geruime tijd zal spelen om scores etc te verbeteren en de extra's te unlocken. De game is idd erg kort wanneer je uitgaat van 1 speelsessie en wanneer scores verbeteren niet echt je ding is dan zou ik er geen EUR 50,00 voor betalen. De korte speelduur, indien je levels niet opnieuw speelt of scores verbeteren niks voor jouw ding is, is echter het enige minpunt wat ik zo snel even kan bedenken. Ik ben iig erg blij met de game en vind het een echt pareltje.
     
  18. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu hier in:

    Naam: Commited
    Password: Fitness
     
  19. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed. kan ik eindelijk gebruik maken van mijn kinect, maar wel weer 30 euro extra lappen dus, omdat microsoft er vanuit ging dat iedereen in grote villa's woont.
     
  20. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren paar uurtjes Child of Eden gespeeld. Ik vind hem super vet! Ik denk inderdaad dat Kinect besturing bij deze game iets toevoegd aan de gameplay aangezien je echt in de gamewereld opgaat, en het bevrijdend aanvoelt geen controller nodig te hebben.
    Dit geeft eigenlijk ook al meteenaan dat de besturing echt goed aanvoelt en snel reageert.

    Beetje moeilijk uit te leggen maar het leuke aan deze game is de integratie van de muziek in combinatie met de besturing en audio feedback die je krijgt wanneer je vijanden afmaakt.

    Gevoel van de game doet me beetje denken aan de eerste keer Guitar Hero spelen.
    Dat is ook een game die je echt zelf moet spelen wil je het leuke van de gameplay ervaren.

    Is moeilijk om een vergelijkbare game te noemen maar denk maar aan een soort "Spacy zen-achtige" Starfox 64/Panzer Dragon Orta.
     

Deel Deze Pagina