1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game opgepikt voor €33 bij de Saturn Zaandam. Denk dat ik morgen maar een start ga maken, want als ik nu begin kan ik vast niet meer stoppen... :p Erg benieuwd!!
     
  2. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    TODAY IS THE DAY!!!!! GOOOOOOOODMORNING! XBW!!!
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  4. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Bastard! Modder ik haat jouw (:+) nu nog meer :)!! Wacht maar al kom je weer eens op de minecraft server x-)
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Count me in! :cool:

    Jammer, maar begrijpelijk... de Mario collectie van vorig jaar was eigenlijk niet echt goed naar mijn mening, het waren gewoon ports van Mario All-star voor de SNES, maar van Zelda hadden ze best wel een goede collectie kunnen maken(maar veel Gameboy titels neem ik aan zullen toch wel op de 3DS komen).
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar dan, Nintendo is offline?
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hmm, weet je het zeker? want namelijk www.nintendo.nl is bij mij online.
     
  8. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo MetalSonicNL,

    Bedankt voor het registreren van The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D voor Nintendo 3DS!
    Je gratis Zelda Soundtrack-cd zal naar het volgende adres verzonden worden:

    MetalSonic
    Egeltown 64
    :+

    Hou rekening met een levertijd van 8 weken.

    Als je na het verstrijken van 8 weken je gratis geschenk nog niet hebt ontvangen, stuur dan een email naar contact@nintendo.nl, waarin je je gebruikersnaam, het email-adres dat je hebt gebruikt voor registratie op de Nintendo-site en de datum van je productregistratie vermeldt.

    We hopen dat je je gratis geschenk leuk vindt!

    Je Nintendo-team


    \o/\o/\o/
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    8 weken maar..:emo:
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ''Als je het niet hebt ontvangen na 8 weken'', dus dat betekend natuurlijk dat je het wel eerder krijgt hoogwaarschijnblijk en het is free stuff toch?, dus wat maakt het uit dat je een tijdje moet wachten :+.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel eerder hoelang het duurt om iets te versturen. Je kunt ze nog sneller maken en versturen ;)
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets met een gegeven paard !

    Dit dus, al moest ik 4 maanden wachten, of 1 jaar:)
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Hmm net bij Saturn gronIngen geweest daar issie gewoon€44 en hij kon niets vinden in de Comp over een aanbieding van €33... De 3ds zelf was wel €222. Ik zit gewoon echt in dubio om hem wel of niet te halen, mss komt er binnenkort wel een dikke aanbieding of bundel ....
     
  15. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag aanbieding bij wehkamp. Zelda + 3ds voor 244 euroO-).

    http://www.wehkamp.nl/gaming-films/spelcomputer/nintendo-3ds/nintendo-ds-console-+-the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3ds/C25_5E1_E06_702041/
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk dat ze het bij Nintendo(Nederland) de CD's nog niet eens in bezit nog hebben, misschien moet het nog uit Amerika komen of wat dan ook, en dat ze er 8 weken van maken is om gezeik of wat dan ook te voorkomen(neem ik aan), in ieder geval wat er in het bericht gezegd wordt komt het binnen de 8 weken, ik zie trouwens ook niet de haast zo erg bij een CD, het zijn toch waarschijnlijk allemaal liedjes die je al kent.


    Bij Microsoft moest ik ook best veel weken wachten voor de Guinness World Record Avatar-shirt(en sommige moeten zelfs nog steeds wachten) wat ook zo simpel blijkbaar op Xbox Live gezet kon worden maar toch deed het een heel tijdje.

    Ik ben al enorm blij dat de Soundtrack hier uitkomt en niet alleen in Amerika, en dat ik zelfs IETS krijg :+.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er staat trouwens een orchestrated medley op speciaal voor deze soundtrack. :cool:
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nice!, ik hoop trouwens dat ze een Zelda Concert ook ergens hier vlakbij houden... ik zou er wel erg graag heen willen.


    Ze hebben wel een website maar ik heb nogal moeite met japans :+(ik zie wel dat er 2 concerten in Japan komen Sumida en Tokyo):

    http://www.nintendo.co.jp/zelda25th/concert/top.html
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Cd net ook besteld en ook levertijd van 8 weken !
     
  20. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vertrek zo naar Noorwegen voor vakantie en zit dus echt te twijfelen om een 3ds en Zelda te halen. Maar ik wou eigenlijk weten hoe dat zit met die 3ds shop. Kan ik ook via cc games kopen van daar of moer jeje eerst ergens registreren?!
     

Deel Deze Pagina