Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik de cd met Halo-muziek kan vinden, ben er nl. nog steeds naar op zoek.
ohh dat is wel leuk dan ga ik die mischien wel kopen nu nog hopen dat er iemand reageert die weet waar je hem kan kopen
Die muziek is idd wel heel goed maar zonder het spel??? Als je van klassieke muziek houdt misschien wel ja maar toch nietse voor mij.
In het spel zorgt het wel voor de goede sfeer, maar om nou gewoon te luisteren in je huiskamer? Misschien.... maar met de game erbij komt het beter tot zijn recht denk ik.
De muziek is net echt om naar te luisteren, maar dat is bijna geen enkele muziek. Maar om het te luisteren onder TV kijken of op de computer werken is het prima muziek.
Bij bol.com kan ik hem niet vinden. Als hij er toch is en iemand weet waar hij staat zou je dan even de voledige link achterlaten?
Heb 'm gevonden op proxis.be (bedankt voor de tip QwX !!) de link: http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.coreii.g_p?bi=4&sp=DETAILS&mi=3970248&si=37042276 P'zz
je kan die ene standaard menu song (en in sommige lvls) wel downen @ kazaa, O'Donnell/Salvatori TotalAudio - Xbox Theme wat ook een leuke mix is, is deze; Spiderstyle - Belly Of The Beast (Halo RMX) (LOL? bij album, comment, en url staat; visit us @ xboxworld.nl) hmz, weird, zal wel door een van de mods gemaakt zijn ofzow... naja, nr is wel leuk dus..
Nee, die remix is gemaakt door een forummember, maar XBW heeft hem dacht ik ook op de site staan en ze hebben er een keer een nieuwsbericht over gehad