1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    PFC kan zowel off als online. En het kost geen moeite, dus dat gebugde hoeft niet echt.
     
  2. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb de afgelopen 2 dagen de singleplayer weer eens gedaan van Vegas 2.
    Wat ik zooo jammer vind is dat het vaak lineair is.

    Ik speel zelf nog vaak Rainbow Six Raven Shield online op de pc (Vaak Coop, soms Adversarial) en bij de Coop speltypes (Denk aan Mission, Hostage Rescue, Terro Hunt...) scan je een gebied, knal je met je SD geweer de tangos af en loop je verder met je team.
    Bij Vegas vind ik het zo irritant dat je naar een locatie kijkt waar niemand is te bekennen, maar als je eenmaal dichterbij komt er ineens her en der tangos spawnen waardoor je van alle kanten beschoten wordt.
    Dit haalt meteen het tactische aspect weg...waarom zou ik dan een silencer gebruiken als de vijanden toch langs me spawnen?

    Gisteren even op de xbox met 2 controllers Terro Hunt gedaan. Ik ga naar beneden, mijn maat blijft boven. Omdat ik naar beneden gaat triggert dat een gebeurtenis waardoor er weer hier en daar wat vijanden uit het niets komen. Ineens voor de speler van mijn maat staan ineens *poef* 3 vijanden.
    Beetje jammer vind ik dat. Het heeft zo helemaal geen zin om met je zoom een gebied af te gaan, en niemand zien, om er dan vervolgens naartoe te gaan met de gedachte dat het wel eens rustig is daar terwijl er dan ineens vijanden zitten waar je net hebt gekeken en waar dus net niemand zat...

    Anyway, de vergelijking met RavenShield even opzij, dan is het wel een vette game.
    Jammer dat ik binnen 2 dagen door de singleplayer heen was, maar die uurtjes die ik er in heb gestoken waren wel genieten.
    Wel jammer dat je niet Hostage Rescue kan doen net als in RVS (onee ik ging geen vergelijking meer maken).

    Ik zal zo maar een beetje Terrorist Hunt gaan doen, want ik wil wel een barret op mn hoofd. Zal ik eerst even moeten promoten.
    Eigenlijk vind ik ook bijTerrorist Hunt dat ik zelf opgejaard wordt maar dat even terzijde.

    Ik heb gewoon de oplossing: als ik lekker wil gaan knallen dan doe ik Vegas 2 in mijn xbox. Wil ik met wat maten een beetje strategischer te werk gaan, dan frot ik de cd van RB6 RavenShield wel in de pc.
    Allebei speelt het lekker weg, op een eigen manier.

    Zo dit wou ik even allemaal met jullie delen :+
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Wanneer komt er nou eindelijk eens wat nieuws over een vervolg?????
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ubsioft heeft vanavond zn E3 show toch? Fingers crossed!
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoewel ze van mij wel weer wat terug naar hun hardcore roots mogen.
    Man man wat heb ik veel tijd in de originele Rainbow Six gestoken zeg!

    Dat je voor een missie je kit,team en je plan van aanpak met waypoints moest uitzetten.
    Dan liep je met twee teams van 4 man. En dat was echt één verkeerd schot en je was dood._O_
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik hoop een 'remake' van de gameplay RBS3 en RBSBA.. Die heb ik echt helemaal kapot gespeeld...
     
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    ben pas begonnen bij vegas 1 <3 hoop dat ze die lijn voortzetten.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    als er een nieuw deel deze E3 word aangekodigd dan maakt het me hele week weer goed !!
     
  9. Alf

    Alf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    probleempje

    Wie kan mij helpen?

    Ik speel regelmatig terrorist hunt samen met een vriend van me online. Wij hebben beide het probleem, dat de extra velden als streets etc. vaak niet aanwezig zijn.
    Als ik dan naar de bestanden in het geheugen ga, de bestanden selecteer en weer terug het spel in ga, zijn ze wel weer selecteerbaar.

    Behoorlijk irritant om dat steeds weer te doen als je wilt spelen. Iemand een oplossing?

    Jeroen
     
  10. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Helaas niks aan te doen.

    Er zijn een boel mensen die dit hebben, waaronder ikzelf.
    Heb inmiddels ook alles geprobeerd maar blijft hopeloos.

    Dave
     
  11. Alf

    Alf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij toevallig je console vervangen voor een nieuwe?
    Ik vraag me af of dit er mee te maken heeft. Het lijkt er op dat dat er wat mee te maken heeft (kan ook toeval zijn).
     
  12. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat wel, en heb een grotere HD aangeschaft destijds.
    Maar volgens mij niet iedereen die dat probleem heeft.

    En aangezien er volgens mij ook geen patch voor komt zullen we het zo blijven moeten doen.

    Dave
     
  13. Alf

    Alf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Oplossing:
    Verwijder de gedownloade data, leeg de cache. Opnieuw opstarten, spel starten en updaten. Data opnieuw downloaden. :b:
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  15. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    is al wel van februari van dit jaar en nog niets officieels gehoord (zou wat mij betreft een nieuw deel mogen komen btw! hoeft niet perse vegas te zijn, rainbow six: berlin is ook welkom (of wat voor stad dan ook maar..)
     
  16. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is toevallig, ik moest vandaag nog aan Rainbow Six denken toen ik aan het schijten was.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die nog RSV2 spelen :eek:?
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    op de ps3 zijn er nog genoeg lobbies, en speel ik het ook af en toe nog steeds :thumbs:
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Awesome. Ik ga later kijken dan. Eerst de SP (en misschien co-op). Is de co-op ook leuk om te doen? In de reviews las ik dat het een beetje 'meh' was omdat de 2de player niets kon echt oid.
     

Deel Deze Pagina