[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je kan toch ook gewoon opletten? Zo ontzettend complex is het nou ook weer niet tot nu toe en bijna elke relatie wordt wel toegelicht.

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Elke keer als er een nieuwe aflevering is blijf ik die intro maar uitkijken, gewoon erg goed gedaan. Nu maar even ep 8 en 9 kijken.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Intro is zeker vet en iedere keer een tikkeltje anders. Muziek trouwens, ook verdomd heerlijk.

Donkere, zware cello geluiden :thumbs:

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik skip de intro eigenlijk alleen niet voor de muziek, want ik loop dan meestal rond om een biertje e.d. te halen. :p Ben nu wel nieuwsgierig geworden, wat is er steeds zo anders aan dan?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik let heus wel goed op. Ik kan niet alles wat gezegd wordt verstaan, daarom is het moeilijk om de naam en familienaam van elk personage, zijn broer, moeder, oom, halfzoon, buurjongen en huisdier te onthouden.

Net aflevering 9 gezien. :mad:

Ik baal er echt van Eddard Stark dood is. Nu gaat de serie verder zonder hem. Lannisters worden oppermachtig, tenzij de zoon van Stark nog roet in het eten kan gooien met een gewonnen oorlog. Maar ik verwacht eigenlijk van niet. Als hij het leger van de Lannisters verslaat, kan hij nooit King's Landing innemen en daar alle strijdkrachten verslaan. Spannend!

En ik denk dat ik wel kan voorspellen wat er met 't kind van de Kalessi gaat gebeuren. De heks had nog gezegd dat niemand de tent in mocht, dus ik denk dat door de baby naar daar te brengen, zijn geest in die van Kal Drogo gaat. OH NOES!

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Haha ging helemaal stuk om je spoiler :lol: Moest me echt inhouden om niks te zeggen :p Heftige aflevering btw.

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha toen je een poosje terug plaatste waar je was en iets zei over Eddard Stark moest ik een beetje lachen 8)

Maarre, misschien is het een tip om dan Engelse subs te downloaden, dat is zeker handig om meer dingen mee te krijgen.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.494
    Moest ook lachen bij zijn reactie. Willem zal ongetwijfeld nog wel vaker worden verrast in deze serie. :D

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jullie ook, want ik ben nu net zo ver als jullie. :+

Tenzij je de boeken gelezen hebt, natuurlijk.

Ben benieuwd hoe het verder gaat. :D

10. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ditto :lol:

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Zondag finale?

12. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jep, jammer genoeg wel

13. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
  14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kan niet wachten. Hoe laat kan ik een torrent vinden?

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vannacht pas, meestal rond een uurtje of 4.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Net pas aflevering 9 gezien.

Eerder werd er hier een youtube filmpje gepost van een gast die boos was, maar ik denk er precies zo over. Sean Bean wordt potverdomme als hoofdrolspeler neergezet, en ik vind het echt een geweldige acteur. De enige reden dat ik eigenlijk die serie kijk, want je ergert je toch kapot aan een aantal. En dan doel ik op de Lannisters (behalve die dwerg) en Sansa. Maar Joffrey spant de kroon. Ik mag toch hopen dat Arya haar zwaard door zijn schedel boort ofzo. Ik houd er maar over op, maar ik verheug me in ieder geval niet meer op seizoen 2

17. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Maak je niet zo druk jongen ;) Van de 10 afleveringen zit Sean Bean er in 9, da's toch prima? En het feit dat het hoofdpersoon gekilled wordt dat definieert de serie nou juist! Ik zou er in ieder geval niet door stoppen met kijken van seizoen 2, dat is zonde en er zitten verder genoeg goede acteurs en actrices in. En ach, tegen de tijd dat seizoen 2 op de buis komt ben je wel over de shock heen :p

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je hebt vast gelijk, maar dit was werkelijk het laatste dat ik had verwacht. En mijn grootste vrees. Eerst die speer in zijn been "phoe, goed afgelopen". Toen mes tegen de keel "phoe, goed afgelopen". En dat verwachte ik nu weer, helaas liep het anders. Eerst maar de laatste aflevering kijken, daarna moet je waarschijnlijk toch een jaar wachten op seizoen 2.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje jammer (en overdreven) om een serie af te rekenen op alleen zo'n gebeurtenis en het daardoor eigenlijk zo'n beetje af te schrijven. True, Sean Bean is een hele vette acteur en had een heel vet personage. Ik vind het ook jammer dat hij dood is. Maar de serie heeft zoveel meer te bieden! Het zou zonde zijn om ermee te stoppen door zijn dood imo. Ik vind het ook wel goed dat je sommige characters echt gaat haten. Sansa vind ik vooral irritant, maar die anderen mag ik gewoon niet, ik leef dus echt mee met de serie. :) Dat is dus eerder een pluspunt in mijn ogen. ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben nog maar bij aflevering 4 :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina