1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

  1. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, misschien ga ik hem ook aanschaffen na deze goeie reacties! Jammer dat de game niet zo lang is, maar denk wel dat hij een goeie replaywaarde heeft.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Verdomme... ik ga geen Kinect kopen voor één game, maar CoE maakt me toch wel erg nieuwsgierig. Hoe speelt het eigenlijk met een gewone controller? Heeft iemand daar ervaring mee?
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of ik dit in het Kinect topic moet zetten of hier maar een vraagje :


    Kan je nog gewoon normaal praten in een Xbox Live party als je een Kinect spel speelt waarbij je spraakherkenning nodig heb of word het dan een dolle boel? :lol:
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  5. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort elkaar door de tv, heb het 1x gedaan met een vriend en hadden eerst wat moeite om elkaar te horen, maar je moet je controller uitzetten en dan werkt het prima!
     
  6. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    zal het morgen eens toevoegen
     
  7. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een opmerking! Ik moet in de woonkamer de salontafel altijd opzij zetten als ik ga kinecten. Tafel komt net onder kniehoogte. Maar aangezien je bij Child of Eden alleen je handen gebruikt en niet je onderlichaam ging ik deze eens testen zonder de tafel te verplaatsen.

    Tot mijn verbazing werkt Child of Eden perfect ook al laat je de salontafel staan. Zolang je bovenlichaam maar duidelijk in beeld is.

    @Stephan123 Als je chat via de Kinect wordt automatisch het game volume flink omlaag gegooid zodat je via de kinect mic kunt chatten zonder dat je last hebt van de soundeffects die uit je TV knallen. Vond het in begin raar aangezien dit nergens verteld word. Dacht even dat mijn speaker set naar de klote was maar zodra ik de chat stopte werd het volume ineens verdubbeld.
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Super bedankt daarvoor. Ik vond het ook wel vreemd toen ik gisteren ging chatten terwijl ik Kinect Adventures aan het spelen was dat het geluid zacht was. Ik bak alleen helemaal niks ervan in Dance Central :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Rise of nightmares gameplay


    [yt]QteRdmrjeqI[/yt]
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Er kan nog zoveel meer gedaan worden met Kinect dan dat er nu gebeurt.

    En voor de liefhebber van Dubstep. :+
    [yt]325AhauQJCU[/yt]

    En dat jochie is beter dan mij. (wie niet 8))


    edit:
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    [gt]716763[/gt]

    Awesome. Ik moet toch echt eens CoE gaan kopen, al is het maar voor de ervaring een keer mee te maken. Krijg gewoon de goosebumps van die mooie beelden en muziek. Hoe is het de rest hier bevallen? Ik hoor wel dat het kort en eenvoudig is? In dit geval vind ik dat minder erg, als de ervaring maar mooi is.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Child of Eden lijkt me ook zeer vet, maar het is natuurlijk gewoon hetzelfde als Rez. Dus Kinect zal wel wat toevoegen, maar is totaal niet nodig. Voor de rest zag ik wel wat oude dingen uit Lumines. Dat nummer Breeze zit er ook in, die heb ik al 4 jaar in Lumines. Dan zal Heavenly Star er ook wel inzitten. Aangezien het over Lumi gaat en die de nummers zingt. Bovendien is het spel heel kort, dus ik wacht wel even. Uiteindelijk wil ik hem wel hebben, maar ik heb wel geduld.
     
  13. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier voor de fans:

    [yt]mCu_PKJdpqE[/yt]
     
  14. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke games zijn nu eigenlijk aan te raden? :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kinect Sports, Child of Eden en Kinectimals stiekem ook wel.

    Your Shape als je fit wilt worden, maar het is nauwelijks een game te noemen.

    edit: En Dance Central natuurlijk!
     
  16. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok,

    en Crossboard, Sonic & Yoostar ? Deze lijken mij ook wel nog vet.
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Sonic werkt niet lekker qua controls en Yoostar scant je niet goed genoeg om je realistisch in de film te zetten. Crossboard heb ik niet gespeeld.
     
  18. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, leken me toch leuk.
    Eens kopen als ze zeer cheap staan. Toch bedankt :)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    heeft iemand child of eden? ik speel net 15min, voor mijn gevoel best ver in dat level, ga ik dood. kan ik weer helemaal opnieuw. heeft dit spel geen checkpoints?
     
  20. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    No checkpoints my friend, had ik ook al in de gaten, kun je weer in de Matrix beginnen :emo:
     

Deel Deze Pagina