1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto: Ultimate Ninja Storm Generations

Discussie in 'Games' gestart door Nukem 007, 19 jun 2011.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453



    [​IMG]


    Platforms
    Xbox 360, Playstation 3

    Uitgever
    Namco Bandai

    Developer
    CyberConnect 2

    Genre
    Derde Persoons Actie / Fighting

    Release datum
    30 maart 2012

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]





    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Ik kan nu al niet wachten op dit spel! Ik heb heel erg veel zin om met de nieuwe characters te spelen uit de manga die nu nog bezig is. :D Oh en ik heb het logo maar even snel zelf gemaakt. :+


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2012
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jeeeh! Deel 2 was aswm!

    Hopen om meer van hetzelfde alleen dan nog net iets beter. (of veel beter)
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  4. Hawk

    Hawk De newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel vet uit :"D
    Ben benieuwd welke arcs hier allemaal in voor gaan komen.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    deel 1 uit pure frustratie mee gestopt.....je moest gewoon dezelfde levels weer opnieuw doen op den duur 8) verder compleet nutteloos verzamelen van letterlijk 1000-en scrolls, ging nergens meer over. Daarom deel 2 toen ook geskipt...

    was die wel de moeite waard?
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Die was zeker de moeite waard! Ik vind de singleplayer erg leuk, die mogen ze in dit deel nog wel uitbreiden. De multiplayer was ook tof, maar de characters waren niet goed in balans waardoor je de hele tijd dezelfde gevechten met dezelfde aanvallen kreeg. Ik hoop dat ze dat in dit deel verhelpen, want na een tijd online spelen was er niets meer verrassends aan. ;)
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Story Mode is awesome, IMO. Vechten is niet moeilijk, maar je voelt je wel een ninja.

    @Nukem, thanks dat je me dag goed laat beginnen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    online boeit me zelden dus dat scheelt

    nuns1 ook gespeeld? Ben benieuwd naar vergelijkingen :)
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ultimate Ninjutsus zijn veel makkelijker in UNS2. Verder is het qua gevechten wel hetzelfde. Je kan kleine combos doen, je hebt 2 assists etc. Meerdere characters hebben nu wel een transformation. Wat wel niet was in UNS2, als ik het goed heb, is dat je als iemand tegen de muur hard slaat, je op de muur gaat vechten. Dat was awesome, maar dat was niet in UNS2. Verder zijn natuurlijk de characters anders..
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Meest epische titel ooit. :D
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik lees nu dat het waarschijnlijk een tussendeel zal worden in afwachting van NUNS3. Dus dit zal wel lopen tot het begin van de Fourth Shinobi World War. Op de scan is de Kage Summit te zien, dus we kunnen al met characters als Raikage, Tsuchikage, Danzou, Mizukage en hun 'bodyguards' spelen. Ook zie je PTS Naruto, Zabuza en Haku, misschien speelt het zich af van het begin van de anime tot het begin van de oorlog? Ik wil meer info! :'-( Maar ik ben al blij als ik met Raikage kan spelen. :cool:
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die gevechten vond ik dikke prima, maar die tussenstukken in Konoha werden zooooooo saai |:-
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie al helemaal voor me dat Zabuza's ultimate ninjutsu met de Seven Swordsmen is :cool:, zo'n beetje als bij Pain.
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Yes! Yes! Yes! Yes!

    Speel UNS 2 nog van dag tot dag voor de story mode battles en wat simpele free battles.

    Zolang ze maar een echt 'Madara' karakter invoegen en online maken zoals het hoort dan ben ik helemaal blij en koop ik het zo weer :)
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Vet nieuws. Deel 2 speel ik ook nog wel eens.
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat zou tof zijn! Dan hoop ik dat A's ultimate jutsu een double lariat is. _O_
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd of de exploration mode dit keer een beetje fun is, want die vond ik in UNS echt weinig voorstellen.
     
  18. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan ook niet anders met zo'n naam \o/

    Heb NUNS2 maar 1 keer gespeelt maar het instap gehalte vond ik erg makkelijk. Waardoor ik dacht dat het te snel zou vervelen.

    Een vriend van me heeft deze namelijk. En ondanks dat het een obsessief iemand is die helemaal losgaat met dit soort games, deed ik het als beginner aardig tegen hem. Daarom ook niet gekocht. Leuk om af en toe te doen. Maar echt kopen is voor mij zonde.

    Het is trouwens wel echte vet hoe ze die aanvallen en gevechten brengen. Gewoon zoals het hoort met dit soort games!
     
  19. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Super tof, kan niet wachten.
    Helaas is er bij UNS2 geen mens meer te bekennen van mijn niveau (niet te hoog ^^) voor me 50 online wins titel :mad:
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Uit welke anime komt jou avatar?
     

Deel Deze Pagina