Ik heb nu nog geen X-box, maar ik ga er binnenkort een kopen. Maar ik vraag me af of je dan nog allemaal verschillende kabeltjes erbij moet kopen voordat je kan spelen, of zitten de nodige kabeltjes er al standaard bij. Dit moet ik ff weten, want als ik er een heb, dan wil ik natuurlijk wel gelijk kunnen spelen. En als je nog kabeltjes erbij moet kopen, welke moet je dan hebben. (Je ziet het al, ik weet er nog niet zoveel vanaf )
Nope, alles zit erbij, ook 1 controller. Als je dvds wilt gaan kijken moet je er wel nog een DVDkit bij kopen. En natuurlijk een spel!
Maak je daar maar geen zorgen over, als je hem gewoon onder je tv wilt zetten heb je kabel genoeg, wil je hem echter een stuk er vandaan zetten zou ik een nieuwe scart kabel kopen. Kan je wel naar vragen bij je electronica winkel.
Oke bedankt... Weet je toevallig ook hoe dik de kabel is, SCARTkabels zijn over het algemeen vrij dik toch.
alles zit er bij, maar als je graag scherper beeld hebt of een 5.1 setje wil aansluiten op je xbox, kan je best een advanced scart cable kopen Die kabel naar je tv is meer dan lang genoeg als je een normale tv opstelling hebt hoor, je moet je xbox natuurlijk niet op zolder zetten en je tv beneden...
nee joh, gewoon ff een vraagje. Dan weet ik hoe buigzaam de kabel is. Dan weet je in hoeveel ruimte je nodig hebt voor de kabel. Hoe duur is een advanced kabel eigenlijk?
Merk je het verschil erg. Tussen een standaard bijgeleverde kabel en een advanced kabel. Ik wil natuurlijk wel de beste kwaliteit
http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Spelcomputers&menucat=Spelcomputers%5Faccessoires&subcat=Spelcomputers%5Faccessoires%5Fxbox&scindex=3&subsubcat=Spelcomputers%5Faccessoires%5Fxbox&prid=0007029788 Volgensmij is dit hem... Het verschil merk je wel! Maar zonder deze kabel is het nog steeds heel mooi. Nee, dit is hem: De Xbox SCART-kabel (uitgebreid) verbindt de console met tv's die zijn voorzien van een SCART-aansluiting en kan RGB-videosignalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby® Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid. (Extra kabels en geluidssystemen zijn los verkrijgbaar.) Prijs: €29.99 Van Xbox.nl
ik zou er wel een advanced scartkabel bijkopen voor 30 euro hoor. Dat maakt echt veel uit voor de beeldkwaliteit, met name bij grotere tv's. De kleuren worden dan een stuk mooier... Bij MOTO GP2 maakt het zelfs uit voor de framerate ivm pal60. Kun je er ook meteen evenentueel een 5.1 setje aanhangen ( daarvoor heb je dan nog een optische kabel nodig en een 5.1systeem natuurlijk )
Welkom op het forum X Impulse. De vragen die je stelt zijn al vele malen eerder gesteld door andere members, en het is gebruikelijk om eerst even op het forum te kijken of je daar misschien je antwoorden kunt vinden. Hiervoor hebben we de zoekfunctie. (Hier kom je ook door rechtsboven op 'zoeken' te klikken.) De andere regels van dit forum staan uitgelegd in de XboxWorld.nl Forum FAQ. Happy posting!