Halo kom niet verder *schaam schaam* Ik kom dus niet verder bij halo level 2, schaam schaam , maar ok. Als j dus gaat rijden met de warthog, kom j bij een tunnel uit, welke j ingaat en uiteindelijk(als j goed rijd) kom j in een soort aliensnest. Ok aliens dood, en dan moet j een soort van controlpaneel vinden om de brug te bedienen om zo naar de andere mensen te kunnen gaan. maar WAAR ZIT DAT CONTROLPANEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!! Misschien wel handig als ik dat weet haha. ALvast bedankt, Cya Andy
Ergens in de rechtermuur van die ruimte zit een gang. Daar moet je omhoog lopen, linksaf slaan, kom je een alien tegen en dan rechtdoor dan kom je er vanzelf
en daar blijkt dat je niet aan de goede kant zit (deur is op slot ofzo), dus moet je weer naar je warthog, en dan verder over het eiland rijden, naar een volgende ingang..
Volgens mij is dat wat wouter zegt in een ander level... Als ik het me nog goed herinner... Je moet idd met je Warthog naar rechts rijden en dan een blauwverlichte "trap" op... Om de hoek staat er een gast die lastig is neer te knallen dus gooi een granaat daarheen... Dan loop je door en dan hoef je alleen nog maar X in te drukken bij z'n control panel .. Et voila... Brug wordt zichtbaar...
volgens mij over de silent cartographer, aangezien hij het over een eiland en een volgende ingang heeft, net zoals bij de silent cartographer
OK cool, maar welke is nou juist bij LEVEL 2???? als ik het begrijp is er dus een opening in de rechtermuur, of is dat weer bij dat andere level, kan 1 iemand het ff goed uitleggeh alvast bedankt
ow hehe my mistake, ik dach dat je het over die beach level had Als je uit die tunnel komt moet je stoppe, iedereen killen,e n aan de rechterkant kan je ergens omhoog, dan ga je links, en aant eind van dat paadje zit dat apneel, druk op x en je krijgt n cutscene