Halo Tournament World Cyber Games 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Str3z *ca-, 26 mei 2003.

1. Str3z *ca-

Str3z *ca- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    lol 1e console vertegenwoordigt op de wcg! das egt een mijpaal in de gamegeschiedenis..!! de xbox is dus ddl de beste console ooit!

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zoiets is natuurlijk wel heel erg vet, maar capslock is niet altijd even vet :mad:
    Jammer dat je vies aangekeken wordt als je aan zoiets meedoet. Dan maar undercover :eek:

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of de meest op een pc lijkende console ooit :p?

EDIT: stupid me, had makkelijk in 1 bericht gepast, sorry...

Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  5. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

yes, ik ga me inschrijven hoor, ik versla iedereen met halo, zelfs de moderators of de de gamers bij Bungie

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Denk je dat? Wat grappig, dat denk ik namelijk ook... :cool:

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    srry, op www.wcg.com staat in een persbericht dat de ps2 ook was geselecteerd:) en nu komt ie, met de game: SSX tricky! (omg, kan de ps2 niet met iets beters komen??) blijkbaar niet dus, want aangezien je met ssx tricky geen relax tournooi kan houden is die geschrapt van de lijst, dus de ps2 is ook geschrapt van de lijst:), weg gratis promotie voor de ps2, en nu nog meer promotie voor de xbox:)
    er doen btw maar 7 games mee op de wcg, dus als 1 daarvan halo is dan zegt dat wat over de game (en de console want ze hadden ook de pc versie kunnen nemen, dus een jaar kunnen w88 voordat ze deze game erin verwerkten).. en het zegt veel over de game als je ziet dat een van de beste games ooit: Starcraft Broodwar er ook in staat.. (game gemaakt in 1998 wordt nu wereldwijd nog steeds door duizenden gamers gespeelt, en is al jaren opgenomen in de wcg).. wist je dat je in SC: BW ook egt prof kan zijn? (in korea dan) en daar heb je egt status als je sc bw prof bent:)

en je hoeft je zeker niet te schamen als je naar het wcg mag:
    1. je kan er veel geld verdienen
    2. een gratis reisje naar zuid-korea sla je tog niet af?
    3. er zijn relaxte chicks daar:)
    4. je maakt kans op een prof carriere (met een riant salaris) als gamer.. (nou betaald worden om te gamen.. is tog aardig relax)

8. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel leuk, ff late zien hoe goed ik ben ;) Ben zowieso benieuwd naar mijn kunnen in vergelijking met de rest van et land.

Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dat denken. Volgens mij denkt bijna iedereen dat. Ik ben zelf gewoon benieuwd hoe ik er voor sta met mijn kwaliteiten!!!

Ik vind et jammer dat het geen teams zijn, dat zou nog vetter zijn, ik ken een vriend van de "space ninja's" (het team dat de eerste HALO Lan party won, hijzelf was 3e met zen team) en dan zou ik misschien wel met die gast in een team kunne, maarja et is noueenmaal 1 vs 1!!!

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me opgegeven voor de fifa2003 competitie.:D Halo ben ik niet super in, als ik zo al die verhalen hoor van mensen die het op legendary uitspelen..

Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  10. Str3z *ca-

Str3z *ca- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker lekker mensen, schrijf jullie in, wees niet bang :D LETS Go Go Go (CS-style) ;)

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb me ingeschreven....maar ik krijg geen bevestigings mail..

komt dat omdat het een hotmail adres is?

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok I´m in, ff paar keer legandary campaign en met vrienden trainen en hoppa pats pats boem boem, ik ga KLAREN.

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    O ja, er komt trouwens ook een Halo tournament op de PU awards. Daar is het wel teamplay, capture the flag.
    Ook leuk.....

14. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde me eerst ook voor Fifa 2003 inschrijven, alleen mag je alleen met het toetsenbord. En dan kan ik het niet.

15. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik ben daarnet keihard afgeslacht samen met 12 mariniers in het level The Silent Cartographer op Legendary..later ging het wel beter maar ik denk niet dat ik geschikt ben hiervoor

16. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Kost het geld om je in te schrijven????

17. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke ook meedoen:D

(edit@corrosion) Nee, het is gratis

18. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Halo op de cyber games :D
    ik kan niet wachten ik zie jullie dus op de megafestatie
    :cool:

19. Str3z *ca-

Str3z *ca- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol niet bang zijn groentje, je moet er gewoon voor gaan! En de rest ook natuurlijk!

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij kwam hij in de ongewenste post map aan :eek:

Deel Deze Pagina