leeg gevoel bij XBL ( GAMES) - (welk spel Kopen)

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Summoner, 26 mei 2003.

  1. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    leeg gevoel bij XBL ( GAMES)

    Jongens ik zit met een probleem!

    ik heb net 2 dagen XBL..maar ik heb jammer genoeg (al) een leeg gevoel.

    ik heb Mechassault,Ghost recon,en de demo als spellen.

    ghost recon vind ik niks aan...te veel tactiek
    Mechassault is leuk voor even,af en toe.
    MotoGP (demo) is cool,misschien haal i kde volledige versie

    maar nu zit ik te twijfelen aan.

    RTCW en MOTOGP..

    het zijn 2 totaal andere spellen,maar met die info die hier boven staat kunnen jullie mij misschien vertellen welk spel ik moet aanschaffen!)

    en anderwoord a.u.b niet met.

    KOOP RTCW WANT HIJ IS TETE VET!!!!

    want daar heb ik weinig aan!

    wel ff een serieus anwoord.

    b.v nadelen/voordelen van moto GP
    b.v nadelen/voordelen van RTCW
     
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik jou was zou ik effe wachten op mgp2, die komt volgens mij over paar weekjes. Deel 1 is namelijk al geweldig dus dit moet zeker een toppertje worden. waarom is die dan zou goed?. ga effe een gamestore binnen en speel effe dan begrijp je watik bedoel.

    succes
     
  4. p1m

    p1m Guest

    als ej GR al t4e veel tacktiek vind is RTCW niks voor ej misschien unreal??

    laat ik die nou te koop hebben :cool::cool:
     
  5. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou denk ik ook maar voor moto gp2 gaan... dies nu al te bestellen en nog mooier dan 1... stuur me een pm en ik vertel je wel waar! rtcw is inderdaad net als ghost recon, veel tactiek...
     
  6. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: leeg gevoel bij XBL ( GAMES)


    Als ik jou zo hoor zou ik voor motogp... (2). Want je hebt twee schietspellen (aktie) en daar ben je niet zo over de top van. En aangezien je de demo van motogp al leuk vind kan het alleen maar beter (lijkt mij).

    @Saaur beide is met EI...
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    tja, je moet natuurlijk zelf oordelen, je kan ook wachten tot er een nieuwe live game komt, maar meestal zal het tog uiteindelijk tactisch worden, die communicator heb je niet voor nix:|, maare ik zelf heb nog niet egt recht van spreken, van de week krijg ik uc binnen en me live kitje (en mn nieuwe comp+router) dus ff kijken of alles het doet, en dan kan ik pas oordelen, maar ergens heb je wel gelijk de games die er op het ogenblik op live zijn, zijn niet egt daadwerkelijk de games die ik zoek.. maar dat betekent nog niet dat je er geen plezier mee kan hebben:), als ik jou was zou ik tog nog is een avondje gaan gc'en en het lekker serieus aanpakken, dat tactische is tog juist geweldig met je communicator?:), maar alsnog rtcw is niet de game als je niet van tactische shooters houdt, en als je de demo van moto gp leuk vond, moet je binnekort moto gp2 kopen, maar dat is dan wel als je de game leuk vond, niet wel aardig..
     
  8. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    tja mijn live aanwezigheid is momenteel allen maar uc. veel afwisseling lachuh om met z'n alle te spelen.
    Maar je moet er wel van houden, wat mij ook super lijkt is de sport spellen live... btw iemand iets gehoord over fifa 2004 live zal ondersteunen?

    *kan je ff vermelden waar je interesse in hebt dat is wel handig
     
  9. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou wel van schooters ( i love HALO) maar GR vind ik nog niks via live.......RTCW misschien wel.
     
  10. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 2004 ondersteunt (voorlopig) geen live, want EA wil de servers zelf beheren, maar Microsoft is het daar niet mee eens en dus ondersteunen games van EA geen xbox live.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    /Mod thread gemoved

    Het gaat niet direct over bestaande games maar over een discussie. Deze thread past daarom beter in de games Fora

    (NB deze thread word een opsom toppic ... maar als je over spellen praat kan deze open blijven)

    mijn advies gewoon een tijdje spelen .. dan kom je van zelf ahcter je genre
     
  12. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je GR niks vind omdat er teveel tactiek is dan denk ik dat RTCW ook niet zoveel voor jou is, omdat daar toch ook wel wat taktiek bij komt kijken. Als ik jou was zou ik eens kijken naar Unreal Championship!!

    Over Moto GP weet ik niet zoveel, want die heb ik nie!!
     
  13. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een paar dagen geleden RTCW gekocht en wacht nu met smart op m'n geliefde live kitje :p, ik kan me natuurlijk wel een tijdje bezig houden met de singleplayer (hoop ik ;) ) Maar live lijkt me helemaal te gek. Lekker samenwerken met z'n allen en die moffen of allies er is goed van langs geven. _O_

    Maarja als je er niet van houd zal ik Moto GP 2 nemen. Ik koop ze gewoon allebij omdat ik RTCW al lijp vind en dan start ok nog MOTO GP 2 die me ook :9 :9 lijkt. }:]

    En ehh C()Rr0$!oN hoe bevalt je Unreal Championship eigenlijk?? Is dat niet bijna het zelfde als UT2003? Want ik heb UT2003 maar heeft het dan nog wel zin om UC te kopen. En hoe zijn de server op live.?
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    weet iemand ergens een lijstje met aangekondigde Xbox-live games?
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    RtCW geeft/gaf mij juist een wat leeg gevoel. Het lackt eenbeetje in alles. De levels zijn bijzonder slecht, weinig echt goede servers, weinig leuke teamplay. Blabla mijn mening staat in de multiplayer review :cool:

    Enige spel dat mij echt kon boeien is MotoGP hoewel ik dat ook al een tijdje niet meer serieus heb gedaan en MGP 2 nog niet binnen is..
     
  16. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic:Ik snap het niet hoor , ik speel met een paar vrienden altijd op een dedicated server en heb nooit last van lag, mischien iets om door xbw te gaan organiseren?? vaste avond+een paar xbw servers te starten??Toernooitje iemand??

    ok sorry... ff weer ontopic:

    Rtcw: single player is redelijk tot slecht ( je kan dus niet saven in de coop mode, moet dus eerst alles alleen uitspelen en om daarna nog een keer mp alle levels te kunnen spelen!!)

    Mp: super , mits je een goede server te pakken hebt maar met 16 spelers is het echt te bruut, ik zou gewoon motogp 1 aanschaffen voor de budget prijs en dfan rtcw erbij!!!!

    greetz azz.....
     
  17. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Moto Gp ga ik zeker halen...
    En ik ga flink geld verdienen dus ik koop RTCW ook gewoon..

    oftewel..ik ben verwend!
     
  18. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    en anderwoord a.u.b niet met.

    KOOP RTCW WANT HIJ IS TETE VET!!!!



    ik vind RTCW RETE VET!!!!! lol
     
  19. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te weten
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    RTCW is inderdaad een musthave..heel erg uitgebreid (veel koele gamemodes) en de gameplay is perfect uitgebalanceerd. persoonlijk vind ik em beter dan zowel UC als GR

    als je trouwens een beetje van sportspellen houd raad ik je nba2k3 aan...wil je weten waarom?
    click hier
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2003

Deel Deze Pagina