[Centraal]Return to Castle Wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dioga, 28 mrt 2003.

  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon een heel level tegen de muren aan schoppen ect. Dan vind je er vanzelf wel één. :cool:
     
  2. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zitt vast met dit spel ik zit in het level met die skilift. als ik dan op de helft ben kan ik niet meer verder. Ik d8 dat ik via de kabels door moest lopen maar dan val ik steeds dood. Er is ook zon luik maar dat zit op slot. weet iemand wat ik moet doen.
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet die lift aan de gang krijgen door eerst in zo'n hok die kabels laten draaien. Als je in dat hok zit kun je het herkennen aan al die tantwielen shit. Zet die aan. Volgens mij moet je dan ook nog op de button drukken om de lift te laten lopen.
     
  4. Hexepeth

    Hexepeth No wind no waves

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Secrets en treasures

    Is het een idee om elkaar op weg te helpen om "alle" secrets en treasures te vinden in elk level?

    Misschien zelfs een aparte thread?!?
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, kijk je 1 keer(in die thread) zie je hele rijen staan met wat waar is. Toch leuk om zelf uit te vinden?
     
  6. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook wel eens dat als je online speelt, dan gaan ze naar een ander level en dan loopt t vast, echt wazig. Soms is dit ook als je naar een menu gaat.
     
  7. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook wel eens dat als je online speelt, dan gaan ze naar een ander level en dan loopt t vast, echt wazig. Soms is dit ook als je naar een menu gaat.
     
  8. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het een zeer cool spel maar ik vraag me af of dit spel veel frame drops heeft want als die dat heeft dan laat ik hem lekker in de schappen liggen
     
  9. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfelde eerst ook, maar het is echt de moeite waard om te kopen hoor,
    Bijzonder leuk om te spelen!
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    yep novation heb ik ook vaak last van vooral als een server ermee ophoud, er staat dan press button to return to xbox live maar dan gebeurt er dus geen ruk

    tijd voor een patch microsoft
     
  11. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik van jullie weten hoelang dit spel er al is??
    Heb laatst in de winkels gekeken maar nergens gezien hoor...
    op FRS en Eplaza-site is wolfenstein eral maar niks gezien in hun winkels....
    En ik zou het toch wel deze week willen hebben....
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het spel is krap 1 week uit volgens mij. Op het internet kun je hem gewoon al kopen.
     
  13. Techno Fly

    Techno Fly Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    System-Link with split screen ?

    Hey, weet er mischien iemand hoe je in RTCW split screens krijgt bij system-link mode ???? Of gaat dit niet ? Er zijn toch 4 controllers per xbox , of moeten we als we met vieren spelen '4' ! xboxen hebben :confused: ??

    Bij Halo en Unreal Champ is dit perfect mogelijk , ik hoop ook bij RTCW alleen heb ik nog niet gevonden hoe ...

    Thanks for anwering,

    Techno Fly
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    IK wil vrijdag het voor het eerst proberen met 8 speler op 2 xboxen...
    Ik neem aan dat dit ook gewoon kan...
    Het was toch tot 16 spelers?
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer jong maar het kan niet
     
  16. Techno Fly

    Techno Fly Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht het al :-( , toch wel dikke sh*t ! Ik voel mij wel bekocht nu , we houden 1 keer per maand LAN met xbox en projektors , zal dus niet met RTCW kunnen !!! Shame on them , Look at HALO !
     
  17. Ik zit vast in de single player campaign mode. Level 4, missie 2. The bombed factory heet het. Ik kom daar uit een put omhoog en shiet een paar gasten bij een tank neer. (Er wordt op je geschoten met een rocketlauncher)
    En vanaf daar loop ik dus alleen maar rondjes.

    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2003
  18. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ben met de campain in level 2 geloof ik of level 1 part2. iig. Ik heb net mijn echte jas gevonden in een secret area, Ik moet nog 1 secret area, en dat is een muur met een slotje erop, weet iemand waar de lever of sleutel is? Het is de kamer met een maaltijd en het eerste haardvuur.
     
  19. nicosoda

    nicosoda SuperSoda

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0


    onderstaande niet lezen als je dit spel op eigen kracht wilt uitspelen

    Naast de tank is de deur van huis, ga na binnen en ga naar boven. Spring naar het andere huis en haal het boek op. Ga naar beneden en klim de ladder op aan de andere kant van de tank. Loop over de rand en spring naar het huis en ga de deur door.
     
  20. Bedankt voor de tip, maar ik had het gisteravond al gehaald:) Je moet maar net weten dat je naar de andere kant moet springen, het leek me eerst te ver. Maarja, ik kan gelukkig weer verder 8).
     

Deel Deze Pagina