Edit = een knop waar je op moet drukken als je ff wat bij moet vullen en hij zegt gratiz dus zou het ook wel gratiz zijn dus die hele opmerking slaat nergens op
Mojoo, jou sig, moet dat niet zijn : Go ahead.. Make my day? tenminste zo zei Clint Eastwood het in zijn rol als Dirty Harry (dirty harry, eigenlijk best wel vuige naam, meer iets voor een erotisch film^^)
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT IS NOG BETER DAN RUNESCAPE!
ja, misschien best leuk.. maar ik had gelijk m'n eerste bug na 2 stappen lopen vast half onder een randje van een brug... samen met iemand die het heel grappig vond en er gezellig bij kwam samen van de bug genieten dus... best een leuk spel
wel geinig spel ja. alleen zijn er erg weinig quests (op dit moment 1). ben op dit moment lvl 43. en begint een beetje saai te worden. maarja het spel is nog lang niet af.
ik heb hem gedownload maar nog niet geinstalleerd. ik heb namelijk te weinig schijfruimte. ik heb hem wel ff bij johannus gespeeld, en daar kwamen we dus gelijk die bug tegen op de brug.
Ik heb hem met DAP gedaan, nog 45 min. Lijkt me uber!! BTW, welke class is het beste met claws als wapens? Die wapens zijn uber, maar kheb geen id welke class ik dan moet nemen, thx
Die wapens (claws) zijn uber (stopwoordje van me, = cool). BTW, ik denk dat het me nogal snel gaat vervelen aangezien het ALLEEN maar vechten is..
Ja dit spel sux (nu dat ik hem heb geprobeerd) Runescape is veel beter, Meschien niet zo mooi, maar wel diepgaander. Ok runescape ziet er shit uit. Maar hij is nog wel leuk (als je er een van houdt, en er tijd in wil steken)