Metal Gear Solid 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 26 mei 2003.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat vinden jullie ervan? Beargumenteer je posts a.u.b. i.v.m. opsomtopics!

/ontopic Ik heb het spel zelf nog niet; 'k ga heb (als ik weer geld heb) deze Zondag (koopdag in Haarlem) kopen en effe checken! Waarom? Een vriend van me heeft um en ik vind hem inderdaad lang niet zo goed als Splinter Cell maar die heb ik al 6 keer uitgespeelt op Hard én Easy en de 7e keer wordt toch wel saai. De graphics van ik best wel mooi en het geluid ging wel. 'K werd alleen wel een beetje ziek van al die filmpjes van een halfuur lang maar dat vergeef ik dat spel wel. Een cijfer? Een 7.5!

2. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je geeft sc een 7,5 en je hebt hem al 7 keer uitgespeeld..dude heb jij geen andere games ofzo dat je hem daarom 7 keer uitspeeld? want als je een spel 7 keer uitspeeld, dan denk ik wel dat je dat spel erg phat vind,of niet?
    Ik zelf heb MTGS2 niet dus daar kan ik nisk over zeggen,ik heb wel splintercell ,en splintercell vind ik zelf het beste xboxspel.

3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SC en MGS2, en SC is de beste van die 2.

Ik vind mgs2 zelf een beetje saai, het kan me niet echt boeien, als ik SC speel vind ik het heel moeilijk om er mee te stoppen, maar als ik mgs speel stop ik na 15 min. al met spelen :{

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb/had metal gear en splintercell. Ik vind metal gear echt onwijs leuk. Ik vind alleen de besturing niet zo lekker vergeleken splinter cell, je krijgt heel veel stukjes(cutscenes zo als dat genoemd woord) en die zijn ontzettend lang en saai. Metal gear solid is deels sneaken, maar je hebt geen lichtmeter of wat dan ook (dat is best irritant, want je weet niet goed de bewaker je ziet of niet). Maar metal gear solid heeft wel leukere wapens en ik vind het leuker spelen. Je kan bijv onder een doos gaan zitten gaat de bewaker tegen die doos schoppen, haalt hij de doos van je af en je knalt hem neer enzo. Zelfs de vogels kan je neerknallen of laten slapen.

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Commodores

Nee, ik geef MGS2 een 7.5, want die heb ik bij een vriend gespeeld ik geef SC een 11! En nee, zoveel spellen heb ik niet, maar ik speel het spel zo vaak uit omdat ik het zo phat vond. Nog nog hoor, maarre ik ben er weer een beetje op uitgekeken. Ik wil gewoon weer iets nieuws!

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als je geen lichtmetertje hebt, hoe kan je dan zien of je gezien kan worden of niet?

7. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij mgs... ik mot een reukloze bom vinden.. die is onder in Strut A.. maar hoe kom ik daar want de lift komt maar niet

8. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Metal Gear Solid 2: Substance denk ik ook nog ooit eens halen, maar het is dus een goede koop? Ik heb deel 1 op de PSX en heb hem echt iets van 5 keer uitgespeeld :)

9. Passerby

Passerby Just droppin´ by

Leuk Bevonden:
    0
    ff een tip: op replay.nl krijg je Metal Gear Solid 2 nu voor 29,95 euro ! In de meeste winkels is die nog steeds rond de 60/70 euro dus...ik zou hem daar halen !
    Ik heb hem zelf ook besteld (+Panzer Dragoon Ortha, ook 29,95) en kreeg vandaag een mailtje dat de games morgen worden bezorgd !

10. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem een aantal dagen voor de officiele release gekocht voor 25E :)

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt! Dat scheelt weer 30 Pleuro's!
    /edit Ik ben er trouwens voor dat hier een centrale tread over wordt gemaakt

Deel Deze Pagina