Ben met 2 andere tot ronde 22 gekomen en heb al 3 achievements:
-Kill a shrieker zombie while blinded by it.
-Get something from a monkey
-Kill a napalm zombie without hurting a teammate.
Zo kom je bij de PaP:
Aan het begin, op je spawn, zie je bovenaan de trap de PaP. Je kan hierbij komen door op 3 stenen te gaan staan die verspreid zijn over de map. (een zit in de tunnel vlak bij speed cola, een zit over de brug bij juggernog, een zit bij de power en een zit bij quick revive). Bij deze stenen staat een standbeeld te draaien, er zijn 3 delen van het standbeeld die draaien, als je ze alle drie stil heb gezet kan je naar de PaP lopen door de trap op te lopen. Let wel op want je hebt weer maar een bepaalde tijd (kijk maar naast de leuning van de trap naar een soort draaiend voorwerp dat omhoog gaat). In je eentje staan er volgens mij al 2 stil maar dat weet ik niet zeker. Als je met z'n drieën bent moet je alle drie op een steen gaan staan, en met z'n vieren moet je waarschijnlijk alle 4 een van de stenen gaan staan.
En de perks verschillen soms van plaats.
Je hebt deze perks weer:
-Stamina-up
-Deadshot Daquiri
-Juggernog
-Speed Cola
-Double Tap Rout Beer
-Quick revive
-PHD Flopper
Edit:
En je hebt natuurlijk weer een easter egg, ik weet daarvan alleen het eerste deel:
Aan het begin van het potje hangen er rondom quick revive een aantal ronde stenen met doodskoppen erop. Als je met z'n vieren bent moet je die tegerlijkertijd indrukken, en wordt alles een beetje donker. Daarna moet je naar het standbeeld lopen tegenover speed cola en daar hoor je dan iets. Verder komen er dan ook allemaal stenen met tekens uit de grond maar meer weet ik ook nog niet