1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bloed op zijn hand en gezicht? Hmmm..zouden we dan eindelijk echt bloed in de game te zien krijgen? Want ik vond dat wel een beetje een gemis in AA, zo'n donkere sfeer..guards die afgeschoten worden en toch geen bloed te bekennen, come on now.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Totaal niet gemist in de game. Heeft de game ook niet nodig, was zo al bruut genoeg ...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Opzich kon de game er ook prima zonder maar persoonlijk mistte ik het wel. Het waren soms echt duistere gebieden en dan beetje bloed over de muren heen en bij lijken was niet erg geweest. Er zijn ook immers Batman comics die zéér gruwelijk zijn :D
     
  4. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, deze is officieel.

     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter dan de vorige.
    Maar vind die van Asylum nog altijd beter :)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dee vind ik echt wel heel nice, het zwarte-witte is nice, en Bats op een gebouwrand is gewoon nice shiiiiit. Ik heb onlangs gelezen van de mensen die Arkham City gespeeld hebben op E3 dat het AA als een 'geinige' game doet aanvoelen. Ze vonden het werkelijk fantastisch, ben zwaar benieuwd.
     
  7. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    AA geinig :)?
    Dan wordt deze game of the century ofzo? :+
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik vind deze box-art echt minder tof dan de vorige die getoond werd in dit topic...

    ... maar ik verheug me wel echt heel erg op de game :)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    No more build up: this makes the original look like a test run. Arkham City's headline feature so far has been the size of Arkham City itself - a walled-off area of Gotham ostensibly run by Quincy Sharp, who's now the mayor after taking credit for your Joker-biffing in Arkham Asylum. This is five times the size of the first game. But you can't see that immediately. Instead, you notice how much taller everything is.




    http://www.computerandvideogames.com/309563/arkham-city-exposed-batmans-beautiful-future/
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet zo dat Batman nooit mensen vermoordt? Hij slaat ze alleen bewusteloos.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoel ook niet van Batman, maar wat de joker en zijn mannetjes zelf hebben achter gelaten. In de game zie je twee luitjes een paar agenten doodschieten, maar niks geen bloed. Ik vond het persoonlijk jammer dat het er niet in zat, maar geen ramp. En Batman zal wel een aantal lichaamsdelen gaan breken in Arkham City, lees maar in de preview hierboven. Heerlijk!!!! :D
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Je kunt ook mensen laten bloeden zonder dat ze meteen doodgaan hoor ;)

    Van mij mag het ook wel een stukje bloederiger, maar ik kan niet zeggen dat het een heel groot gemis was in AA. Gewoon 'jammer', maar meer niet...
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Al die vijanden in dat lijstje, zouden die ook echt allemaal 'in the flesh' in de game zitten? Of meer cameos? Als je echt encounters met ze krijgt.....nice!!!! Ben echt benieuwd hoe ze alle enemies gemaakt hebben.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gruwelijk vet. Deel 1 was een van de grootste game verrassingen van het laatste decennium voor mij en deel 2 lijkt daar in alle punten overheen te gaan. Must have op release!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Warner’s released another piece of art for Robin in Batman: Arkahm City, with developer Rocksteady promising that its version was going to “move away” from the Boy Wonder concept.

    “We wanted to create a Robin that players would identify as a contemporary character and move away from the traditional “Boy Wonder” image that most people know,” said senior concept artist, Kan Mutfic, on the Rocksteady forums.

    “Our vision of Robin is the one of a troubled young individual that is calm and introverted at times but very dangerous and aggressive if provoked. The shaved head is inspired by cage fighters, because we thought that Robin might be doing that in his spare time to keep him on his toes.

    “Still, we kept all the classic trademarks of Robin’s appearance, such as the red and yellow colors of his outfit, the cape and the mask.”


    [​IMG]

    Beter dan die kale Henkie die ze eerder lieten zien. :thumbs:
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus de beslissing is nog niet eens gemaakt over hoe hij eruit ziet? Deze doet weer denken aan Altair en Ezio en die cape lijkt weinig toe te voegen. Batman kan er nog mee vliegen/hooveren..maar Robin? Mja..ach boeiee.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Hij is waarschijnlijk nog steeds gewoon kaal, alleen nu even een kap over zijn hoofd...

    Sowieso die beschrijving dat ze denken dat Tim in zijn vrije tijd wel aan cage-fighting zou doen... =( Dan begrijp je het karakter dus echt niet.

    Zo jammer. Tim Drake is een geweldige Robin, maar de developers zijn zo bang voor dat zoetsappige imago dat rond 'Robin' hangt, dat ze nu gaan overcompenseren.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Inderdaad...stop hem dan niet in de game....:x
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina