kwas toen straks bij de rook en waterschade in eindhoven. Was er ergens een dixons afgefikt. Lagen echt de nieuwste xbox, ps2, ps1 en gamecube spellen, oja en ook pc spellen. Alles met 40% korting!!! Was wel druk, zal wel snel weg zijn toen ik er was lag er oa.: Nba street 2, enter the matrix, doax, pantser dragoon orta etc.
Chill, alleen jammer dat ik niet in Brabant woon, als de spellen het nog doen dan is het alleen maar beter toch. Toptitels voor spotprijzen beter kan niet *zucht*.
Tuurlijk!!!! Dan weet je ook waarom ze de winkel in de hens hebben gezet. Kunnen ze goedkoop winkelen. Maareh als je daar in de buurt woont heb je geluk!
bij ons waren ze met de auto naar binnen gecrossed tegen een steun pillaar aan toen storte die hele shit in binnen , echt lache (ook bij dixons) toen hadden ze alle digicams gejat, niet eens games. Maar wat ik wil zeggen is dus dat ie bij mij dicht was toen er iets gebeurde
Hoeveel games lagen er nog? Dan ga ik er morgen ook ff langs ofzo.... O ja, lag er ook rollercoaster tycoon?
Die games zijn zo allemaal verkocht. Ik woon in Tilburg, ik ga morgen ff bellen, dan stuur ik mijn neef er wel op af want die woont in Eindhoven
Rollercoaster tycoon lag er zeker! Van zo'n spel heb je ook nog kans dat hij er morgen nog ligt. enter the matrix en nba street2 enzo zullen dan denk ik al weer weg zijn
Ok dan, ik kon er pas smiddags zijn, en de allernieuwste (lees aller gaafste) games waren (naar mijn inziens...) al weer weg. Ik heb toch nog rollercoaster tycoon (was nog maar 1 exemplaar!) en Rayman 3 gescoord..... Er lagen echt veel games, maar de nieuwste waren dus jammer genoeg al weg ja, anders had ik zekerz ETM en NBA street2 meegenomen.... En het was fockin druk, iedereen te dringen voor die bak. Nu ben ik erachter hoe handig het is als je op fitness zit.
lol Ik weet niet of ik er nog ff langs ga, zal wel kijken, et is toch maar een halfuurtje rijden vanuit Tilburg
Als ik jou was zou ik nog wel ff gaan. Tenminste als je een goede mogelijkheid zoekt om je spellenarsenaal wat uit te breiden tegen een goedkope prijs... Er lag nog genoeg, maar dan alleen titels die mij niet aanstonden of die ik al had. HAd bijna Yager ook meegenomen, maar wil eerst ff meningen van anderen horen hoe deze game nu is..