1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    bij fallout 2 na 80u crashte mijn game ook.. was toen wel opnieuw begonnen 2 maanden later
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb heir een link..er staat dat ik de system cache moet legen, had ik al gedaan..en de game direct vanaf DVD draaien, dus ik heb de game net verwijderd van mijn HDD. Dit kan maar beter werken zo :mad:


    Nee hoor...heeft geen flikker geholpen..omfg.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    damn, en je andere saves?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik laadde net een veel oudere save in, en die laadde normaal door. Het lijkt wel alsof de eerste 5 saves zijn aangetast. Ik denk niet dat ik extreem veel progress kwijt ben.....echter hoe moet ik dit voor de volgende keer voorkomen? Volgens mij kan dat niet. Gewoon extreem veel saven i guess.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb bij fallout nv zo een 200 saves gebruikt.. juist omdat ik weet al vanaf fallout 1 op de pc liep de game onnodig vaak vast en werden saves corrupt als je ernaar keek en new vegas moest ik ook paar x bidden op geen vastlopers
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Kan het juist niet zijn dat er zoveel saves aangemaakt zijn, dat ie daardoor crasht? Ik herinner me zoiets met Oblivion, je moest dan savefiles verwijderen zodat alles weer wat vlotter ging maar ook minder crashes? Kweenie zeker meer. Hoe dan ook...ik kan sowieso wel wat oudere saves wegsmijten nu, gewoon eens testen straks of hij m'n 'corrupt' saves ineens wel goed inlaad. Hoe dan ook...misschien moet ik voor de zekerheid gewoon deze goeie savefile op een stickje zetten ofzo.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    oh dat had ik niet. dat is wel zo bij DLC. ik had alle 4 pre-order DLC van Eplaza gehad. Maar omdat ik die 4 had + die eerste DLC kon ik die Honest Hearts niet downloaden (die ik vervolgens in frans heb gedownload)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij dit persoon ook een bekend probleem..ik ga zijn tip wel uitproberen in elk geval. Eerst de saves naar USB gooien.


    http://forums.bethsoft.com/index.ph...savefiles/page__gopid__17996402#entry17996402
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik alle achievements wil halen moet ik de game toch minimaal 4x uitspelen?
     
  10. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je moet op het juiste moment vlak voor de laatste missie een save maken
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh ik dacht dat die missie in het begin was. Battle for Hoover Dam toch?
     
  12. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een save maakt vlak voordat je de quests a ring a ding compleet kan je alle 4 de kanten nog op
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok. Ik vond dit namelijk op xbox360achievements.org:

     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat is nu correct? Of is dat dezelfde quest? Echter zegt XA dat het vrij in het begin van het spel is. Dan zie ik niet echt het nu om daar een save te maken...
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb alle 4 endings gedaan. je moet gewoon een save maken voor je een kant kiest
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat snap ik. Maar de tegenstelling is of dat in het begin of tegen het einde van de game is.
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga volgende week maar is beginnen met deze game, maar is het dan verstandig om 1 savegame te maken. Of meerdere?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meerdere voor als je een verkeerde keuze gemaakt hebt.

    Kan iemand mij vertellen wat de kleine zwarte en gele driehoekjes op mijn radar rechtsonder in de hoek betekenen?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kleine doorzichtige (zwarte) driehoekjes zijn nog niet ontdekte locaties die vlakbij zijn

    Kleine gouden driehoekjes zijn lokaties die al wel ontdekt en dichtbij zijn

    Dus als je niks te doen hebt altijd achter de zwarte driehoekjes aan lopen :)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok thx. Had al zo'n vermoeden.
     

Deel Deze Pagina