1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand die weet hoe je SABnzbd zo instelt dat ie automatisch die 001, 002, 003 bestanden verwijdert? Ik heb .rar enzo er al in staan, maar die 001 bestanden worden niet veranderd.. en om nou 001, 002, 003 allemaal apart er in te gaan zetten vind ik teveel van het goede.

    //edit

    .r01, .r02 bedoel ik, ik heb nu gewoon +opschonen als standaard ingesteld en dan moet het wel lukken toch?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Op mijn NAS (die een SABNZB compiler gebruikt) worden autmatisch de .r01 en dergelijke verwijderd bij de optie "Opschonen" ';)

    Moet goedkomen dus.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup,

    + delete bij de switches en dan schoont hij alles zelf netjes op als hij klaar is en hou je alleen de uitgepakte film over
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kende Spotnet (en deze thread) helemaal niet. Relaxt dit.

    Heb net Spotnet gedownload alleen heb meteen al gezeik. Heb de gegevens van mijn Eweka account ingevuld maar hij zegt dat de gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd is. Is niet zo. Wat doe ik fout?:)
     
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Krijg met spotnet deze melding:
    [​IMG]

    Iemand enig idee wat ik moet doen? Heb hem er al af gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar krijg het niet werkend.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waarom doet SABnzbd+ het niet?!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    fixed :)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik snap er echt niets van. :+ Hij download gewoon niet. :+ Hij blijft op 0 KB/s hangen. :mad:
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Usenet account verlopen?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat staat er op het connection tabblad bij errors?
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Spotnet open staan die al connecties maakt? Zoja spotnet sluiten en connecties in SABnzbd+ opnieuw openzetten.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Misschien download je een te oud bestand?
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ik iets download en SabNZBD pakt het dan automatisch uit, dan wordt mijn PC echt hééél traag. Hoe zorg ik ervoor dat SabNZBD wat minder gebruikt, ook al wordt het uitpakken slomer..
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je PC sneller maken.
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    handmatig uitpakken, wanneer je bijv gaat eten of even weg bent :)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je Pause Downloading During Post-Processing wel aangevinkt? Dat zou flink wat moeten schelen , je PC kan zich dat ff helemaal focussen op par en unrar en daardoor zou het in ieder geval een stuk sneller moeten gaan.

    Maar je zou altijd Par, unrar en Sab zelf een lage CPU priority kunnen geven in de task manager
     
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Even een paar pagina's terug gelezen en heb nog niemand gehoord over NZBVortex. Misschien omdat de grootste groep hier op de PC werkt, maar voor de Mac gebruikers is dit echt een aanrader! Heb deze van de week eens erop gezet (gewoon te krijgen in de Mac App Store), en het bevalt me uitstekend! Eerder altijd moeilijk doen met andere applicaties/websites. Nu gewoon alles in 1. Downloaden, RSS feeds en zoeken in NZBindex. Daarnaast heeft deze app nog een aantal handige features die je hier nog even rustig kan nalezen. Op de site staat een probeer versie, waarmee je voor 1 keer door de functies kunt kijken. ;)

    Tenslotte hier nog wat screens.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2011
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  19. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gertjan, jouw link gaf niks bij mij.

    Ff vraagje voor kenners, na jaren trouwe fan geweest te zijn van een 0dag site, die helaas voor de zoveelste keer er een tijd uit ligt, ben ik vandaag over gegaan naar dit.

    Zat paar post te lezen, maar het meeste is al wat ouder.

    Heb een paar vragen, kan iemand die beantwoorden?
    Heb SABnzd en nzdsite plus een ander.
    Maar las paar posts terug over andere apps die handig zijn. Spotnet, couch potato en... Must haves?

    Spotlight makkelijker en beter dan spotnet?
    Couch potato, erg handig? Niet irritant dat je veel dezelfde bestanden binnen haalt?
    Zit nu op een site die erg handig is en waar veel gespot wordt. Maar als ik zoek kan ik niks op datum sorteren, echt heel onhandig. Spot... beter?
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lightningusenet wordt ook steeds duurder, eerst 2,50 en vervolgens 3,50 ofzo en nu 4 euro per maand. Straks worden zij ook 7 euro per maand. :mad:
     

Deel Deze Pagina