[XOne] [Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

  1. R3S3RV0IR D0G

    R3S3RV0IR D0G You don't tip?

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we niet ergens een "voeg mij toe" forum voor BC2? Zou natuurlijk ideaal zijn om zo NL-teams te maken.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vietnam is eigenlijk een aparte game die in Vietnam afspeelt. Het is alleen MP. Je hebt andere wapens, maps en aparte stats voor deze game. Gewoon een nieuwe game zoals BF 1943 bv.

    SPECACT is dat iedere class een nieuwe kit krijgt. Hierdoor kun je meteen het laatste wapen van iedere class gebruiken en je hebt een extra kleur voor je class.

    Beide dlc brengen achievements met zich mee.
     
  3. Hellow!

    Hellow! FUTCODBFBC2 =D

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik eigenlijk niet, ik ben hier ook nog niet zo heel lang, ik ben zelf 16 en wil ook met mensen spelen rond deze leeftijd, niet dat ze 25-30 zijn ofzo. _O_
     
  4. R3S3RV0IR D0G

    R3S3RV0IR D0G You don't tip?

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke DLC?

    Zoals eerder gezegd het spel pas aangeschaft en zit nu even door de DLC te bladeren. Welke DLC is zeker de moeite waard om aan te schaffen? Zie bijvoorbeeld die KIT-shortcut bundlepack en Specact Upgradepakket.

    Zijn deze de moeite waard? Met Vietnam wil ik nog even wachten omdat ik de level bij lange na nog niet zat ben!
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die Kit shortcuts zijn zeker de moeite NIET waard, tenzij je graag wil betalen om alles meteen te unlocken.

    Specact vond ik ook niet echt speciaal, je krijgt alleen per klasse een nieuwe skin en beschikking over het laatste wapen uit die klasse (en wat achievements)

    Vietnam is enorm de moeite waard. Nieuwe mappen , nieuwe wapens , nieuwe voertuigen , heel andere feel voor veel van de wapens etc

    Ik zou gewoon lekker BFBFC2 gaan spelen en als je de mappen zat bent Vietnam er bij kopen en de rest van de DLC links laten liggen.

    Tenzij je 3 vrienden hebt om mee te co-oppen, dan is Onslaught mode misschien wel wat voor jou. Dat is een co-op mode met 4 spelers tegen de computer. Een soort Horde/Firefight/Terrorist hunt
     
  6. R3S3RV0IR D0G

    R3S3RV0IR D0G You don't tip?

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip! Eerst even vriendenlijst opbouwen voor BC2 dus! Nogmaals: voor teamplay voeg me toe!
     
  7. R3S3RV0IR D0G

    R3S3RV0IR D0G You don't tip?

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik heb de SPECACT wapen wel tussen Weapons and Gadgets staan maar kan er niet mee spelen, hoe selecteer ik ze? (PC)
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die pack wel gedownload?

    Normaal gesproken (op de 360) kun je ze gewoon ingame kiezen.
    Ze staan er dan gewoon tussen , je hebt dan assault,assault specact etc.. onder elkaar.
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Vietnam wordt toch nog steeds aardig veel gespeeld.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zekers, ik speel de laatste weken veel vietnam en heb geen moeite om een room te vinden.

    Al is het wel soms zo net als in BFBC2 dat wanneer een room wat leeg begint te lopen er om 1 of andere reden geen nieuwe spelers bij komen. Maar een nieuwe room is dan zo weer gevonden
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik heb de pack wel gedownload en code ingevoerd.
    Zoals je ziet staat ie wel tussen Weapons and Gadgets, maar niet als ik de game aan het spelen ben.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Of doe ik nu iets fout, moet ik ze soms ergens anders selecteren?
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel alleen die vietnam weer tegenwoordig.

    Zeker vermakelijk gewoon haha.!
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij 1 scherm eerder. Waar je de class kunt kiezen. Dan staat er bv. Medic SA. In die kit zit het extra wapen.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik krijg dit scherm gelijk na het laadscherm, alleen is Select your weapon dan ingevouwen en Squad Management uitgevouwen.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Yay eindelijk die fucking 50 kills met die UH-1 helikopter 8) omg, wat een kut ding is het toch. Gaat veelste snel kapot ook met die armor-mod.

    Net ook silvere star met elke vietnam wapen. Nu nog ff voor goud en nog een paar kills met de tank :thumbs: Echt een te dope game!
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hey verdikkie mijn stats zijn allemaal gereset. Althans ik kan nog steeds al mijn wapens gebruiken maar kan de stats niet meer bekijken. Ook staat er dat ik weer lvl. 1 ben terwijl ingame ik lvl 28 ben. Problem ea servers?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik ook af en toe. Als ik ga spelen is alles opgelost. Alleen staat bij je stats voordat je begint dat je geen kits etc hebt.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]W-B0VCSRYRg&[/yt]

    _O_
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    vette game hoor haha
     

Deel Deze Pagina