1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broodplank, 29 dec 2008.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Duuude, installeer Windows 7 nou maar en kom daarna klagen over drivers. :+
    Je zult zien dat je die helemaal niet hoeft te installeren.
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Meh, ook goed. Ik zal die DVD er eens instoppen dan. Ik kom straks wel vertellen of het is gelukt.:+
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Driver genius idd.
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Lame, ik moet 30 euro dokken voor Driver Genius.:mad:

    Iemand nog een key over?:+
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb je een vrij nieuwe laptop? Zo ja, dan zit er vaak een backup programma van je fabrikant geinstalleerd waarbij je een driver disc kan maken. Vervolgens kan je via die driver disc kiezen wat je wil installeren;)
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wil het nou net dat ik zojuist de schijft geformateerd heb en dus alles van de fabrikant weg gegooid heb.:+
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    De Fn toetsen op mijn toetsenbord werken deels niet meer. Hoe fix ik dit...
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wauw, nog beter, nu begint mijn touchpad ineens raar te doen... ik kan mijn muis niet meer fatsoenlijk bewegen...

    edit: hij doet het weer, na een systeemherstel...
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2011
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Iemand al de leaked versie van Windows 8 (vroege versie...) geprobeerd?
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, schijnt weinig aan veranderd te zijn ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik las net in het WTF-topic iets over ReadyBoost. Kan iemand me hier wat meer over vertellen?

    Stel, ik heb een spel dat nét niet optimaal draait wanneer het wat drukker wordt in 't scherm. Zou dit spel met ReadyBoost dan beter functioneren?

    Kan je het aantal GB's RAM van een Flash-device letterlijk optellen bij je interne hardware?

    En... met welke USB-sticks werkt het? Ik heb een oude MP3-speler van Sony, vijf jaar oud denk ik, en daarmee werkt net niet!
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee, werkt nauwelijk. En je hebt sowieso een hele snelle stick nodig. Het werkt gewoon als een soort cache, dus niet als Ram geheugen.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Hoe weet ik nu welke sticks er geschikt voor zijn?
     
  14. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan heb je enkel voordeel bij het opstarten en inladen van zwaardere programma's als bijvoorbeeld photoshop en ander Abobe spul.

    Met games ga je er absoluut geen voordeel mee krijgen en kun je beter gewoon wat tijd en geld stoppen in meer ram geheugen.

    ----------

    Readyboost is in feite niet meer dan verspilling van lees en schrijf cycles van je usb stick. (En dus onnodige slijtage van je usb stick.)

    Daarbij doet ready boost niet meer dan wat windows al jaren met je harde schijf doet, Een stuk schijfruimte reserveren voor caching.

    In dat voorbeeld zou het theoretisch misschien kunnen gaan om een gebrek aan ram geheugen, Maar als je 4GB Ram in je computer hebt zitten zal het probleem eerder bij je videokaart of CPU liggen.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus het is alleen handig als je veel applicaties tegelijk draait, zodat er beter verdeeld kan worden over werkgeheugen?

    Als ik jou post lees, lijkt het zelfs nutteloos. Maar ik heb er ook goede dingen over gelezen.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ook als je maar één applicatie gebruikt zal deze met readyboost iets sneller opstarten, maar verwacht geen wonderen. Wil je wonderen, koop dan een SSD :+.
     
  17. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand iets van gebruiksrechten en beheer? Net geprobeerd 1 schijf af te sluiten van het gebruik van iedereen, daarbij heb ik erg veel gelockt op de een of andere manier. Nu kan ik elke map en elk plaatje handmatig weer openstellen, aangezien ik er met algemene regels niet kom. Iemand een idee hoe dit sneller kan? Want ik kan al! mijn foto's handmatig weer openstellen. ZUcht....
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    cool .. ga ik zeker proberen (moet hem alleen nog even opzoeken ;) is de tablet gui al in place)?
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee volgens mij niet, dat zit helaas pas in de volgende beta versie.

    Ben zelf momenteel nog niet zo gek op tablets, al helemaal niet als er Windows 7 opstaat. Maar als Windows 8 uitkomt dan denk ik dat ik er wel een ga kopen. De Metro UI wordt trouwens ook gewoon bruikbaar op de pc met muis en toetsenbord.


    Ziet er toch geweldig uit! :thumbs:
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar is Windows 8 alleen voor tablets of ook voor desktops en laptops? Dit snap ik niet helemaal. W8 lijkt me geweldig voor een tablet maar niet voor mijn eigen pc.
     

Deel Deze Pagina