1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 controller wil niet meer syncen met mijn xbox. De controller blijft slechts knipperen. Andere draadloze controller werkt wel gewoon, dus het ligt niet aan de xbox zelf. Volgens de xbox support service is mijn controller stuk, maar ik kan dat niet geloven aangezien het gewoon aangaat en er verder niks mee gebeurd is (niet op de grond gevallen, slechts een tijdje niet gebruikt). Heb ook al andere batterijen geprobeerd (heb geen charge&play). Weet iemand anders misschien een oplossing?
     
  2. Brammarb

    Brammarb We All

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een modded controller kopen. Ik zat te kijken op bol.com maar er zijn veel slechte reviews. Hierin zeggen ze dat hij snel kapot gaat. Is dit waar of ligt het gewoon aan het merk of hoe zit dat dan ?
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Onza besteld (met wat korting bij bol). :p Toch nog maar geannuleerd gisteren. :p Toch nog verzonden. :p Denk toch maar even proberen dan... kan hem altijd terugsturen binnen 7 dagen. :p
     
  4. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het op alle fronten met je oneens, ik speel namelijk ook gears en vind hem daarvoor zeer geschikt. Volgens mij slijten de knuppels ook een stuk slomer op de onza dan de normale xbox controller en vind hem totaal niet "cheap" aanvoelen. Het is net hoe je met de onza speel _O_
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hij voelt cheap als je hem voor het eerst vast houdt omdat hij een stuk lichter is dan de gewone controller van MS.

    Het is ook even wennen. Na 2 uur wilde ik echter al niets anders meer fac de Onza voor shooters.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    zilvere xbox controller al geprobeerd? die onza vind ik echt te cheap aanvoelen ivm met dat hoor. soort van cheap plastic en voelt niet robuust aan. die "hyper" response buttons voelen ook niet cheap aan. nee die onza is way overrated als je het mij vraagt. misschien voor fps zijn die analog sticks perfect.

    maar zo niet geschikt voor gears, probeer je hammerburst is te triggeren met die onza. ik heb met beide geprobeerd de beta te doen en die onza RT moet je veels te ver indrukken. op gears forum hadden mensen zelfde probleem en hadden RT op die rechter remap button gezet. maar wat is het punt dan..

    kortom de beste xbox controller imo

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  7. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk gears forum?
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    officiele.. daar hadden mensen RT geremapped omdat ze die triggers echt minder vonden en dat vond ik ook.
    misschien bij call of duty of andere fps dat ie chill is, maar bij gears nah

    probeer echt de zilvere controller in de winkel maar is uit. sowieso beter dan de standaard 360 controller.
    kan zijn dat onza ff wennen is, maar vond het zonde, die zilvere is echt perfect
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zilveren is toch niks anders behalve de kleur en de D-pad?

    Vind het D-pad echt extreem belabberd van de Onza en de triggers.... vind ze niet echt geweldig. Toch maar gewoon terugsturen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  10. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de zilveren net gekocht. Nu even wachten op de levering. Ik ben erg benieuwd naar d-pad.
     
  11. Brammarb

    Brammarb We All

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een modded controller kopen. Ik zat te kijken op bol.com maar er zijn veel slechte reviews. Hierin zeggen ze dat hij snel kapot gaat. Is dit waar of ligt het gewoon aan het merk of hoe zit dat dan ?
     
  12. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de rechter MFB kan je anders perfect triggeren hoor, en je hebt nog je linker MFB over voor de A knop. Zodat je al een stuk beter de controls kan bedienen dan de normale controllers. Ik durf zelfs te wedden dat ik sneller dan jou kan vuren met me hammerburst. Het lijkt me dat je niet lang genoeg gespeelt heb met de onza. De onza is niet de perfecte gaming controller maar komt er dichter bij in de buurt dan die van microsoft.:thumbs:_O_
     
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de onza super, met name FPS spellen. Voor fifa vind ik het niks..

    Voor de liefhebbers, heb ik nog een onza te koop ( ik heb er 2 )

    Betreft een tournament edition geheel compleet met doos en digitaal factuur.. PM me bij interesse..
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Pm
     
  15. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu ook paar uurtjes met de TE van razer kunnen spelen. (had een 50 eurie iris cheque te besteden;)). Ik vind het een prima ding! Voor black ops vind ik hem wel relaxed. Hij ligt in ieder geval goed in de hang en hij is lekker licht. De triggers hadden ze (zoals iedereen noemt) gewoon na mogen bouwen zoals ze std op de xbox controller zitten. Verder merk ik dat ik alleen maar gebruik maak van de linker MFB. Die staat ingesteld als de linker analogstick (dus sprinten / hold breath). De rechter MFB kan ik niets nuttigs mee. Schieten met me middelvinger, zodat je met je wijsvinger die mfb kan bedienen werkt echt bagger.

    Verdict... uhm?...Leuk ding, speelt prima. Voor snipen(BO) vind ik hem erg relaxed. Muisklik knopjes zijn ook wel fijn. Verder vind ik hem weinig voordeel bieden (voor mij dan). Ik hou het op een ''leuk ding''
     
  16. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij fps games vind ik hem minder lekker spelen omdat ik dan de triggers gebruik. Ik zet dan op de linker MFB de B en op de rechter de A zodat de duim niet meer van de analog gehaald hoeft te worden onder lopen. Alleen ik blijf dan problemen houden met die triggers. Want bijv de deagle op cod4 wordt bijna onbruikbaar en soms als ik trigger, houdt ie er gewoon helemaal mee op!!, net alsof ik de knop niet indruk terwijl dat wel zo is.8):mad: Heeft iemand dit probleem ook? Of ligt dat aan mijn onza?
     
  17. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net me controller even opgemaakt en schoongemaakt. Hij was echt smerig :p Er zat allemaal bruin vuil in.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd voor gears vind ik de Onza ook niet optimaal, al vind ik hem alsnog beter spelen maar dat komt dan vooral door de heerlijke ABYX.

    Voor CoDs, BC2 of XBLA games wil ik gewoon niets anders meer, heerlijk ;)

    Speel er ook sinds kort the Witcher2 op de PC mee, werkt prima.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    neuh ik heb ook die MFB geprobeerd. die trigger ik best snel nog, maar niet sneller dan die zilvere controller. dat verschil is te verwaarlozen, dus whats the point dan. nee blijf erbij, voelt cheap aan en zal vast voor fps lekker spelen, maar voor gears zou ik t echt niet aanraden.

    ja heb ik ook gedaan, teruggebracht. die zilvere controller is nog wat robuuster vind ik en die analog pookjes hebben meer grip en zijn niet van dat zacht rubbere materiaal als de normale
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu een wireless receiver voor windows. Maar hoe doe ik dat gebruiken zonder dat de 360 elke keer automatisch aangaat? :+
    En kan je hem nog op een officiële manier uitzetten? :p
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011

Deel Deze Pagina